Važiavimo kokybė yra plati sąvoka, susijusi su tuo, kaip jaučiasi važiuojant dviračiu. „Discover 2“ važiavimo kokybė apskritai buvo puiki, tačiau svarbu šį dviračio aspektą suskaidyti į daugybę mažesnių elementų.
Kaip jau buvo aptarta šioje „Velotric Discover 2“ apžvalgoje, dviratis išsiskiria komfortu; jo kontaktiniai taškai (balnas, pedalai ir vairas) suteikė pirmenybę ergonomikai, todėl galėjau mėgautis ilgais 1–2 valandų bandomaisiais važiavimais be jokio diskomforto.
Platus vairas išsiskyrė kaip netikėtas akcentas, suteikiantis komfortą ir puikų vairo valdymą. Dėl to dviračio valdymas buvo geresnis, o jautėsi jautresnis ir judresnis, nei tikėjausi.
Verta paminėti, kad viršijau rekomenduojamą mūsų bandomojo dviračio aukščio diapazoną, nes įvertinome „Regular“ rėmą, kuris tinka vairuotojams nuo 4’11” iki 5’9″. Esant 5’11”, man labiau tinka Large, kuris talpina aukštesnius motociklininkus nuo 5’6″ iki 6’4″.
Nepaisant to, man pavyko rasti beveik tobulą dviračio sėdynės stulpą, kurio balno aukštis reguliuojamas 8 colių, ir reguliuojamo koto, kuriuo galima reguliuoti vairo aukštį ir siekį.
Dviračio sukimo momento jutiklis buvo viena sritis, kurią reikia tobulinti, nors pastebėjome skirtumą viename važiavimo režime po neseniai atnaujinto programinės įrangos. Mes įvertinome didesnį jautrumą, palyginti su „Discover 1“ kadencijos jutikliu; Tačiau „Discover 2“ prireikė daugiau pastangų nei tikėtasi, kad pasiektų visą variklio galią.
Daugelis sukimo momento jutiklių sklandžiai reaguoja į nedidelius pedalų slėgio pokyčius, tačiau Eco ir Trail režimuose Discover 2 reikėjo apgalvoto ir pastovaus spaudimo per visą pedalų sukimąsi. Tai nebuvo problema naudojant „Boost“, tačiau raginame „Velotric“ ateityje atnaujinti bent „Trail“ režimo galią arba jautrumą.
Kitu atveju „Discover 2“ turėjo daug neįprastų funkcijų, kurias vertinome, ypač dėl kainų diapazono. Bene labiausiai pastebima buvo pastovaus greičio palaikymo funkcija, kurią įjungus važiuojant didesniu nei penkių mylių per valandą greičiu, dviratis gali išlaikyti greitį be pedalo ar nelaikant droselio svirties.
Be to, nors dviratį galima pritaikyti per nustatymų meniu, jis suporuojamas su Velotric programa, kad būtų galima greičiau reguliuoti greitį, važiavimo režimus, jutiklių režimus ir funkcijas. Naudotojai gali perjungti automatinį ir rankinį žibintų sistemos įjungimą, nuspręsti, ar/kada mirksi galiniai ir stabdžių žibintai ir dar daugiau.
Kaip ir kai kurie kiti „Velotric“ elektroniniai dviračiai, „Discover 2“ taip pat suderinamas su „Apple Find My™“, kuri gali padėti vartotojams surasti savo elektroninį dviratį vagystės atveju. Kol dviratis yra šalia telefono su „Bluetooth“ ryšiu, jo buvimo vietą galima perduoti ir sekti per „Apple“ programėlę.
Kalbant apie priedus, „Velotric“ siūlo krovinių krepšius, šoninį veidrodėlį, patobulintą balną, priekabos kablį, pasukamąjį droselio patobulinimą ir kt. Mūsų bandomajame dviratyje buvo ir šoninis veidrodėlis, kuris man pasirodė labai naudingas ryte ir vakare važiuojant į darbą ir atgal. /iš biuro.
Pridedama MIK-HD krovinių lentyna turi didesnę nei vidutinė 66 svarų svorio talpą ir yra suderinama su įvairiais MIK specifiniais saugojimo krepšiais / krepšiais, kurie užsifiksuoja vietoje. Ši standartizuota sistema netgi suderinama su vaikiška kėdute, todėl „Discover 2“ yra veiksmingas hibridinis priemiestinio / komunalinio dviračio.
Taip pat įvertinome kai kuriuos mažesnius dviračio prisilietimus. Tokie dalykai, kaip spyruoklinis įkrovimo prievado vyris, buvo ypač šaunūs, nes daugumoje dviračių naudojami guminiai dangteliai, kuriuos sunku tinkamai pastatyti. Šį vyrį buvo lengva naudoti ir jis apsaugojo prievadą.
„Discover 2“ yra neabejotinai ir įspūdingai kupinas funkcijų. Kai kurie jo elementai vis dažniau naudojami dviračiuose, kurių kaina yra nuo 1500 USD iki 2000 USD, tačiau „Velotric“ sugebėjo pakelti kartelę su daugybe netikėtų priedų.