Dar vieni Tokijo automobilių salono metai reiškia dar vieną „Makuhari Messe“ automobilių stovėjimo aikštelių gilumos apžiūrėjimą – neoficialų TAS automobilių susitikimą.
TAS karaliauja kaip aukščiausias Japonijos automobilių kultūros renginys, kasmet pritraukiantis daugiau nei 200 000 lankytojų į Čibos konferencijų centrą. Esant tokiam pėsčiųjų srautui, nenuostabu, kad automobilių stovėjimo aikštelės slepia tikrus brangakmenius. Taigi, pažiūrėkime, ką radau penktadienio vizito į Tokijo automobilių saloną 2025 metu.
Prie pat įėjimo mane pasitiko ši – partizaninė rinkodara pati geriausia. Ir pavyko. Kažkas ėmėsi „sutvarkyti“ G87 M2, atkreipdamas dėmesį į pernelyg drąsų priekinių grotelių dizainą ir tradicinę BMW išvaizdą. Jei turėčiau atspėti, kas už tai slypi, tai būtų ADRO, Korėjoje įsikūrusi kėbulo komplektų įmonė, kurianti bangas BMW antrinės rinkos pasaulyje. Jie turėjo nemažą kabiną TAS viduje, todėl mesti kitą automobilį automobilių stovėjimo aikštelėje yra prasminga. Man įdomu sužinoti, ar aš teisus, ir jei taip, tikiuosi, taip pat bus perdarytas galinio buferio dizainas.

Šiek tiek toliau mes su Dino pasistatėme automobilius ir sudėjome šį FL5 Honda Civic Type R.

Dar vienoje vietoje, kitas mėlynas FL5 sėdėjo šalia to, ką galėtumėte laikyti jo varžovu Europoje, panašaus atspalvio Audi RS 3.

Panašiai kaip ir šou, automobilių stovėjimo aikštelėse netrūko pozicijų – viskas nuo furgonų iki GT-R sėdėjo ant šaligatvio.


Taip pat verta paminėti, kad padėtis čia, Japonijoje, reiškia ne tik ratų ir krepšių rinkinį. Savininkai visada stengiasi sukurti visą automobilį. Pažiūrėkite, pavyzdžiui, didžiulius „Brembo“ stabdžius šiame „Lexus“.

Sunku buvo praleisti šį Mitsuoka Orochi, užėmusį dvi stovėjimo vietas. Orochi yra vienas iš tų keistų 2000-ųjų pradžios japonų kūrinių, į kuriuos dažnai nepaisoma. Varomas 3,3 l Toyota V6, galite jį pavadinti alternatyviu „Honda NSX“ formulės modeliu.

Šalia jo, užėmęs tik vieną vietą, stovėjo nesugadintas Nissan Sil80 (180SX su Silvia), sėdintis ant SSR tinklinių ratų ir su klasikiniu B-Wave sparnu – autentiška 90-ųjų Japonijos gatvių drifto kultūra.


Atrodė, kad „Mazda RX-7“ dominuoja automobilių stovėjimo aikštelėje, o FC ir FD beveik visur, kur tik pažvelgtumėte. Štai tik keli iš tų, kuriuos pastebėjau.


Ten taip pat buvo daug „Porsche“ automobilių, įskaitant šį nuostabų mėlyną 993.


AE86 buvo visų formų ir formų. Buvo puiku matyti laisvėje išsiritusią FK Trueno gamyklą. FK yra gerai žinomas dėl savo unikalių konstrukcijų ir apdailos, ir šis nėra išimtis.


„Nissan“ automobilių stovėjimo aikštelėse buvo beveik stipresnis nei „Makuhari Messe“ stende. Kiekvienos kartos GT-R ir Silvia užpildė erdves, nesant įvairovės.

Priekyje ir centre – ir tikriausiai vienas pirmųjų automobilių, atvykusių į TAS – buvo šis gražus Datsun 510 1600 SSS ant Hayashi Racing ratų.

Buvo keletas „Honda NSX“, kurie didžiąja dalimi išlaikė gamyklinę estetiką.
RE Amemiya su šiuo Mazda RX-8 pajuto savo buvimą tiek parodoje, tiek lauke automobilių stovėjimo aikštelėse.

Buvo malonu matyti puikiai išbaigtą 180SX Type-X, gražiai sėdintį ant RAYS Gram Lights ratų.


Laikydamasis „Nissan“ temos, šis „C10 Skyline GT-X“ pritraukė daug dėmesio, nes atvyko minios.

Tada buvo šis JZ varomas Toyota duetas. Matant vienas šalia kito „Toyota Chaser“ ir „Supra“, paaiškėjo, kokie panašūs jų dydžiai ir proporcijos – „keturių durų Supra“ slapyvardis atrodo gana tinkamas.

Daugelis skaitytojų atpažins John’s Toyota Corona GT. Po metų dreifavimo jis savo AT141 apdorojo nauju kėbulu ir dažais, ir tai tikrai atrodo.

Prie Johno prisijungė NA2 Honda NSX-R – retas vaizdas laukinėje gamtoje. Tai nenuostabu, atsižvelgiant į šių dienų pernelyg dideles kainas.

Vienas dalyvis taip nekantravo pradėti tvarkytis su dalimis, kurias buvo paėmęs parodoje, kad net negalėjo sulaukti, kol grįš namo, kad pradėtų jas montuoti!

Štai jums poliarizuojantis derinys: į bėgius orientuotas FD Mazda RX-7 suporuotas su nuostabiai pagamintu Honda StepWagon. Šį furgoną mačiau jau anksčiau, jis toks pat laukinis, koks yra su žirklinėmis durelėmis ir didžiule garso sistema.
„Liberty Walk“ taip pat paliko savo ženklą automobilių stovėjimo aikštelėse. Pilnas komplektas „Lamborghini Aventador“, kartu su „Huracán“ ir „Lexus LC“, pažymėtais „Liberty Walk“ ženklu, apsisuko ir sustabdė eismą.

Automobilių aikštelių lobiais grožėjausi ne aš vienas. Bet kuris patyręs TAS dalyvis žino, kad pasirodymas iš tikrųjų prasideda net neįžengus pro vartus.



Kaip ir bet kuris kitas Japonijos automobilių renginys, automobilių stovėjimo aikštelės suteikia tikrą įžvalgą apie Japonijos automobilių kultūrą. Nors TAS demonstruoja japoniškų automobilių gyvenimo blizgesį ir žavesį, jūs negalite turėti vieno be kito. Dėl šios priežasties, jei kada nors lankysitės Tokijo automobilių salone, primygtinai rekomenduoju bent pusę dienos skirti pasivažinėjimui po įvairias automobilių stovėjimo aikšteles. Niekada nežinai, ką rasi.
Alekas Penderis
Instagram: noplansco