Slovėnijos lengvųjų orlaivių gamintojas „Pipistrel“ paskelbė, kad jo „Nuuva V300“ elektrinis vertikalus kilimo ir nusileidimo (EVTOL) orlaivis praėjusią savaitę vyko aukštai.
Skrydis vyko sausio 31 d. Ajdovščinoje, Slovėnijoje, Vipavos slėnio mieste, kuriame yra bendrovės būstinė.
„Šis etapas žymi pažangių, tvarių ir universalių nepilotuojamų oro sistemų plėtrą“, – teigė Pipistrel.
Remiantis paskelbtomis specifikacijomis, „Pipistrel V300“ yra įrengta elektrine vertikalios kilimo jėgos pavara ir atskira speciali kruizo varymo sistema. Jis skirtas nešti 600 svarų naudingumą per 300 jūrinių mylių diapazoną ir gali veikti iš asfaltuotų ar nepatvirtintų paviršių.
Šiek tiek pataikant į originalų aštuntojo dešimtmečio „Boeing 747“ krovininį dizainą, „V300“ nosies durys yra skirtos pakrauti krovinių padėklus. Tiksliau, „V300“ gali palaikyti didesnę nei 100 kubinių pėdų talpą, ir jis gali laikyti iki trijų krovinių padėklų arba pakrauti su laisvaisiais kroviniais, taip leidžiant gauti keletą naudingųjų krovinių konfigūracijų.
https://www.youtube.com/watch?v=4txoqnv-pyc
„„ Nuuva V300 “galimybės ir tvirtas dizainas ne tik pakeis logistiką, bet ir vaidins lemiamą vaidmenį komercinėse ir gynybos misijose, tokiose kaip paieška ir gelbėjimas, humanitarinės pagalbos, pagalbos nelaimės ir kranto pristatymai“,-sakė Kriya Shortt, prezidentas ir prezidentas ir prezidentas ir „Textron Eaviation“, kuriam priklauso „Pipistrel“, generalinis direktorius.
Orlaivį, kuriame yra automatinė ne tik vaizdinė regėjimo linija (BVLOS) skrydžio galimybės Spustelėkite Operacijos.
Bendrovės teigimu, „V300“ yra maitinamas „Honeywell“ tiekiamu skrydžio laidu, trigubai nereikalinga skrydžių valdymo sistema, ji pereis iš vertikalaus į priekį prie jo sparnų ir laikysis naujausio skrydžio plano iki nusileidimo. Antrasis „Nuuva V300“ taip pat prisijungs prie skrydžio programos 2025 m.
Šaltinis: „Pipistrel“