„Ace Green Recycling“, tvarios baterijų perdirbimo technologijos tiekėja, užsitikrino vietą Mundroje, Gudžarate, kur, anot jos, bus didžiausias Indijos baterijų perdirbimo įrenginys. Svetainė yra strategiškai patogioje vietoje šalia pagrindinių uostų, perkraunančių daugiau nei 10% Indijos jūrų krovinių.
Įrenginys bus grindžiamas esamomis „Ace“ operacijomis, kurios nuo 2023 m. perdirba ličio jonų baterijas, įskaitant ličio geležies fosfato (LFP) chemines medžiagas. Ace planuoja iki 2026 m. Indijoje sukurti 10 000 metrinių tonų LFP baterijų perdirbimo pajėgumus per metus. Delavero valstijoje įsteigta įmonė taip pat planuoja įdiegti savo perdirbimo technologiją Teksase.
„Ace“ teigia, kad naudojant „LithiumFirst“ technologiją galima perdirbti LFP baterijas kambario temperatūroje visiškai elektrifikuotame hidrometalurginiame procese, kuris neišskiria 1 taikymo srities anglies dvideginio išmetimo ir skystų ar kietų atliekų. Ace gali pasigirti maždaug 75 % ličio atgavimo iš LFP baterijų – galutinis produktas yra ličio karbonatas, kurio grynumas viršija 99 %, kuris grąžinamas atgal į akumuliatoriaus medžiagų tiekimo grandinę.
„Tikimasi, kad LFP iki 2030 m. dominuos ličio baterijų rinkoje, o Ace strategiškai didina savo LFP baterijų perdirbimo pajėgumus, kad atitiktų paklausą“, – sakė „Ace“ generalinis direktorius Nishchay Chadha. „Manome, kad „Ace“ yra unikalus savo gebėjimu tvariai perdirbti LFP baterijas, todėl planuojame ir toliau sutelkti dėmesį į šią rinką, kad galėtume pasinaudoti savo pirmaujančioju pranašumu. Mūsų komanda neseniai lankėsi akumuliatorių perdirbimo įmonėse Kinijoje ir manome, kad mūsų LFP baterijų perdirbimo technologija yra pažangesnė, nepaisant brandesnės ir didesnės masto ličio jonų perdirbimo ekosistemos.
„Ace naujoviška technologija leidžia pelningai perdirbti LFP baterijas, net ir esant dabartinei žemai ličio kainai, atgaunant didelius kiekius šių svarbių mineralų“, – pridūrė vyriausiasis technologijų pareigūnas Vipinas Tyagi.
Šaltinis: Ace Green Recycling