AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

2026 m. „Mercedes-Benz CLA EV“ ištaisys klaidas


  • 2026 m. Mercedes CLA EV gauna 2 greičių pavarų dėžę

  • Jame taip pat yra vieno pedalo vairavimo režimas

  • 2025 m. debiutuosiantis CLA EV dar neturi kainos

Viduryje pučiančio sniego sūkurio Austrijos Alpėse sugriebiau už CLA EV prototipo durų rankenos. Jis spragtelėjo ir jautėsi tvirtas mano rankoje. Užtikrintas momentinis teigiamas įspūdis.

Kai įslydau į kamino dengtą 2026 m. Mercedes-Benz CLA EV prototipas Kitas 40 minučių susitikau su savo prižiūrėtojais: Timo Stegmaier, vyresniuoju Mercedes elektrinių pavarų sistemų vadybininku, ir Tomu Stelleriu, automobilių gamintojo atstovu spaudai. Abu paklausė, ar man šalta, kad būčiau šokiruotas, kad nesu: „Aš esu iš Minesotos“, – pasakiau. „Tai tik dar viena diena.”

Po miego a Mercedes-Benz Sprinter RV furgonas per naktį kalno pusėje ir vairuojant 2025 m. Mercedes-Benz E 53 hibridas iš Štutgarto „Mercedes“ leido man sėdėti dešinėje sėdynėje 2026 m. „Mercedes CLA EV“ prototipe ilgam, atskleidžiančiam seansui. Štai ką aš sužinojau.

2026 m. Mercedes-Benz CLA EV prototipas

2026 m. Mercedes CLA EV jaučiasi tvirtai, sukomponuotai ir rafinuotai

Mano momentinis įspūdis apie CLA EV?: Šis dalykas yra tvirtas. Nepaisant to, kad tai prototipas – man buvo pasakyta, kad tai beveik gamybos specifikacijos automobilis – durys buvo uždarytos stipriu trenksmu. Dengtas vidus nebarškėjo ir negirgždėjo. Automobilis buvo tylus, nepaisant to, kad važinėjo su Michelin Alpin 5 žieminėmis padangomis. Nuo storų padangų protektoriaus blokų į saloną nepasigirdo net kaukimas ar ūžesys. Išgirdau silpniausią vėjo triukšmo užuominą iš beprotiškos audros, besisukančios aplink mus, kai lėkėme slidžiu keliu.

Stegmaieris patvirtino, kad prototipas važiavo ant a pasyvioji plieninė pakabatačiau nekomentuotų, kokie pasiūlymai gali būti serijiniam automobiliui. AMG modeliai, o gal net ir viršutiniai apdailos lygiai, tikriausiai turės reguliuojamus amortizatorius. Tačiau net su pasyvia plienine pakaba važiavimas buvo kontroliuojamas.

2026 m. Mercedes-Benz CLA EV prototipas

2026 m. Mercedes-Benz CLA EV prototipas

2026 m. CLA EV atrodo greitas, daugiausia dėmesio skiriama regeneraciniam stabdymui

Prototipas, kuriame aš važiavau, buvo dviejų variklių modelis, kuriame buvo naudojamas naujasis Mercedes EDU 2.0 (elektrinės pavaros blokai 2.0) su silicio karbido keitikliais. Šis modelis turi 268 AG nuolatinį sinchroninį variklį (PSM), sumontuotą gale, ir 107 AG variklį priekyje. Atsižvelgiant į sąlygas, abu varikliai tikriausiai yra nuolat arba beveik įjungti.

„Mercedes“ nenurodė oficialaus laiko, tačiau atrodo, kad 0–60 mylių per valandą greitis žemoje 4,0 sekundžių diapazone yra pasiekiamas.

Nepaisant sunkios Stegmaier kojos tiek tiesiosiose, tiek posūkiuose, CLA EV prototipas išliko nukreiptas ten, kur jis ėjo. Visi nauji ECU ir PCU akimirksniu sureagavo į slidžias sąlygas. Atrodė, kad žieminės padangos nesugadino sukibimo, o automobilis įsibėgėjant visada buvo nukreiptas teisinga kryptimi, net ir esant momentiniam sukimo momentui – labai valdomas, labai įspūdingas.

Nesijaučiau, kaip nauja buvo sukurta namuose 2 laipsnių automatinė pavarų dėžė pamaina. Tiesą sakant, jis buvo toks vientisas ir skaidrus, kad pamiršau, kad automobilis turėjo 2 greičių transmisiją. Daug kas vyko su pūga.

2026 m. Mercedes-Benz CLA EV prototipas

2026 m. Mercedes-Benz CLA EV prototipas

CLA EV važiuos naudojant naują automobilių gamintojo MMA skirtą EV platformą. Su tuo atsiranda nauja elektrinė architektūra, nauji ECU, nauja programinė įranga ir, pažadėta, daug geresnė regeneracinė stabdžių sistema nei blankioji, esanti EQE ir EQS automobiliuose. Ir nors „Audi“ ir „Porsche“ konkurentai netiki vairavimu vienu pedalu, „Mercedes“ – tiki.

CLA EV regeneracinis stabdymas vis dar turi įprastus tris nustatymus, įskaitant D-, D, D+, bet dabar taip pat yra D automatinis režimas. D- siūlo vairavimą vienu pedalu; kiekvienas žingsnis sumažina regeną iki D Auto, kur sistema automatiškai prisitaiko prie sąlygų. „Mercedes“ inžinieriai iš Štutgarto teigė, kad sistema, skirtingai nei šiandieninė EQE ir EQS EV serija, atsimins paskutinį pasirinktą režimą ir laikysis jo net per raktų ciklą. Stabdžių pedalas taip pat niekada nepajudės, nebent vairuotojas jo palies – taip pat kitaip nei EQE ir AKS sistemoje.

Naujoji regeneracinė stabdžių sistema gali atgauti iki 200 kW galią, kol frikciniai stabdžiai perima viršų.

Ši rekuperacija grąžina energiją į 85,0 kWh (naudotą) akumuliatorių per ateičiai atsparią 800 voltų elektros architektūrą. Įkrovimo greitis pasieks 320 kW, o Mercedes teigė, kad CLA EV gali padidinti 186 mylių atstumą per 10 minučių naudojant greitąjį įkroviklį (išvertus apie 36 kWh). „Mercedes“ teigimu, 10–80% įkrovimas užtruks mažiau nei 22 minutes. 2 lygio įkrovimui bus naudojamas 11,0 kWh talpos įkroviklis, tačiau įkrovimo laikas dar nebuvo atskleistas.

Stegmaier man pasakė, kad CLA EV prototipas buvo D režimu regeneraciniam stabdymui. Jis pridūrė, kad mūsų važiavimo metu nė karto neįsijungė frikciniai stabdžiai. Turėjau priimti jo žodį.

Sistema prisitaiko prie sąlygų net D-full regen vieno pedalo režimu, nepaisant slidaus sniegu padengto paviršiaus. Vieną kartą stabdant nepajutau traukos trūkio. Automobilis niekada nenukrypo į šoną už Stegmaier, besiblaškančio ankštame posūkyje, ir atrodė, kad stabilumo kontrolė niekada neįsijungė.

2026 m. Mercedes-Benz CLA EV prototipas

2026 m. Mercedes-Benz CLA EV prototipas

2026 m. „Mercedes-Benz CLA EV“ žiūri atgal ir žengia į priekį

CLA EV išorė buvo padengta kamu. Bet mano akys žino, ką matė, ir tai aiškiai atrodo kaip koncepcinis automobilis, parodytas 2023 m. Atrodo, kad priekiniuose ir galiniuose žibintuose netgi yra „Mercedes“ žvaigždė. Švieskite ryškiai, CLA EV.

„Mercedes“ komandos viduje didžioji dalis visko buvo uždengta juodu audeklu ir paprašė manęs nepateikti įspūdžių apie gamybai paruoštas transporto priemones. Galiu pasakyti štai ką: prietaisų skydelio forma niekuo nepanaši į šiuolaikinius Mercedes EV, kurie sėdi aukštai ir jautiesi taip, lyg žiūrėtum į kabiną ar pilotuoji katerį. Brūkšnelių forma ir išdėstymas man labai priminė seną Mercedes 190E ir W126 erą iš 80-ųjų pabaigos ir 90-ųjų pradžios, taip pat G klasę. Trumpas brūkšnys priglunda prie priekinio stiklo ir efektyviai išnaudoja jo erdvę.

Aš nevairavau CLA EV, todėl visą įspūdį turiu iš mano trumpos patirties dešinėje sėdynėje. Tačiau aišku, kad net ir būdami užmaskuota prototipo forma ir ribota ekspozicija, „Mercedes“ įsiklausė į atsiliepimus apie savo dabartinius elektromobilius. CLA EV ištaiso kai kurias pastarojo meto klaidas ir leidžia „Mercedes“ žengti į aiškų elektros ateities kelią.

Mercedes-Benz sumokėjo už keliones ir apgyvendinimą, kad galėtume jums pateikti šią bandomojo važiavimo apžvalgą.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -