Elektromobilių gamintoja „Ampere“, kurią suformavo „Renault“ ir „STMicroelectronics“, paskelbė apie 2026 m. dviejų įmonių susitarimą dėl silicio karbido (SiC) galios modulių tiekimo, kaip dalį jų bendradarbiavimo kuriant „powerbox“ Ampere elektrinį jėgos pavaros keitiklį.
Maitinimo dėžė sukurta optimaliam našumo ir dydžio santykiui visoje Ampere serijoje ir palaiko 400 V ir 800 V architektūras.
Maitinimo dėžė sujungia tris SiC pagrindu veikiančius maitinimo modulius, sužadinimo modulį, kuris užtikrina būtiną elektrinį sužadinimą varikliui arba generatoriui, kad būtų galima valdyti magnetinį lauką variklyje, ir aušinimo pagrindo plokštę, skirtą šilumai išsklaidyti iš galinės galios modulio pusės. , supaprastinant šilumos valdymą ir aušinimo procesą.
„Dirbdami prieš srovę galėjome optimizuoti ir užtikrinti pagrindinių mūsų elektrinių jėgos pavarų komponentų tiekimą, kad galėtume pasiūlyti didelio našumo elektromobilius su didesniu nuotoliu ir optimizuotu įkrovimo laiku. Tai suderinama su „Ampere“ strategija, kuria siekiama įvaldyti visą savo e-varos agregato galios elektronikos vertės grandinę, pasitelkiant „STMicroelectronics“ patirtį maitinimo modulių srityje“, – sakė Philippe’as Brunet, „Ampere“ jėgos pavaros ir elektromobilių inžinerijos viceprezidentas.
Šaltinis: STMicroelectronics