- 2025 m. Chevrolet Corvette ZR1 dabar yra greičiausias serijinis automobilis GM istorijoje
- Neseniai atlikus bandymus, atsargų pavyzdys pasiekė 233 mylių per valandą greitį
- Manoma, kad pasirodys galingesnė Corvette Zora
2025 m. „Chevrolet Corvette ZR1“, dabartinis „C8 Corvette“ šeimos flagmanas, ką tik nukeliavo ten, kur dar nebuvo gaminamas „Corvette“.
„Chevrolet“ antradienį paskelbė, kad naujasis ZR1 pasiekė maksimalų 233 mylių per valandą greitį per neseniai vykusią didelio greičio ovalo, kuris yra ATP Automotive Testing Papenburgo vietoje Vokietijoje, dalį.
Automobilis turėjo standartinę ZR1 važiuoklę ir aero paketą su standartiniu aptaku su trumpu vyteliniu. Jame taip pat buvo sumontuotos Michelin Pilot Sport 4S padangos ant aliuminio ratlankių ir naudojo naują didžiausio greičio režimą kurį Chevy sukūrė naudoti lenktynių trasoje.
Už vairo sėdėjo „General Motors“ prezidentas Markas Reussas, kuris padidino greitį varikliui įjungus šeštąją pavarą. Ir kad viskas būtų oficialiai, jis nuvažiavo automobilį dviem kryptimis – iš karto į šiaurę ir į pietus, kad pasiektų vidutinį abipusį greitį. Procesas apima vėją ir nuolydžius ir paprastai reikalingas norint patekti į rekordų knygas.
Kai kuriose varžybose ZR1 ginklai apima įspūdingas mašinas, tokias kaip Lamborghini Revuelto (217 mylių per valandą) ir Ferrari SF90 Stradale (211 mylių per valandą). Yra greitesnių automobilių, tačiau jie visi kainuoja daugiau nei 1 mln.
ZR1 salonuose pasirodys tik kitais metais. „Chevy“ nepaskelbė kainos, tačiau tikimasi, kad pradinė suma bus viršutinėje 100 000 USD kategorijoje. Visiškai įkelti pavyzdžiai gali viršyti 200 000 USD ribąkuris būtų dar vienas pirmasis Amerikos sportiniam automobiliui.
Tai staigus, bet ZR1 turi didžiausią 1064 AG, kurį generuoja naujai sukurtas 5,5 litro V-8 su dviem turbokompresoriumi, kuris yra suporuotas su 8 greičių dvigubos sankabos automatine pavara. ZR1 taip pat išsiskiria iš kitų 2025 m. Corvette asortimento dėl unikalaus padalinto galinio lango, kuris ne tik primena 1963 m. Corvette dizainą, bet ir atlieka aerodinamines funkcijas. Galimas „ZTK Performance“ paketas taip pat prideda daugybę papildomų aerodinaminių modifikacijų, kurios kartu padidina maksimalią prispaudimo jėgą iki 1200 svarų.
Manoma, kad Chevy kuria kitą, stipresnį Corvette variantą, galbūt pavadintą Zora. Tikimasi, kad jis turės dar daugiau galios dėl priekyje sumontuoto elektros variklio, o tai reiškia, kad didžiausias ZR1 greitis netrukus gali būti viršytas. Tačiau „Chevy“ nepaminėjo jokių planų dėl papildomų „Corvette“ variantų, išskyrus ZR1.