Važiavimo kokybė apima daugybę elementų, nusakančių tai, koks jausmas važiuojant dviračiu. Mes nustatėme, kad „Discover 1 Plus“ bendra važiavimo kokybė yra puiki, tačiau buvo viena nedidelė sritis, kurią, mūsų manymu, galima pagerinti.
Dviratis siūlomas vieno laiptelio rėmu, pritaikyto įvairiems vairuotojams nuo 5’1″ iki 6’4″. 5’11“, dviratis man pasirodė itin patogus ir gero dydžio, tačiau taip pat man atrodė svarbu patikrinti kraštutinumus.
Paprašiau dviejų savo kolegų apžvalgininkų – 5’5 colio Matthew ir 5’1 colio Sidnėjaus – atlikti bandomąjį važiavimą, nes jie tinka ekstremaliems „Discover“ reklamuojamo aukščio diapazono galams. Abu išreiškė, kad dviratis jaučiasi puikiai; Matthew dažnai būna ankštas, tačiau dėl reguliuojamo dviračio koto jam patiko geras kojos ištiesimas ir patogi vairo padėtis.
Asmeniškai aš pastebėjau, kad dviračio vertikali važiavimo padėtis yra svarbiausia. Be storo balnelio, ergonomiškų vairo ir guminių rankenų, šis atrodė natūralus ir atsipalaidavęs, be jokios įtampos ar spaudimo šaltinių. Aukštas apžvalgos taškas taip pat suteikė platų vaizdą į aplinką, taip pat padarė mane matomą kitiems dviratininkams ir pėstiesiems.
„Discover“ valdomas nuspėjamai dėl lenktų vairo ir 26 colių ratų. Jo pakabos šakė atrodė pakankamai atlaidi (jos 80 mm eiga yra patobulinta, palyginti su originalaus modelio 60 mm).
Bandymui kartu su „Discover 1“ gavome dar du „Plus“ modelius: miesto dviratį T1 ST ir riebias padangas „Nomad 1“. T1 ST Plus buvo spalvotas ekranas su keliais važiavimo režimais ir galios lygiais, o kituose modeliuose nebuvo. .
„Discover 1 Plus“ standartinis juodai baltas ekranas veikė gerai, tačiau savo funkcijomis ir išvaizda jis yra gana paprastas. Manau, kad naujesnis spalvotas ekranas būtų gerai tikęs atnaujintam modeliui ir būtų buvęs akivaizdesnis atnaujinimas, palyginti su vertinamais, bet paprastais originalaus modelio specifikacijų patobulinimais.
Kitu atveju man patiko dviračio galia, pojūtis ir bendras patogumas naudoti. Man taip pat buvo malonu matyti, kad jame buvo ryškesnis priekinis žibintas, galinis / stabdžių žibintas ir, bent jau rašant, naudingų priedų paketas. Tai yra bagažinė, krepšys, šoninis veidrodėlis ir telefono laikiklis.
Dar viena „Discover 1 Plus“ savybė, kurios nepaminėjau, yra tai, kad dviratyje yra ritmo jutiklis. Tai gali būti trūkumas, kalbant apie atstumą, bet privalumas kopiant į kalnus ir važiavimo kokybę. „Discover“ atveju tai neturėjo didelės įtakos dviračio veikimui, tačiau dėl to važiavimas buvo lengvas ir nereikalaujantis pastangų.