Įkrauti EV | „American Battery Technology“ prisijungia prie JAV DOE, kad sukurtų baterijų ir elektromobilių darbo jėgą


American Battery Technology Company (ABTC), kuri komercializuoja gamybos ir perdirbimo technologijas, prisijungė prie JAV Energetikos departamento Battery Workforce Challenge ir paskelbė naują kategoriją „Design for Recyclability” trejus metus trunkančiame kolegialaus ir profesinio inžinerijos konkurse.

„Battery Workforce Challenge“ remia 12 Šiaurės Amerikos universitetų komandų ir jų regioninių profesinių partnerių, kurių kiekviena kuria, kuria, išbando ir integruoja naujos kartos pažangų ličio jonų akumuliatorių bloką ir elektrinį jėgos agregatą į 2024 m. „Ram ProMaster EV“, kuris buvo padovanotas programai. pateikė Stellantis.

Viešieji ir privatūs pramonės partneriai iš kiekvieno EV žiedinės tiekimo grandinės sektoriaus, įskaitant DOE, Argonne National Laboratory, Stellantis, Samsung SDI America ir Volta Foundation, buvo pasirinkti sukurti realią aplinką būsimiems akumuliatorių ir elektromobilių inžinieriams mokyti. technikai.

Prisijungdama prie konkurso atstovauti perdirbimo sektoriui, ABTC meta iššūkį studentams sukurti baterijų paketus, atitinkančius perdirbamumo (DFR) mąstyseną, leidžiančią juos strategiškai išardyti ir perdirbti pasibaigus jų gyvavimo laikui. Tada didelės vertės baterijų komponentai gali būti atgauti ir perparduoti vietinėje Šiaurės Amerikos tiekimo grandinėje, kad būtų sukurta uždaro ciklo žiedinė infrastruktūra.

„Mes tiesiogiai dirbame su daugeliu pirmaujančių automobilių originalios įrangos gamintojų ir gauname daug dabartinių ir naujos kartos baterijų prototipų, o šie paketų dizainai tampa vis sudėtingesni, nes daugėja elementų į pakuotę, pažangus pasyvus sklidimo atsparumas ir hibridas. ląstelių chemijos dizaino“, – pareiškė Amerikos baterijų technologijų bendrovės generalinis direktorius Ryanas Melsert.

„Kai kalbame su šių automobilių originalios įrangos gamintojų lyderiais, jie dažnai išsamiai aprašo inžinerinius metodus, kaip padidinti energijos tankį, kad padidėtų našumas ir sumažintos bendros išlaidos. Tačiau viena iš efektyviausių priemonių sąnaudoms mažinti yra padidinti akumuliatoriaus likutinę vertę pasibaigus jo eksploatavimo laikui, o nuo ankstyvųjų projektavimo etapų įdiegus strateginį baterijos gamybos nutraukimo planą, galima žymiai sumažinti perdirbimo sąnaudas ir padidinti atgavimą. tarifus perdirbimo procese“, – pridūrė Melsert.

ABTC taip pat rems kitas Battery Workforce Challenge programos iniciatyvas, įskaitant pastangas sukurti regioninius darbo jėgos mokymo centrus visoje JAV, kurie nustatytų sritis, kuriose reikia perkvalifikuoti ir tobulinti profesinius ir pereinamojo laikotarpio darbuotojus, kad jie galėtų atlikti paklausius elektromobilių ir baterijų gamybos bei perdirbimo darbus.

Šaltinis: American Battery Technology





Source link