Daug paveldo ir smulkmenų, pristatymo renginys parodė „Scout“ EV 4 × 4 koncepcijas, kurios visiškai prilygsta „Jeep“ ar „Bronco“.
„Volkswagen“ priklausanti startuolis elektrinių sunkvežimių gamintojas „Scout Motors“ ketvirtadienio vakarą už Nešvilio pristatė savo pirmųjų dviejų 4 × 4 modelių koncepcijas. Sunkvežimių „Terra“ ir „Traveler“ visureigio dizainas ir interjeras skiriasi, nes sunkvežimis važiuoja ilgesne ratų baze. Nors rodomos transporto priemonės keisis, „Scout“ vadovai teigė, kad surinkti gerbėjai, savininkai ir žurnalistai matė 85–90 procentų serijinių transporto priemonių.
Bus siūlomi du skirtingi jėgos agregatai: akumuliatorinė elektrinė versija, kurios atstumas yra iki 350 mylių, ir modelis Harvester su diapazoną prailgintu benzininiu varikliu, kuris kartu nuvažiuoja daugiau nei 500 mylių. Tai ne įkraunamas hibridas, o išplėstinis EV, o tai reiškia, kad benzininis variklis maitina generatorių, kuris įkrauna akumuliatorių, bet negali mechaniškai varyti ratų. Skautų kainos prasidės nuo maždaug 60 000 USD prieš paskatas, o bendrovė planuoja pradinę gamybą 2027 m.
Nepaisant elektrinių jėgos pavarų, dviejuose „Scout“ modeliuose naudojama naujai sukurta „kėbulas ant rėmo“ architektūra, kitaip nei kitur VW grupėje. Dėl 4 × 4 galios jie turi tvirtą galinę ašį ir fiksuojančius diferencialus tiek priekyje, tiek gale. Jei jie debiutuos pagal grafiką 2027 m., jie konkuruos su visureigiais tinkančiais modeliais, tarp kurių yra Ford’s Bronco 4×4 ir Jeep’s Wrangler ir Gladiator, visi benzininiai ir elektriniai sunkvežimiai, tokie kaip GMC Hummer EV ir Rivian R1S ir R1T. Visos šios transporto priemonės greičiausiai bus atnaujintos pagal šiandienos specifikacijas, kai „Skautai“ bus parduodami.
Nuotraukos Johno Voelckerio.
„Scout“ planuoja parduoti automobilius tiesiogiai per savo pardavimo ir aptarnavimo tinklą, atsisakydamas franšizės pardavėjų, kurie Šiaurės Amerikoje parduoda visas kitas VW grupės transporto priemones – nė vienas iš jų neturi patirties nei su kėbulu ant rėmo, nei su rimtais 4×4 automobiliais. Skautai bus pastatyti visiškai naujoje gamykloje, kuri dabar statoma netoli Kolumbijos, Pietų Karolinoje. Vartotojai gali rezervuoti naujus modelius Scout Motors svetainėje.
Tikėtume, kad ilgainiui „Scout“ parduos daugiau „Traveler“ visureigių nei „Terra“ sunkvežimių – taip, kaip sakė Rivian, su R1S komercine transporto priemone prieš R1T pikapą, kuris buvo prieš jį pradėtas gaminti.
Sunkus paveldas, lengvas detales
Labai palinkus į paveldo temą, pristatymo renginyje dalyvavo kelios dešimtys originalių tarptautinių skautų, įskaitant pirmąjį, pastatytą 1960 m., ir paskutinį Scout II, pastatytą 1980 m. Skautų savininkai ir renginio entuziastai buvo vienodai patenkinti, kad prekės ženklas sugrįš, tačiau daugelis teigė abejojantys baterijomis ir elektros varikliais maitinamų skautų idėja.
Tie originalūs Scouts, kuriuos matėme, šiandienos terminais būtų kompaktiški ir vidutinio dydžio sunkvežimiai. Naujieji Scouts yra viso dydžio sunkvežimiai, savo matmenimis daug artimesni Ford F-150 ir Expedition nei Rivian R1T ir R1S. Ilgesnis iš dviejų, „Terra“ pikapas, yra 229 colių ilgio, 77 aukščio ir 92 pločio. Važiuojant ant ratų bazės, kuri yra 28 coliais trumpesnė nei „Terra“ 148 colių, „Traveler“ visureigis yra 21 coliu trumpesnis.
Nuotraukos Johno Voelckerio.
„Terra“ lova yra 5,5 pėdų ilgio, maždaug pėda ilgesnė nei „Rivian R1T“. O 6 pėdų suaugusieji nesunkiai tilps į galines sėdynes, kurios pasiekiamos per išskirtinai ilgas duris. Priekinėje eilėje yra net vidurinė sėdynė, todėl dviejų eilių Scouts gali vežti šešis keleivius, o ne įprastus penkis.
Svoris lieka atviras klausimas; bet kuri akumuliatorinė elektrinė transporto priemonė su 100 kWh arba labiau tikėtina, kad sveria nuo 3 iki 4 tonų.
Tie, kurie stebėjo renginį internete, daug komentavo apie panašumus su Rivian, kai kurie manė, kad skautai buvo pagrįsti Rivian pagrindu. Atsižvelgiant į VW bendros plėtros susitarimą su Rivian, paskelbtą liepos mėn., tai nebuvo nepagrįsta. Tačiau neįskaitant Scout naudojamo Rivian zoninės elektrinės architektūros, kuri leidžia naujinimus ir papildomas funkcijas pridėti per visą transporto priemonės eksploatavimo laiką, Scout vadovai vienodai teigė, kad iš Rivian nėra konstrukcinių, mechaninių ar interjero komponentų.
Informacija apie elektrinių pavarų traukinių specifiką buvo menka. Nebuvo pateikta jokios išvesties galios, nors sukimo momentas buvo „beveik 1000 svarų pėdų“, o įsibėgėjimas nuo 0 iki 60 mylių per valandą – vos 3,5 sekundės. Scout nepateikė informacijos apie diapazoną prailginantį vidaus degimo variklį, kuris bus po krovinių skyriumi už galinės ašies. (Vienas vadovas patvirtino, kad tai NEBUS dyzelinis, ah.) Žurnalistai lažinosi, kad variklis bus Volkswagen EA288 inline-4 versija, greičiausiai tiekiama iš VW gamyklos Puebloje, Meksikoje.
Bazinė pakaba yra mechaninė, tačiau pneumatinė pakaba bus galima pasirinktinai. Bus siūlomi iki 35 colių skersmens ratai, kurių prošvaisa bus didesnė nei 12 colių, o numatomas bridimo gylis – beveik 3 pėdos. Kiekvieno modelio naudingoji apkrova buvo nurodyta kaip „beveik 2000 svarų“, o numatoma vilkimo galia yra 10 000+ svarų sunkvežimio „Terra“ ir 7 000+ svarų visureigio „Traveler“.
Savininkai tai daro patys
Viena iš atskleidimo temų buvo senamadiškų valdiklių paprastumas. „Scouts“ turi fiksuotas durų rankenas, o ne nuleidžiamas ar įtraukiamas, kurias naudoja „Rivian“ ir „Tesla“, kad sumažintų aerodinaminį pasipriešinimą. Rankenėlės ir ciferblatai atlieka visas pagrindines funkcijas salone – tai netiesioginis priekaištas Volkswagen, kuris daugumą tvirtų valdiklių savo naujausiuose modeliuose pakeitė ekrano piktogramomis ir virtualiais valdikliais.
Yra nedidelė priekinė bagažinė, kuri, pasak Scout, yra pakankamai didelė, kad tilptų krepšys golfo lazdų, aušintuvas ir sporto krepšys. Stačiakampis skydelis, esantis kairiojo galinio sparno gale, po galiniu žibintu, atsidaro ir atskleidžia NACS įkrovimo prievadą (standartinį kiekvieno Scout) ir tris 120 voltų maitinimo lizdus. Taip pat buvo paminėti trys 240 voltų lizdai, kas nustebino ir padarė įspūdį dalyvaujantiems skautų savininkams.
Dalyvaujantys skautai plojo ir džiūgavo keliose pristatymo vietose dėl specifinių savybių – suoliuko sėdynės, elektros lizdų, fiksuojamų ašių. Tačiau garsiausi ir ilgiausi plojimai nuskambėjo pabaigoje, kai „Scout“ generalinis direktorius Scottas Keoghas sustojo priešais ekraną ir pasakė „Dar vienas dalykas“.
Tada ekrane buvo rodoma benzino balionėlis, o Keoghas paskelbė apie diapazono išplėtimą ir jo pavadinimą – Harvester, dar vienas skautų paveldo požymis, sukurtas kaip Tarptautinės kombainų ūkio įrangos bendrovės produktas.
Ar bus prijungti Harvester EREV?
Keoghas pabrėžė, kad „Skautai“ vis dar yra elektromobiliai su visais privalumais, įskaitant priekinę bagažinę. Tačiau jis pažymėjo, kad mažesnės baterijos ir atstumą prailginančio generatoriaus derinys užtikrintų daugiau nei 500 mylių nuotolį – tai šiandien siūlo labai nedaug elektromobilių.
Vėliau aš pasivijau Philą Coonrodą, paties pirmojo skauto (# 501) savininką. Dieną jam buvo smagu, nes skautų tikintieji vertino ir pagyrė, kad jis išsaugojo 1960 m. modelį. Ką jis mano apie naujus, paklausiau? Jis sakė, kad jis juos mylėjo ir planavo tą vakarą užsisakyti savo žmonai.
Kuris modelis, akumuliatorinis ar elektrinis, ar išplėstinis? „O, hibridas“, – sakė jis.
Pakankamai sąžininga. Ar jis jį įjungs? Jis stabtelėjo.
„Nežinau. Tikriausiai.”
Pažiūrėsime, ar pasiturinčios priemiesčio šeimos, kurios greičiausiai pirks didžiąją dalį naujųjų skautų, laikysis tokio paties požiūrio. Kad ir kaip aistringa būtų paveldo skautų bendruomenė ir kad ir kaip jie vertina savo sunkvežimių 4 × 4 galimybes, viso dydžio elektrinis visureigis greičiausiai bus naudojamas šeimos transportui, o ne šliaužiojimui – kaip tyliai pripažino skautų vadovas.
Likus daugiau nei dvejiems metams iki gamybos pradžios, liko daug ką sužinoti apie naujus Scouts. Tačiau galima drąsiai teigti, kad pilno dydžio, ant rėmo montuojamų pikapų ir visureigių rinka – transporto priemonių kategorija, kuri daugiausia apsiriboja Šiaurės Amerika – po kelerių metų turės naują elektrinį rinkos dalyvį. Naujieji skautai sėkmingai debiutavo. Dabar įmonė turi sunkiai dirbti, kad jie pradėtų gaminti masinę gamybą. Sekite naujienas.
„Scout Motors“ parūpino lėktuvų bilietus, apgyvendinimą ir maitinimą, kad „Charged“ galėtų pateikti jums šią pirmojo asmens ataskaitą.