Nors ir subjektyviau nei mūsų duomenimis pagrįsti testai, važiavimo kokybės (kaip jaučiasi važiuojant dviračiu) aptarimas yra toks pat svarbus. Šiame skyriuje aptarsime daugelį važiavimo aspektų, įskaitant Centauri II dydį ir tinkamumą, bendrą komfortą, pakabą, valdymą, vartotojo sąsają ir kt.
„Vvolt“ šį modelį gamina trijų dydžių: S/M, M/L ir L/XL. S/M tinka vairuotojams nuo 4’9″ iki 5’8″, o M/L yra nuo 5’4″ iki 5’10”, o L/XL tinka nuo 5’8″ iki 6’4″.
Išbandėme L / XL rėmą, kurio dydis buvo tinkamas mano ūgiui 5’11”. 8 colių balnelio aukščio reguliavimas, aš turėjau visą koją ištiesęs, kad būtų galima efektyviau minėti pedalus. Dviračio geometrija šiek tiek pakelia motociklininką į priekį, nors man atrodė, kad ši padėtis yra patogi ir ne per daug agresyvi.
Apskritai man pasirodė, kad dviratis yra patogus dėl jo gelinio balno, ergonomiškų guminių rankenų ir plačių vairo. Visų pirma vairas buvo akcentas, užtikrinantis puikų stabilumą ir vairo valdymą. Dėl šių (ir dėl palyginti mažo dviračio svorio) jo valdymas buvo greitas ir jautrus, todėl dviratis buvo judrus.
Dviračio galvos vamzdyje yra patentuota „monoshock“ pakaba; ši mechaninė ritė pagrįsta sistema užtikrina 30 mm eigą, kad išlygintų nelygumus ir įdubimus. Pastebėjau, kad jis paprastai jaučiasi gerai važiuojant per nedidelius netobulumus, tačiau atrodė šiek tiek standus ir nukrito važiuojant per didesnes kliūtis, pavyzdžiui, šaligatvio kraštą.
Vietoj droselio, Centauri II turi Boost mygtuką, sumontuotą ant dešinės vairo. Po trumpo delsimo šis mygtukas suteikia variklio galią keturioms sekundėms; mūsų bandomasis dviratis suteiktų mažos galios padidinimą iš vietos arba didžiausią galios padidėjimą važiuojant daugiau nei 5 mylių per valandą. Mūsų kontaktas iš „Vvolt“ teigė, kad pagalbos paleidžiant 2025 m. modeliuose nebus.
Pastebėjau, kad įjungus „Boost“ funkciją, nuspaudus stabdžius variklio galia nesumažėjo, todėl buvo keletą kartų, kai dviratis pajuto, kad pradeda tolti nuo manęs. Siekdami saugumo, rekomenduojame „Vvolt“ įtraukti variklio išjungimo funkciją.
Taip pat vertiname prekės ženklo pastangas skatinti aktyvesnę patirtį, tačiau manome, kad dauguma vairuotojų pirmenybę teiks droseliui, o ne „Boost“ mygtukui. Iš asmeninės patirties galiu patvirtinti, kad dažniausiai akceleratorių naudoju važiuodamas iš stotelės sankryžoje. Taigi, mes norėtume tradicinį droselį, net jei jis būtų ribojamas, tarkime, 10 mylių per valandą.
Priešingu atveju dviračio vartotojo sąsaja yra minimalistinė ir paprasta; Be stabdžių svirčių, ekrano ir mygtukų skydelio, jo kabina yra švari ir paprasta. Vertinau dviračio spalvotą ekraną ir tai, kad jo PAS nustatymai yra pažymėti spalvomis, kad būtų lengviau naudotis.
Man taip pat labai patiko „Centauri“ stilius; aptakus ir supaprastintas apatinio vamzdžio ir priekinio žibinto suliejimas yra puikus prisilietimas prie naujausių Vvolt modelių. Svarbu, kad prekės ženklas turėtų vizualinį identitetą, ir „Vvolt“ sėkmingai surado savo. Išvaizda tikrai subjektyvi, bet aš esu absoliuti gerbėja!
Atsižvelgiant į tai, kad rašymo metu „Centauri II“ kaina buvo maždaug 3 tūkst. USD, tikėjausi vietoj paprasto galinio žibinto pamatyti stabdžių žibintus; tai būtų vertinamas atnaujinimas ateityje. Mūsų bandomasis dviratis buvo aprūpintas pasirenkama bagažine, kurią būtume dėkingi įtraukę į bazinę kainą.
Priešingu atveju greitas dviračio valdymas, lengvas valdymas ir jautrus variklio išėjimas buvo pagrindiniai bruožai, kurie padėjo pagerinti jo važiavimo kokybę iki neįprasto laipsnio. Buvo džiugu, kad galėjau užšokti ant dviračio ir tiesiog važiuoti negalvojant apie nieką, išskyrus pradinį pedalo pagalbos lygį (arba perjungimą įkalnėje).
Apskritai „Centauri II“ važiavimo kokybė yra puiki, todėl jį lengva rekomenduoti.