AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Mokwheel Granite apžvalga | Ar šis „E-Trike“ tvirtas kaip uola?


Važiavimo kokybės tema yra subjektyvesnė nei kitos mūsų testų dalys, tačiau mes pabandysime nupiešti vaizdą, ką reiškia važiuoti „Mokwheel Granite“. Šiame skyriuje bus aptariami tokie elementai kaip dydis / pritaikymas, variklio įjungimas, vartotojo sąsaja, patogumas ir pakaba, valdymas ir kt.

Granitas rekomenduojamas motociklininkams nuo 5’0″ iki 6’2″. 5’11“, man atrodė, kad tai apskritai tinkama; Atliekant bandymą buvo iškeltas maksimalus vairo ir balno aukštis. Su 4,5 colio reguliavimu pirmuoju, man buvo patogu, kai triratis yra vertikalioje padėtyje, nors negalėjau visiškai ištiesti kojos, kai sėdynės atrama yra 6 colių.

Paprastai tai keltų nerimą, tačiau nemanome, kad tai yra problema e-trike su kadenso jutikliu. Granitas nereikalauja aktyvaus pedalų mynimo, todėl maksimalus efektyvumas nėra būtinas; jo važiavimas yra atsipalaidavęs ir nereikalaujantis pastangų (jei motociklininkas apskritai pasirenka spausti pedalus). Norintys patirti be pastangų, gali tiesiog naudoti droselį.

Tiesą sakant, minėti pedalus „Granite“ buvo šiek tiek sunku dėl didelio (bet gana patogaus) balno ir nereguliuojamo atlošo. Balnelio forma trukdė mano kojoms judėti, kai sėdžiu visiškai atsiremdamas į atlošą; Turėjau atsidurti ant krašto, kad galėčiau minėti pedalus. Norėtume, kad atlošas būtų reguliuojamas pirmyn-atgal, kad būtų patogiau minėti pedalus.

Apskritai važiavimas buvo patogus dėl jau minėto balno, ergonomiškų rankenų (dirbtinės odos su gelio atrama) ir triračio pakabos. Granite yra pakabos šakė su 80 mm eiga, kad sumažintų smūgių į vairą poveikį. Mūsų taip pat buvo pakabos sėdynės stulpelis (neprivalomas, bet rekomenduojamas priedas).

Tvarkymas buvo sritis, kuri nukentėjo; pastebėjome didelį granito rėmo lankstumą, ypač posūkiuose. Nesvarbu, ar dėl akumuliatoriaus išpjovos apatiniame vamzdyje, dėl paties šarnyrinio rėmo ar ko nors kito, vairo mechanizmas buvo laisvas ir netikslus. Raginame Mokwheel sustiprinti rėmą, kad ateityje būtų pagerintas jo standumas.

Kaip rodo mūsų greičio testas ir kalno testas, granito variklis yra labai galingas. Jo įjungimas buvo šiek tiek nenuoseklus, svyravo nuo beveik iš karto iki daugiau nei ½ švaistiklio apsisukimo, tačiau jis nesijautė per greitas ar uždelstas. Mums patiko atbulinės eigos akceleratoriaus funkcija, kad būtų lengviau naršyti, tačiau ši funkcija mūsų patirtimi atrodo reta.

Triračio vartotojo sąsaja buvo sveikintina ir pažįstama; „Mokwheel“ tinkintą spalvotą ekraną visada malonu matyti ir naudoti. Rodmenys yra švarūs, gerai sutvarkyti ir lengvai skaitomi, nors gali būti sunku atskirti valdymo skydelio mygtukus mūvint pirštines ar einant tiesiog pagal jausmą.

Mums buvo malonu atkreipti dėmesį į dviračio integruotą priekinį žibintą, galinį / stabdžių žibintą ir sparnus, taip pat pridedamą krovinių krepšį. Iki 350 svarų talpos, įskaitant motociklininką (iki 220 svarų galiniame krepšyje ir iki 55 svarų pasirenkamame priekiniame krepšyje), triratis yra gerai įrengtas, kad jį būtų galima traukti tiesiai iš dėžės.

Apibendrinant galima pasakyti, kad „Granite“ važiavimo kokybė apskritai buvo gera, o patogumas ir naudojimo paprastumas buvo vieni iš svarbiausių aspektų, nors ir nebuvo be galimybių tobulėti.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -