- XC90 papildinys dėvi gaivų veidą, atnaujintas interjeras
- Jis paveldi EX90 EV sąsają ir OTA atnaujinimo galimybę
- EPA įvertinto EV diapazonas turėtų būti 33 mylios
- Core, Plus, Ultra apdailos paketai; šešių ar septynių keleivių versijos
- XC90 Core kainuoja 59 745 USD; Ultra, 81 495 USD
Sørenas Kierkegaardas buvo teisus: gyvenimas turi būti nugyventas į priekį. Vis dėlto ne kiekvienas naujo visureigio pirkėjas yra pasirengęs tam, kas laukia visiškai elektrinių automobilių era.
Kai jie bus, „Volvo“ pasiruošę. Jame yra mažai Volvo EX30 hečbekas greitai driblingas į parodų sales ir prabangus „Volvo EX90“ trijų eilių elektrinis visureigis tai yra rimtas pagrindas atsisakyti dujų.
Bet „Volvo“ nebus visiškai elektrinis iki 2030 m kaip buvo planuota. Jis nesivaikys paskutinių ICE automobilių verslo gabalėlių, bet tai padarys plėtoti savo įkraunamus hibridus ir atsiremti į juos stipriau, nei kadaise planavo.
2025 m., slenkant įelektrintą potvynį, „Volvo“ atnaujins savo geriausią hibridą ir vieną iš visų laikų geriausiai parduodamų transporto priemonių. The 2025.5 Volvo XC90 (taip, tai retas pusmečio įvadas) gavo didesnę garso izoliaciją, smulkesnes interjero medžiagas, naują jutiklinį ekraną su atnaujinta sąsaja, pasiskolinta iš EX90, ir atnaujintą pakabą, papildančią atnaujintą priekinį ir galinį galus.
Tai nėra sunkus perkrovimas. The XC90 vis dar atrodo pažįstamas– bet ne pasenęs. Tai labai svarbu, nes neabejotina, kad įkraunamas hibridas, priklausantis prieš dešimtmetį pristatytam modeliui, likusį dešimtmetį atliks daug didesnį vaidmenį „Volvo“.
2025.5 Volvo XC90 T8 PHEV bandomojo važiavimo apžvalga, Kopenhaga
„Volvo XC90“: įspūdingas ir kuklus stulbinantis
Subtilūs išorės ir vidaus pakeitimai žymi naujausią XC90 iteraciją. Įspūdingiausias? A nauja priekinė dalis su grotelėmis, sudarytomis iš įstrižų lentjuosčių – tradicinių įstrižinės juostos grotelių – ir stipresnio prekės ženklo ženklo. Jis įrėmintas ryškia apdaila, o prie nosies pritvirtintas plonais plaktuko stiliaus LED matricos priekiniais žibintais. Stilistai pertvarkė variklio dangtį ir priekinius sparnus aplink priekinius žibintus, nubraižė naujas ratų konstrukcijas, tamsiai atspalvino galinius žibintus ir paskyrė ryškiai raudoną spalvą, kad būtų pažymėti pokyčiai.
Ko jie nepalietė: XC90 tvirtas, bet lieknas universalo kėbulasir didelį įspūdį, kurį tai daro.
Lengviau pastebėti pokyčius XC90 viduje. Brūkšnelio centre a didesnis 11,2 colio jutiklinis ekranas didžiuojasi ten, kur 9,0 colių ekranas kadaise užėmė brūkšninę vietą. Vertikalios ventiliacijos angos sulaiko jį ir likusį prietaisų skydelį, kuriame dabar yra plokštės, apdailintos iš perdirbto audinio, pritaikytos prie pjaustytų aliuminio garsiakalbių grotelių ir medžio apdailos.
Naujas apšvietimas suteikia šioms apdailai dramatiškumo; yra baltos medienos paletė su Holivudo Regency atmosfera, prislopinta medžio anglies pilkumo spalva ir, kas geriausia, riešutų rudos spalvos pelenai, derinami su kardamono rudos spalvos audiniu, siunčiančiu įvairiausių moliūgų prieskonių dvelksmo į mėlyno miesto namų ūkį. kad XC90 nusitaiko lazerio tikslumu.
2025.5 Volvo XC90 T8 PHEV bandomojo važiavimo apžvalga, Kopenhaga
2025.5 Volvo XC90 T8 PHEV: EV Lite?
Miglotą lapkričio rytą už Kopenhagos pasuku starto rankenėlę XC90 papildinys atgaivinti ir išsiruošti į „Google“ žemėlapio sudarytą kelionę per Eresundo tilto ir tunelio tandemą į pietų Švediją, kad pamatytumėte, ar atnaujintas XC90 turi daug staigmenų, išskyrus tai, kad jis puikiai tinka tokiam darbui, kuris vyksta į darbą ir atgal. gyventi su dabar, daug trumpų stints, per kurį tolimais atstumais kartą per mėnesį ar rečiau.
Tiems, kurie nenori vargti su papildiniu, 2025.5 XC90 vis tiek siūlo pasirinkti 247 AG turbo-4 kartu su 8 greičių automatiniu ir standartinė visų varančiųjų ratų pavara. To paties variklio versija su turbina ir kompresoriumi išvysto 310 AG. Abu turi švelnias hibridines sistemas, leidžiančias taupyti degalus. Pirmiausia vairavau bazinį modelį su Ultra apdaila su baltu medžiu ir nuostabiu džinsinio mėlynumo austu interjeru. Švedijos dirbamos žemės mylias nubraukiau be pėdos kaltės, nepaisant to, kad automobilis buvo apkaltas dideliais 21 colio ratais ir be pneumatinės pakabos.
Vis dėlto PHEV geriau tinka mano kasdieniam vairavimo ciklui – juolab kad nemokamas mažo greičio įkrovimas yra penkių minučių pėsčiomis. Nieko nuostabaus „Volvo“ XC90 T8 vadina „atsarginiu planu“. Kitų klasių turbo-4 su kompresoriumi T8 prideda 18,8 kWh ličio jonų akumuliatorių, iš kurio galima naudoti 14,7 kWh. Tai ta pati baterija, kuri yra daugelis atnaujintų „Volvo“ įkraunamų hibridų. Su papildomu 145 AG ir 228 lb-ft jis derinamas su variklio galia, jo grynasis 455 AG ir 523 lb-ft sukimo momento stambų, beveik 5 000 svarų sveriantį visureigį iki 60 mylių per valandą pagreitins per 5,0 sekundės, o generuos EPA įvertintą 33 mylių visos elektros energijos.
Man tai yra pusės savaitės važiavimas elektra, o šiandien jis keliauja po pietų Švedijos apskritis su visais diakritiniais ženklais, kurių gali paprašyti pradedantysis kalbininkas. Jis nepasikeitė jėgos pavaros lygiu, tačiau su rafinuotu interjeru yra storas akustinis stiklas ir garsą slopinančios medžiagos, kurios slopina kelio triukšmą ir palieka vietos didžiausiems erdviniams Bowers & Wilkins garso sistemos hitams ir Fleetwood Mac įtampai.
Per ją integruotas 6,4 kW įkroviklisnaudojant 2 lygio įkroviklį, XC90 PHEV akumuliatorių gali papildyti maždaug per penkias valandas. Jis taip pat gali sutaupyti akumuliatoriaus energijos vėlesniam naudojimui, perjungdamas keletą vairavimo režimų. Kol kas nėra jokių žinių apie atvykimą a Tesla pagrįstas NACS įkrovimo prievadas. Tai patrigubintų turimas įkrovimo galimybes, kur aš gyvenu. Man ir daugeliui vairuotojų XC90 PHEV gali veikti kaip grynas EV.
2025.5 Volvo XC90 T8 PHEV bandomojo važiavimo apžvalga, Kopenhaga
2025.5 Volvo XC90 T8 PHEV: gerai valdomas važiavimas
Kai nepavyksta, variklio galia, kuri ją palaiko, gali būti pasukama naudojant važiavimo režimų rinkinį, kuris padidina Grynas EV režimas pasirinkimai Hibridinė, galia, visureigė ir nuolatinė AWD. Kai išeikvoju beveik visą akumuliatoriaus energiją, fone pasigirsta variklio ūžesys ir pasirenku hibridinį režimą, kad nesuvaldyčiau greičio.
455 AG XC90 vis dar neperžengia ribų. Jis yra išmatuojamai, pastebimai greitas, tačiau didelio savo svorio ir gerai surūšiuotos 8 greičių automatinės pavaros derinys reiškia, kad galia kaupiama nuspėjama linija, kai akumuliatorius pildosi, kai turbo lagas gali sumažinti sukimo momentą. tai stiprus, bet ne pribloškiantis– ir galios perėjimai taip pat atrodo sklandesni. „B“ važiavimo režimas įjungia labiau regeneracinį stabdymą, tačiau neužtenka palikti stabdžių pedalą ypatingomis progomis, kaip tai gali padaryti gryno EV vieno pedalo pavara.
Kalbant apie važiavimą ir valdymą, XC90’s galimas pneumatinės pakabos atnaujinimas akimirksniu gauna visapusišką atlygį. Kai bazinio automobilio kelių svirčių priekinė, integruotos svirties ir lapų galinė pakaba turėjo nesutarimų dėl kelių blogos dangos dėmių, ant kurių aš važiavau, pneumatinė pakaba juos visus atmetė, net ir ant žieminių padangų, sumontuotų laukiant tikras sezonas. Jis gali pasiekti 8,1–8,5 colio prošvaisą ir gali vilkti iki 5000 svarų– Tačiau šiose Baltijos šalyse sunkūs važiavimai dažniausiai apsiriboja purvinais kaimo ūkių takais.
Bet kokiu atveju XC90 geriau pritaikytas keliui. Lengvas vairavimas be didelio grįžtamojo ryšio ir nuolatinis kelio trūkumų filtravimas apkrauna XC90 vienu iš jo slaptųjų ginklų – važiavimo kokybe ir ramybe vingiuotais keliais. Jis surūšiuotas pakankamai gerai, kad dar sudėtingesnės pakabos sąrankos, pvz., aktyvus didelių Benz ir BMW visureigių anti-riedėjimo slopinimas, atrodo per toli.
2025.5 Volvo XC90 T8 PHEV bandomojo važiavimo apžvalga, Kopenhaga
2025.5 Volvo XC90 T8 PHEV bandomojo važiavimo apžvalga, Kopenhaga
2025.5 Volvo XC90 T8 PHEV bandomojo važiavimo apžvalga, Kopenhaga
2025.5 Volvo XC90 T8 PHEV bandomojo važiavimo apžvalga, Kopenhaga
2025.5 „Volvo XC90“ tinka „Google“, o kartu su „Apple CarPlay“.
Po oda XC90 nepakeitė savo plataus salono. Jis vis dar yra 195,0 colio ilgio, turi 117,5 colio ratų bazę ir yra septynių keleivių konfigūracijos su vidurinės eilės suoliuko sėdyne arba šešių keleivių modelis su tuo suoliuku, kurį pakeitė dvyniai kapitono kėdės.
„Volvo“ apšviečia saloną pro panoraminį stiklinį stogą, o keleiviams tolimojo atstumo patogumui suteikia etaloninės klasės sėdynės. Priekinės kėdės turi gerai įtaisytas apatines pagalvėles, vėsinimo ir masažo funkciją, o net ir pagrindo viduje – beveik tobulas pagalvėlės tvirtumas. „Volvo Nordico“ sintetinė oda yra dygsniuota dėl išvaizdos, tačiau perdirbta medžiaga pagrindiniame automobilyje, kurį vairavau, atrodė dar geriau – kaip vintažinių džinsų džinsai, rasti Japonijos „eBay“.
Priekinės sėdynės taip pat turi naujos formos centrinę konsolę su belaidžiu išmaniojo telefono įkrovimo kilimėliu priekyje ir dviem puodelių laikikliais, kurie gali pasislėpti po slankiojančiu tambūru. Antros eilės keleiviai kapitono kėdėse turi prieigą prie puodelių laikiklių, sėdynių šildytuvų ir centrinio perėjimo į trečios eilės sėdynę, tačiau jie norės nesidrovėti, jei jie yra vidutinio dydžio ar didesni.
Trūksta vietos dideliems žmonėms, kad tuo pačiu metu tilptų ir antroje, ir trečioje eilėse; Kojų erdvės specifikacijos yra atitinkamai 36,6 colio ir 31,9 colio. Visi XC90 turi tris eilutestačiau dvi galines eiles galima nulenkti, kad būtų padidinta krovinių erdvė nuo 9,3 kubinių pėdų už trečios eilės, kai krovinys pakraunamas tik iki stiklo linijos, iki 70,8 kubinių pėdų už priekinių sėdynių, visiškai supakuotos kaip švedų Joad šeima, keliaujanti į vakarus. su kiekvienu žemišku turtu.
Ant denio nuo vairuotojo sėdynės plačios „Volvo“ saugos sistemos dabar turi garsinius greičio ribojimo įspėjimus, kuriuos galima atšaukti bakstelėjus kairįjį vairo valdiklį, taip pat kameros pagalbinius lygiagrečiojo statymo įrenginius ir įprastą adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą su „Drive Pilot“. laisvų rankų pagalba vairuotojui. Atnaujintas jutiklinis ekranas pašalino „Volvo“ OS „Sensus“ ir jos infraraudoniesiems spinduliams jautrų ekraną, kad būtų galima naudoti įprastą talpinį ekraną su „Google“ įtaisytu ir EX90 EV sukurta sąsaja. Tai yra „Google“ pagrindas, tačiau jame vis tiek siūloma „Apple CarPlay“ ir atnaujinti belaidžiu būdu.
Atnaujinto XC90 kainos prasideda nuo 59 745 USD su standartine pavara, apimančia švelnų hibridinį turbo-4, visų ratų pavarą ir septynias sėdynes, taip pat panoraminį stoglangį, elektrinį bagažinės dangtį, 20 colių ratus, priekinius ir galinius parkavimo jutiklius, dygsniuotą Nordico sintetinės odos apmušalus , šildomos priekinės sėdynės, susiūtas prietaisų skydelis, kristalinis Orrefors pavarų perjungiklis, elektra valdomos priekinės sėdynės, 220 vatų garsas, prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema, aklųjų zonų monitoriai, aktyvus eismo juostų valdymas ir tie įkyrūs įspėjimai dėl greičio ribojimo. Šešių keleivių versija bet kuriame modelyje prideda 500 USD.
63 485 USD kainuojantis „XC90 Plus“ turi antros eilės centrinę sėdynės paaukštinimą, erdvinio vaizdo kamerų sistemą, 21 colio ratus, kamerą/garsą su lygiagrečiu parkavimu, akustinį stiklą ir šildomas galines sėdynes. Už 68 245 USD, „XC90 Ultra“. Pridedamos vėsinamos priekinės sėdynės su „nappa“ oda, priekinės sėdynės juosmens reguliavimas, „Harman Kardon“ garso sistema, elektra valdomi šoniniai atramos ir pailgintos priekinės sėdynės apatinės pagalvės bei ekranas.
Variantų nedaug: masažuojamos priekinės sėdynės, 22 colių ratai, „Bowers & Wilkins“ garsas, pneumatinė pakaba ir dailus tamsiai mėlynos spalvos silkės kaulo apmušalai.
Atnaujinus turbo-4 su kompresoriumi, kainos padidės iki 64 645 USD (pagrindinis), 67 445 USD (pliusas) ir 71 845 USD (ultra). Dėl T8 PHEVtai yra 74 295 USD už „Core“, 77 095 USD už „Plus“ ir 81 495 USD už „Ultra“.
Kai šiek tiek sutampa su 2025 m. modeliu, 2025.5 XC90 į salonus pasirodys pirmąjį 2025 m. ketvirtį. Be abejo, tai atsarginis elektromobilių ateities planas, tačiau daugeliui vairuotojų atsarginis planas yra geresnis nei bet kas kitas.
„Volvo“ sumokėjo už kelionės išlaidas, kad galėtume įveikti Kopenhagą ir pateikti jums šią bandomojo važiavimo apžvalgą.