- „Andretti Racing“, priklausanti „TWG Global“, dabar veikia kaip „Cadillac Formula Racing“
- „Cadillac Formula Racing“ yra JK veikiantis „Cadillac F1“ komandos veiklos centras.
- Pavadinimo pakeitimas reiškia, kad Andretti vardas nebėra susijęs su Cadillac F1 įrašu
„General Motors“ pasirengimas patekti į „Formulę 1“ 2026 metais žengė dar vieną svarbų žingsnį praėjusią savaitę – „Andretti Racing“ pervadino į „Cadillac Formula Racing“.
Gruodžio 11 d. pradėtas pavadinimo keitimas žymi paskutinių pėdsakų pašalinimą Andretti vardas iš F1 pastangų.
„Cadillac Formula Racing“ yra JK veikiantis „Cadillac F1“ komandos veiklos centras. Tai yra TWG Global dalis„Andretti Global“ – anksčiau buvusios „Andretti Racing“, o dabar „Cadillac Formula Racing“ pagrindinės organizacijos – savininkas. Šios operacijos yra skirtos pasirengimui „Cadillac“ patekti į 11-ąją F1 komandą, įskaitant techninių partnerysčių formavimą, infrastruktūros plėtrą ir pagrindinių darbuotojų įdarbinimą.
„Šis pokytis yra svarbus etapas mūsų kelyje, siekiant įtvirtinti „Cadillac“ kaip jėgą pasauliniame automobilių sporte, pabrėžiant mūsų įsipareigojimą sėkmingai patekti į „Formulę 1“, – sakoma „Cadillac F1“ komandos pranešime. „Nors naujasis pavadinimas atspindi mūsų ambicijas, yra galimybė toliau tobulėti, derinant su Formulės 1 reguliavimo patvirtinimo procesu.
Iš pradžių GM planavo patekti į F1 kaip „Andretti Global“ partneris, kurio pasiūlymas buvo sėkmingas pirminiame FIA balsavimo etape 2023 m., tačiau sausį F1 savininkas „Liberty Media“ jį atmetė. Po atmetimo Andretti Global įkūrėjas Michaelas Andretti žengė žingsnį atgaltodėl GM gali užimti svarbesnį vaidmenį teikiant F1 pasiūlymą. Po šio pokyčio lapkritį buvo pasiektas principinis susitarimas tarp GM ir F1 savininko, atveriantis kelią „Cadillac“ komandai prisijungti prie tinklo 2026 m.
Dalis susitarimo numatyta, kad GM sukurs savo F1 jėgos agregatą, tačiau kadangi jis pateikė prašymą tapti F1 jėgos agregato tiekėju tik 2023 m., pagal FIA taisykles, jo jėgos agregatas negali būti naudojamas anksčiausiai iki 2028 m. sezono. Iš pradžių GM naudosis „Ferrari“ jėgos agregatais, kaip dalis praėjusią savaitę pasiekto susitarimo tarp dviejų automobilių gamintojų.
„Cadillac“ įstos į Formulę 1, kai sportas įveda žymiai naujas taisykles, ypač jėgos agregatų srityje. The galios bloko taisyklės 2026 m išlaikyti dabartinį 1,6 l V-6 variklio ir hibridinės sistemos formatą su turbokompresoriumi, tačiau sumažinus variklio galią ir labiau pasikliaujant hibridine sistema. V-6 taip pat turės važiuoti visiškai tvariu kuru.
„Audi“ 2026 m. prisijungs prie F1 su savo komanda ir jėgos agregatu. Bendrovė jau įsigijo dabartinę „Sauber“ komandą ir 2026 m. sezonui planuoja pervadinti ją į „Audi“. Tuo tarpu „Ford“ taip pat grįš į F1 2026 m., nors ir kaip techninis „Red Bull Racing“ partneris.