Kai kurie produktai nustato standartą, pagal kurį vertinama jų kategorija. Į galvą ateina Gibson Les Paul. Taip pat ir Bosch Performance Line CX. Kai ji buvo išleista 2015 m., beveik prieš dešimt metų, „Performance Line CX“ buvo pirmoji sistema, skirta eMTB. Nuo tada jis tapo elektrinių kalnų dviračių vidutinės pavaros varikliu, pagal kurį vertinami visi kiti. Sunku patikėti, kad nuo tada, kai „Bosch“ pristatė „Performance Line CX“, praėjo devyneri metai, atsižvelgiant į tai, kaip greitai juda elektroninių dviračių rinka.
Kai „Bosch“ nusprendė pertvarkyti „Performance Line CX“ variklį, jie nusprendė išlaikyti tuos pačius pagrindinius veikimo parametrus: variklis vis tiek sukuria maksimalią 600 W galią ir iki 85 Nm sukimo momentą, o tai sudaro 340 proc. Žinoma, kyla klausimas, kodėl „Bosch“ nepadidino pagalbos sumos. „Bosch“ nuomone, „Performance Line CX“ jau užtikrino puikų galios, vairavimo, efektyvumo, palyginti su akumuliatoriaus veikimo diapazonu, ir pavaros ilgaamžiškumo balansą. Didesnė galia reikštų didesnį svorį, todėl eMTB taptų sunkesnis ir ne toks judrus; dėl to sumažėtų atstumas dėl didesnio svorio ir variklio galios, taip pat daugiau pavaros komponentų susidėvėjimo.
Taigi, kas pasikeičia? Pirmas pastebimas skirtumas yra tas, kad naujasis variklis sveria 100 g (3,5 uncijos). Naujasis variklis taip pat užtikrina didesnį šiluminį stabilumą; Tradiciškai kai variklis įkaista, valdiklis sumažina energijos gamybą, kad variklis neperkaistų. Nors ankstesnis „Performance Line CX“ pasiūlė didesnį šiluminį stabilumą nei jo konkurentai, naujasis variklis pasižymi dar nuoseklesniu veikimu ilguose važiavimuose.
„Bosch“ perkūrė skirtingus jutiklius, kad jie dar labiau reaguotų į vairuotojo įvestį. Jame yra nauji sukimo momento ir kadencijos jutikliai, taip pat inerciniai jutikliai. Inerciniai jutikliai matuoja pagreitį trijose ašyse ir sukimąsi trimis ašimis – iš viso šeši jutikliai, o tai suteikia valdikliui jausmą, kur yra eMTB erdvėje – kaip jis juda. Variklis dabar gali reaguoti subtiliai, atsižvelgiant į tai, ar motociklininkas lipa, leidžiasi, važiuoja lygia žeme, rieda per alpinariumą ar per šaknis.
„Bosch“ sumažino variklio skleidžiamo triukšmo kiekį, ypač aukštesnio dažnio garsus, kurie dažniausiai yra labiausiai pastebima variklio skleidžiamo garso dalis.
„Performance Line CX“ dabar siūlo išmaniąją ėjimo pagalbą; Vienu mygtuko paspaudimu motociklininkas gauna tiek energijos, kad galėtų eiti į kalnus, per stačius, kad galėtų važiuoti, tačiau dėl inercinių jutiklių jis pritaiko ėjimo pagalbinį greitį pagal nuolydį ir tai, kaip lygi arba nelygi žemė. Jie taip pat pridėjo laikymo įkalnėje funkciją, kuri suteiks tiek energijos, kad eMTB išlaikytų savo padėtį 10 sekundžių po to, kai atleistas ėjimo pagalbinis mygtukas. Be to, jie pridėjo pagalbos pajudėjimą nuo kalno, kai takas yra toks status, kad sunku sukurti pakankamai greitį ir pusiausvyrą, kad galėtumėte perkelti ant žemės stovinčią koją ant pedalo. Pajudėjimo įkalnėje pagalba suteikia papildomos galios, kad motociklininkas galėtų pasiekti balansavimo greitį ir nuleisti koją ant pedalo.
Išplėstiniame padidinime yra nauja programinė įranga, kuri nuskaito, kaip greitai ar lėtai važiuoja vairuotojas, ir informuoja, kiek laiko yra padidinimas – kuo lėtesnis kiekvienas pedalo paspaudimas, tuo ilgesnis pastiprinimas.