Važiavimo kokybė nėra išmatuojama taip, kaip kiti mūsų bandymai, ir didžioji dalis to priklauso nuo asmeninių pageidavimų. Daugelis veiksnių turi įtakos tai, kaip jaučiasi „Buzz Drone“, tačiau galime jį išnagrinėti plačiai, kad įvertintume jo efektyvumą. Kai kurie pagrindiniai veiksniai yra dydis ir tinkamumas, patogumas, valdymas, variklio aktyvumas ir dviračio vartotojo sąsaja.
„Buzz Bicycles“ neskelbia konkretaus drono aukščio diapazono, bet teigia, kad jis tiks „daugumai motociklininkų“. Mopedo tipo e-dviračiai pritaikyti savo vairuotojams kitaip nei dauguma kitų tipų e-dviračių, nes jiems nereikia minėti pedalų, todėl tai prasminga. Tol, kol galite patogiai sėdėti ir pasiekti vairą, dronas turėtų jums dirbti.
5’11“, dviratis man atrodė patogus; jo dydis ir geometrija atrodė taip, kaip ir tikėjausi, remiantis ankstesniais panašių modelių bandymais. Mano kojos buvo šiek tiek sulenktos, o viršutinė kūno dalis buvo vertikali. Mano rankos buvo visiškai ištiestos, tačiau dviračio vairą buvo galima pakreipti kampu, kad tai būtų galima reguliuoti iki riboto laipsnio.
Dėl santykinai mažo svorio ir 20 × 4 colių Kenda padangų dviratis buvo valdomas greitai ir jautėsi stabilus važiuojant ir posūkiuose. Jo pakabos šakė, nors ir šiek tiek ribota, suteikė pakankamai amortizatoriaus, kad sušvelnintų nelygumus, o sumažinus padangų slėgį, pačios padangos gali tarnauti kaip savotiška pakaba.
Variklis buvo dar viena sritis, kurioje, mūsų nuomone, galima patobulinti droną. Dviratis naudoja droselio pedalą po pedalo (TAP), o tai reiškia, kad jo droselis negali įsijungti, nebent dviratis juda. Manome, kad „Throttle-On-Demand“ (TOD), kuri leistų pradėti nuo visiško sustojimo, geriau tiktų prie drono stiliaus ir pojūčio.
Tai daugiausia priklauso nuo asmeninių pageidavimų, bet mes taip pat dažniausiai renkamės sukamuosius droselius, o ne nykščio sklendes (ypač važiuojant ilgiau), nes juos lengviau ir patogiau laikyti ilgesnį laiką. Drone nykščio droselis buvo funkcionalus, bet mes norėtume bent galimybę perjungti į pasukamąjį droselį.
Drone vartotojo sąsaja buvo paprasta ir paprasta naudoti. Jo valdymo skydelyje buvo guminiai pakelti mygtukai, kurie man pasirodė veiksmingi. Dviratis turi pagrindinį, bet funkcionalų nespalvotą ekraną su esamu pagalbiniu nustatymu, akumuliatoriaus įkrovimu, spidometru ir t.t. Jei vietoj 6 greičių būtų vieno greičio pavara, Drone būtų dar lengviau naudotis.
Apskritai drono važiavimo kokybė buvo tinkama; dviratis buvo smagus, pakankamai patogus ir nebuvo per daug sudėtingas. Kaip ir daugelyje dviračių, jį galima tobulinti, tačiau esamos funkcijos iš esmės veikė gerai.