AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Yakima OnRamp LX prikabinimo stovo apžvalga


Stovo tvirtinimas prie kablio

Stovo surinkimas ir montavimas neužtrunka ilgai. Pačią stelažą surinkau per maždaug 20 minučių; reikia sujungti tik kelias dalis. 24 mm srieginis varžtas, pritvirtinantis kablio stovą prie imtuvo, užtikrina saugesnį prigludimą nei modeliai su išsiplėtimo varžtais. Vieną kartą sumontuoti visi stovai šiek tiek svyruoja, bet man atrodė, kad Yakima OnRamp LX turėjo mažiau nei dauguma.

Dviračių krovimas

Dėka padėkluose integruotų rampų lengva susukti elektroninį dviratį į vietą. Didesnė problema yra užtikrinti, kad padėklai būtų tinkamai išdėstyti, kad du elektroniniai dviračiai netrukdytų vienas kitam. Kai tai surenkama, elektroniniai dviračiai lengvai susisuka į savo vietą.

Nors daugelis prikabinamų lentynų abu padėklus tvirtina ant centrinės svirties, kuri nuimama nuo laikiklio, OnRamp LX skiriasi tuo, kad yra didelis kvadrato formos rėmas, prie kurio tvirtinami padėklai. Tai suteikia stabilesnę padėklų platformą, kuri sumažina siūbavimą ir siūbavimą. Tai gerai.

Tačiau dėklai vienoje pusėje pritvirtinami varžtais, o kitoje – ranka priveržiama rankenėlė. Prisukta pusė iš dalies lemia, kiek pločio ir kiek į kairę arba į dešinę bus dėklas. Norėtume, kad šis stovas būtų šiek tiek geresnis, jei iš abiejų pusių būtų rankenėlės, kad būtų lengviau stumdyti visą dėklą iš vienos pusės į kitą ir vienu metu reguliuoti plotį.

Taip yra todėl, kad e-dviračiai turi būti išdėstyti iš kairės į dešinę, kad omaro nagai galėtų pasiekti rėmą arba sėdynės atramą; kadangi jo negalima pajudinti, dviračiai turi būti perkelti į padėtį rankos atžvilgiu.

Užriedėjus elektroninį dviratį rampa, padėklas turi būti sureguliuotas iki tinkamo pločio, kuris yra pakankamai platus, kad ratų dirželiai pritvirtintų kiekvieną ratą. Jei omaro letena nepasiekia rėmo ar sėdynės stulpo, reikia nuimti e-dviratį ir sureguliuoti padėklo padėtį. Reguliuodami išorinį dėklą turite įsitikinti, kad jis yra tokioje padėtyje, kad būtų išvengta trukdžių tarp vairo, balnelių ir pedalų.

Kai elektroniniai dviračiai yra pritvirtinti, rampą galima nuimti ir pritvirtinti prie stovo, kad galėtumėte lengvai ją pasiekti atvykę į paskirties vietą.

Negalime pakankamai pabrėžti, kaip naudinga tai, kad Yakima davė OnRamp LX padėklus, kurie išsiplečia iki maksimalaus 54 colių pločio. Daugelyje rinkoje esančių krovininių e-dviračių nėra prikabinamų stelažų, kuriuose jie galėtų tilpti. „OnRamp LX“ gali būti vienintelė galimybė kai kuriems krovininiams elektroniniams dviračiams.

Dviračių tvirtinimas

Centrinį stiebą gana lengva reguliuoti, tačiau yra keletas skirtingų rankenėlių, kurias reikia priveržti, norint pritvirtinti elektroninį dviratį. Kadangi omarų nagai, apsaugantys elektroninius dviračius, gali judėti trimis matmenimis, norint juos nustatyti pirmą kartą, gali prireikti šiek tiek pastangų, tačiau tai padarius pirmą kartą nereikės pradėti nuo nulio ir pakartotinai naudojant .

Yra užsakymas reguliuoti e-dviračius padėkliuose. Pakelkite e-dviratį į rampą ir įsitikinkite, kad padėklas sureguliuotas taip, kad atitiktų elektroninio dviračio ratų bazę. Tada pritvirtinkite ratus, naudodami reketuojančius ratų dirželius; vėlgi, gali tekti pakoreguoti dėklo plotį, kad jis atitiktų e-dviratį. Kai ratai yra pritvirtinti, omarų nagai gali būti išdėstyti taip, kad sugriebtų rėmą arba sėdynės stulpą.

Omarų nagai reguliuojasi trimis skirtingais būdais: Galima reguliuoti jų aukštį. Galima reguliuoti sukimąsi aplink ranką, tačiau geriausia, jei omaro letena būtų kuo statmenesnė el. dviračiui. Galiausiai, spaustuko posūkį galima reguliuoti taip, kad galėtumėte suderinti nagų kampą su viršutinio vamzdžio arba sėdynės stulpelio kampu. Nors gali būti įmanoma pritvirtinti savo elektroninį dviratį kitose vietose, šie du pasiūlys didžiausią stabilumą.

Daugeliui žmonių lengviausias būdas pritvirtinti e-dviratį bus omaro žnyplės tvirtinimas prie viršutinio vamzdžio. Tačiau kai kuriems žmonėms gali kilti nerimas dėl galimybės, kad spaustukas gali pažeisti jų e-dviračio apdailą (tai ypač aktualu, jei ant viršutinio vamzdelio yra lipdukai ir ant jų nėra skaidraus dažų sluoksnio).

Jei priskiriate save prie tų žmonių, rekomenduojame prispausti omaro nagą prie sėdynės atramos. Dauguma sėdynės stulpų yra padengti sidabru arba juodu anoduotu paviršiumi, kurį sunku sugadinti, o tai suteikia stabilią vietą elektroniniam dviračiui pritvirtinti.

Prieiga prie bagažinės / bagažinės

Yakima OnRamp LX turi svirtį, kuri leis stelažą pastatyti trimis skirtingais kampais. Kai jis nenaudojamas, jis lygiai susilanksto prie automobilio galo. Patraukite svirtį ir ji išsiskleidžia, paruošta krauti dviračius. Svirtį galima dar kartą nulenkti ir nulenkti bagažinę, kad pakraunant dviračius ji nustumtų juos nuo automobilio galo, kad būtų galima pasiekti automobilio bagažinės dangtį, galinį liuką arba bagažinę.

Nulenkiant stelažą, kad būtų galima pasiekti transporto priemonę, reikia imtis tam tikrų atsargumo priemonių; prieš traukdami svirtį norėsite išlaikyti e-dviračių svorį ant stovo; rekomenduojame laikyti patį stovą.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -