AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Ar „JuiceBox EV“ įkrovikliai bus perteklinis turtas, nes savininkas vengia paramos?


  • Enel X staiga paliko JAV rinką be pradinio plano dėl JuiceBox palaikymo ir funkcionalumo
  • „JuiceBox“ linija yra viena iš labiausiai paplitusių JAV namų išmaniųjų EV įkroviklių
  • Buvo paragintas laiškas FTC, įspėjimas apie prijungtus įrenginius, kurie priklauso nuo įmonės serverių

Jei įpratote pasikliauti išmaniuoju EV įkrovimu kaip savo kasdienybės dalimi ir turite vieną populiariausių išmaniųjų įkroviklių JAV, jums gali tekti greitai sugalvoti senų technologijų atsarginį planą.

Anksčiau šį mėnesį EV įkroviklių tiekėjas „Enel X“ išsiuntė pranešimą JAV savo išmaniųjų įkroviklių, įskaitant „JuiceBox“ liniją, naudotojams, iš esmės teigdamas, kad po devynių dienų traukdamas iš kištuko į savo įkrovimo verslą JAV

Tai potencialiai reiškė išmaniųjų įkroviklių nuolatinio palaikymo pabaigakurioms veikti reikalingi Enel serveriai. Taigi „išmanieji“ įkrovikliai, už kuriuos vartotojai sumokėjo priemoką, iš esmės gali būti tapti „nebyliais“ įkrovikliaisgrįšime į bazinius nustatymus. Tai gali išlaikyti savo, kaip įkroviklių, funkcionalumą, bet padaryti juos netinkamais dėl visų protingų ir prijungtų priežasčių, dėl kurių pirkėjai juos pasirinko. Jie nebegalėtų pradėti įkrovimo naudodami išmanųjį telefoną, net namuose, arba stebėti įkrovimo sesijos programoje, nes šie dalykai priklauso nuo įmonės serverių.

Šis žingsnis sukėlė šokiruojančių bangų visame elektromobilių sektoriuje ir iškėlė keletą svarbių klausimų, kurie dar nebuvo sprendžiami ne tik smulkiu šriftu, kurį tikriausiai praleido programėlės sutartyje. Kiek laiko išmaniuosius, prijungtus įrenginius gaminančios įmonės yra atsakingos už jų palaikymą? Kas nutinka, kai kasdienio transporto priemonė, tokia kaip elektromobilio įkroviklis, kurį ekspertai jau daugelį metų vertina geriausiai ir kurį plačiai palaiko automobilių gamintojai ir įkrovimo programos, yra toks svarbus ir būtinas kasdieniam transportavimui. staiga „užmūryta“ dėl paramos stokos už jo esančio prekės ženklo?

„eMotorWerks JuiceBox“ sieninio laikiklio įkrovimas „Tesla Model X“.

„Mūryti“ produktai ir vartotojų apsaugos trūkumas

Prieš „JuiceBox“ fiasko, Vašingtone, Kolumbijos apygardoje, ši problema jau buvo pradėta plėsti. paties gamintojo programinė įranga ir serveriai su laišku JAV Federalinei prekybos komisijai (FTC).

Tada dažniausiai pavyzdžiai buvo nesėkmingų įmonių serijos produktai, įskaitant prijungtą dėklą, viryklę, viryklę, sulčiaspaudę ir išmanųjį kištuką, „Amazon“ nešiojamieji „Halo“ ir „Google“ „Dropcam“ fotoaparatai buvo paminėti kaip produktai, kuriuos „užblokavo“ neįprastai trumpas atramos langas.

Tačiau dabar, kai Enel greitai pasitraukė iš rinkos, jau yra dar vienas ypač ryškus pavyzdys – toks, kuris galėjo būti įrengtas su keturženkle elektriko sąskaita ir galbūt su visuomenės paskatomis.

Taip pat „JuiceBox“ išmanieji įkrovikliai, kurie mažmeninė prekyba nuo 600 iki 1600 USDyra ne mažo startuolio, o didžiulės tarptautinės įmonės produktas. Pranešimus pateikė „Enel X Way USA LLC“, Italijoje įsikūrusios energetikos milžinės „Enel“, kuri pagal „Fortune Global 500“ buvo 59-oji pagal dydį bendrovė pasaulyje, padalinys.

Liquid Asset Partners pranešime, į kurį „Enel“ siunčia „JuiceBox“ vartotojus nuo ketvirtadienio, nurodoma, kad yra apie 120 000 privačių klientų (daugiausia „JuiceBox“ įkroviklių), 25 000 komercinių klientų ir 17 000 papildomų „JuiceBox“ įkroviklių, kuriems visiems reikia naujos programinės įrangos. – kaip paslaugos sutartis, kuri nurodyta kaip „galimybė“.

Ketvirtadienį „Consumer Reports“ ir US PIRG, kurie buvo du iš ankstesnio FTC laiško autorių, ir 60 „JuiceBox“ įkroviklių savininkų pastūmėjo šį klausimą, oficialiai prašydami FTC „ištirti Enel X elgesį“.

„Enel“ programos klaidos pranešimas – 2024 m. spalio 11 d

„Enel“ programos klaidos pranešimas – 2024 m. spalio 11 d

Po FTC laiško, palaikymas „ilgesniam laikotarpiui“

Vėliau ketvirtadienį Enel suteikė savininkams tam tikrą garantiją, kad įkrovikliai nebus iš karto užblokuoti (atkreipkite dėmesį, kad penktadienį GCR matė priešingai, aukščiau). Tačiau jų ateitis lieka neaiški.

„Enel X Way USA ir toliau bendradarbiauja su trečiosios šalies įmone, kad sutvarkytų įmonės uždarymą 2024 m. spalio 11 d.“, – teigiama Enel X Way el. laiške, kuris buvo išsiųstas registruotiems vartotojams (įskaitant šį korespondentą). 10. „Po tolesnio techninio įvertinimo įmonė sudarė susitarimą su dabartiniu tiekėju ir toliau eksploatuoja EV įkrovimo programinę įrangą JAV ir Kanadoje ilgesnį laikotarpį.

Bendrovė dar kartą nepaliko aiškaus supratimo apie tai, kas yra tas palaikymo langas, bet panašu, kad savininkai išsaugos prijungto įkroviklio funkciją keletą savaičių po spalio 11 d.

Green Car Reports susisiekė su Enel, kad paaiškintų, kiek laiko turėtų veikti visos funkcijos, kai bus išspręstos akivaizdžios serverio problemos rašymo metu. Ketvirtadienio vakaro įspėjime savininkams Enel teigė, kad ir toliau „eksploatuosis EV įkrovimo programinę įrangą JAV ir Kanadoje ilgesniam laikui“, tačiau jis pavadino šį žingsnį „laikinu sprendimu“.

„Nors JuiceBox produktai ir toliau veiks su programinės įrangos ryšiu po 2024 m. spalio 11 d., klientų aptarnavimas šiuo tarpiniu laikotarpiu nebus pasiekiamas“, – pridūrė bendrovė ketvirtadienio pareiškime, kuriame nurodoma, kad pretenzijas tvarkys trečiosios šalies įmonė. ir bendravimas po spalio 11 d.

„eMotorwerks JuiceBox Pro 40“ tinkle sujungta namų EVSE elektromobilių įkrovimo stotelė

„eMotorwerks JuiceBox Pro 40“ tinkle sujungta namų EVSE elektromobilių įkrovimo stotelė

Ne bevardis EV įkroviklis; tarp geriausiai įvertintų ir dažniausiai pasitaikančių

Originalūs JuiceBox EV įkrovikliai buvo vieni iš EV išmaniojo įkrovimo lyderių, o anksčiau tai buvo būdas pasiekti tokio lygio ryšį, prieigą prie duomenų ir patogumo naudoti. varžėsi su gerai vertinamomis „Tesla“ sieninėmis dėžėmis. Dėl reklamuojamo sąveikumo ir – anksčiau – jo iš pradžių gerai atnaujinta išmaniojo telefono programaJuiceBox buvo naudojamas įvairiose naudojimo laiko įkrovimo programose ir įmonėse, norinčiose sekti ir registruoti energijos suvartojimą.

2017 m. „Enel“ įsigijo pirminį „JuiceBox“ įkroviklių kūrėją Kalifornijos „eMotorWerks“. 2020 m. įkrovikliai įgavo naują, madingesnę fizinę išvaizdą, tačiau sąsaja ir galimybės iš esmės buvo perkeltos. Nuo to laiko funkcionalumas sumažėjo, nes įmonė perėjo prie kelių skirtingų programų versijų ir sistemų, todėl savininkai turi lėčiau reaguojančią ir mažiau veikiančią programą nei anksčiau.

Tačiau Enel X pasitraukimo laikas taip pat atrodo įtartinas. NHTSA dokumentuose, pateiktuose praėjus vos dienai po pirminio bendrovės pranešimo, kad ji palieka JAV rinką, atskleidė, kad tiria JuiceBox buitinius įkroviklius dėl pranešimų apie „elektros lanko ir šiluminius įvykius“, nurodant šešis patvirtintus incidentus, įskaitant du gaisrus.

Tai gali būti sudėtinga daugeliu lygių. Kaip pažymi elektromobilių įkrovimo ekspertas ir GCR bendradarbis Tomas Moloughney savo naujausiame „State of Charge“ podcast’e (toliau), „Enel X“ Šiaurės Amerikos rinkoje gali turėti daugiau komercinių 2 lygio įkroviklių nei bet kas kitas, išskyrus „ChargePoint“.

Kaip „Chargelab“ generalinis direktorius Michaelas Bakuminas nurodo podcast’e, kurį galbūt norėsite žiūrėti, jei turite vieną iš šių įrenginių, dauguma gyvenamųjų ir komercinių Enel X įkroviklių yra patentuoti ir iš tikrųjų nenaudoja atvirojo įkrovimo taško protokolo (OCPP). ). Tai yra „atvirojo kodo“ įkroviklių kalba, kuri kitu atveju leistų įkroviklį lengvai perkonfigūruoti naujiems tinklams ir sąsajoms. Nors „Chargelab“ sugebėjo perkelti komercinius įkroviklius, jei „Enel“ pasinaudos visa pagalba, net nepraktiška visais atvejais juos prijungti. Pavyzdžiui, pakeitimams atlikti prireiktų 15–30 minučių vienam įkrovikliui – tai reiškia, kad daugiabutis namas su 20 L2 įkroviklių susidurtų su kvalifikuoto darbo užmokesčiu visą dieną.

Tai taip pat pernelyg sudėtinga procedūra, susijusi su buitiniais įkrovikliais, todėl geriausia viltis išlieka tęstinis programinės įrangos susitarimas, o atsižvelgiant į tai, kad penktadienio pranešimui trūksta laiko, mes dar nepasiekėme.

Tesla universali sieninė jungtis

Tesla universali sieninė jungtis

Daug klausimų apie EV priklausomybę nuo tinklų, debesies

Esmė ta, kad verslas keičiasi. Beveik visi pagrindiniai automobilių gamintojai dabar siūlo savo išmaniojo įkrovimo ir namų energijos aparatinę įrangą arba pageidaujamą išmaniojo įkrovimo prekės ženklą, suderinamą su jų prekės ženklo programa.

A išmanusis įkroviklis gali būti nereikalingas Naudodami daugelį elektromobilių galite tiesiog nustatyti įkrovimo laiką ir galios lygius naudodami patį EV – tai galiausiai gali būti geriau nei priklausyti nuo tinklo serverių ar duomenų iš debesies.

Taip pat gali kilti klausimas, ar „Enel“ yra skolingas JAV vyriausybei (ar valstijoms) pinigų už tai, kad taip sutrumpino paramos langą, nes daugelis šių įkroviklių buvo pirktas iš dalies su valstybės subsidijomisarba buvo viešųjų projektų dalis.

Rugsėjo mėn. FTC laiške apibendrinama, kad „daugeliu atvejų vartotojai patiria elektroninių atliekų, kurios vis tiek gali veikti su tinkama programine įranga, ir nusivylimo jausmu“.

Tos šalys paprašė garantuoto minimalaus prijungtų produktų palaikymo laiko, garantijos, kad produktas vis tiek veiks, jei nutrūks interneto ryšys arba naujinimai, pakartotinio naudojimo būdų, jei palaikymas nutrūks, įrankių, padedančių užtikrinti sąveiką, ir pastangų, kad produktai būtų ilgiau tarnaujantys. .

Electrify America elektrinės transporto priemonės namų įkroviklis

Electrify America elektrinės transporto priemonės namų įkroviklis

Žinoma, tai nesprendžia problemų, susijusių su kibernetiniu saugumu, ar nesugebėjus palaikyti išmaniųjų įkroviklių, jie taps labiau pažeidžiami įsilaužėlių.

Tuo tarpu, siekdama išspręsti daugybę tokių problemų, susijusių su saugumu, prieinamumu ir funkcionalumu ilgalaikėje perspektyvoje, savininkų grupė, vadinama Juice Rescue, siekia, kad įmonė išleistų įkroviklių šaltinio kodą.

O kol kas tai yra bauginantis smūgis išmaniajam įkrovimui ir visiems jo teikiamiems pranašumams. Kaip pabrėžė Energetikos departamentas, tai technologija, kuri išlygina paklausą tinkle, daro važiavimą elektromobiliu dar ekologiškesnį ir paprastai palengvina gyvenimą su elektromobiliais.

Apibendrinant galima pasakyti, kad suprogramuoti EV įkrovimo įpročius pagal komunalinių paslaugų didžiausią ir ne piko tarifą yra puiku, tačiau dar kartą pagalvokite, kaip įkrovimas turi būti prijungtas prie debesies, net jei tai yra įkrovimas naudojimo metu. Ir, ko gero, svarbiausia, ieškokite išmaniosios įkrovimo aparatinės įrangos, suderinamos su OCPP, kuri užtikrina, kad ji vis tiek galėtų būti visiškai naudojama ateityje, jei įmonė žlugs arba pasibaigs palaikymo langas.



Source link