eMTB turi kitokį važiavimą nei kiti elektroniniai dviračiai. Jie paprastai yra nepaprastai manevringi važiuojant mažu greičiu, nors ir ne tokie manevringi kaip elektroniniai dviračiai su 20 colių. ratai – tuo pačiu užtikrina puikų stabilumą važiuojant didesniu greičiu.
„Trek Marlin+ 8“ pagamintas iš aliuminio lydinio rėmo, kurį „Trek“ vadina „Alpha Gold“ aliuminiu. Tai gana plonasienis aliuminis, kuris yra suspaustas – vamzdžiai yra storesni toje vietoje, kur jie suvirinti – ir taip pat hidroformuotas, kad vamzdžiai būtų tokios formos, kokios jie įgauna. Tai sudaro lengvesnį ir tvirtesnį rėmą, nei randame už žemesnę kainą.
„Trek“ gamina penkių dydžių Marlin+ 8, kad tiktų beveik bet kam. Dviejų dydžių, mažas ir ypač mažas, sukamas 27,5 colio. ratai, kad išlaikytų stovėjimo aukštį ir pasiektų kuklaus ūgio žmones. Vidutinis, didelis ir ypač didelis ritinys ant 29 colių. ratai, o tai leidžia jiems maksimaliai išnaudoti šią eMTB galimybę važiuoti per akmenis ir šaknis. „Trek“ sako, kad „Marlin+ 8“ turėtų tikti visiems nuo 4 pėdų 9 iki 6 pėdų 5 ir tai yra diapazonas, kuriuo galite patikėti… dėl penkių dydžių. Dviejų mažiausių dydžių juosta taip pat yra siauresnė nei didesnių dydžių.
Šakė yra „RockShox Recon Silver RL“, kuri yra oro spyruoklinė šakė su reguliuojamu slopinimu, reguliuojamu oro slėgiu ir išankstine apkrova bei blokavimu. Jis taip pat siūlo 120 mm kelio; Palyginkite tai su 60, 80 ar 100 mm keliais, kuriuos dažnai matome ekonomiškesniuose elektroniniuose dviračiuose. Skirtumas tarp šios šakės ir pakabos šakių su spyruoklėmis, kurias matome tiksliniuose elektroniniuose dviračiuose, yra didelis; ji geriau sugers nedidelius nelygumus ir geriau sugers didesnius smūgius.
„Trek Marlin+ 8“ yra puikus pasirinkimas motociklininkams, norintiems važiuoti vienos trasos takais, kuriems taip pat reikia išlaikyti biudžetą, kuris neišnaudotų kredito kortelės. Jis pasiūlys tokį našumo lygį, kurio vargu ar prilygtų kas nors, kainuojanti mažiau nei 3000 USD. Tai kitoks našumo pasaulis, nei taip smarkiai reklamuojami visureigiai e-dviračiai. Ir nors jis skirtas važiuoti bekelėje, nėra ko sakyti, kad su Marlin+ 8 negalite važinėti į darbą ir atgal.
Viena smulkmena, kurios būtų lengva nepastebėti, kuri neabejotinai turės įtakos važiavimo kokybei, yra padangų pasirinkimas. Bontrager Gunnison Pro XR padangos yra paruoštos be kamerų, o tai reiškia, kad dviračių parduotuvė gali nuimti kamerus ir paruošti padangas bekamerėms. Tai daro keletą dalykų jūsų patirčiai. Pirma, tai pagerina važiavimo kokybę, nes leidžia padangai labiau lankstytis. Tai taip pat leidžia sumažinti padangų slėgį, o tai taip pat pagerina važiavimo kokybę. Bekamerinės padangos taip pat sumažina pasipriešinimą riedėjimui, o tai reiškia, kad važiuojant mažesniu slėgiu padangose jūsų nesulėtės. Galiausiai, tai pagerina atsparumą plokštumai, nes jei padanga būtų pradurta, padangos viduje esantis sandariklis paprastai užkimš skylę prieš jai nuleisdamas.
Pradedame matyti kai kuriuos eMTB už žemesnę kainą ir vienas dalykas, kurio jie nesiūlo, yra galimybė pritaikyti padangas važinėjimui be kamerų. Lengva neįvertinti, kaip tai pagerina eMTB važiavimo kokybę.
Paskutinė detalė, kurios negalima pamiršti, yra lašintuvo stulpelis. Iš daugelio kalnų dviračių sporto techninių naujovių per pastaruosius 25 metus (o jų buvo daug), stulpeliai pakeitė važiavimo stačiais nusileidimais patirtį, leisdami motociklininkui paspausti svirtį nykščiu ir kūno svoriu stumti balną. žemyn, leidžiant jiems nuleisti kūną žemyn ir nuleisti svorio centrą, todėl leistis nuokalnėmis yra smagiau, nei būtų, jei sėdynė būtų aukštyn.