Išbandykite bet ką vieną kartą.
Tai gyvenimo filosofija, dėl kurios galite patekti į daugybę problemų. Bet ei, gyvenimas trumpas. Iki praėjusio savaitgalio niekada nebuvau lankęsis kasmetinėje Japonijos pozicijos šventėje, todėl atrodė, kad laikas pasinerti ir atrasti, kas yra šis svetimas man pasaulis.
Nuo 2015 m. „StanceNation Japan“ vyksta Tokijo renginių ir pramogų rajone Odaiboje. Šių metų renginys pirmą kartą vyko dvi dienas ir pirmą kartą buvo derinamas su muzikos festivaliu. Dalyvavo trylika šimtų automobilių – naujas „StanceNation“ Japonijos rekordas.
Odaiba Ultra Park yra įspūdinga vieta ir viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl mane patraukė renginys. „Fuji“ televizijos pastatas dominuoja rytinėje panoramoje, jo 1 300 tonų sveriantis titano rutulys pakabintas užburiančiame stulpų tinkle. Architektūros stebuklas, tai vienas iš mano mėgstamiausių Kenji Tange dizainų. „Yurikamome“ monorail yra dar vienas, iš kurio atsiveria nuostabūs vaizdai į didžiulį Tokijo metropolį.
Klaidžiojant po automobilių eiles paaiškėjo vienas dalykas: žmonės mėgsta šias mašinas. Pagirtinas didžiulis laiko, pinigų ir energijos kiekis, skirtas tobulai pozicijai pasiekti.
Bet kas tiksliai apibrėžia tobulą poziciją? Ar ratai išmušti kaip Atgal į ateitį II DeLoreanas sklando laikui bėgant ar įstrigo į ratų angas kaip sulūžusi Tomica?
Tarp stovinčių automobilių yra įspūdinga kampo ir pritaikymo įvairovė.
Mėgstu tuos, kurie montuojami į žemę, tačiau šis apdaužytas „Volkswagen Karmann Ghia“ atrodė stulbinančiai užkimštais ratais. Jis gali pasigirti varikliu ir transmisija iš 3 tipo universalo ir važiuoja su pneumatine pakaba.
„Daiki Hiroshima“ anksčiau turėjęs „Subaru Impreza WRX STI“ išreiškia savo agresyvią poziciją.
Ir šis DC2 „Honda Integra Type R“ puikiai veikė su rodomu K serijos varikliu.
Visiškai supakuota „Nissan Skyline“? Kodėl gi ne!
Nevarginsiu jūsų savo komentarais, todėl susitikime toliau. Atkreipkite dėmesį į amfibinį sunkvežimį, aštuonkojį ir kitą itin šaunią „Honda“. Jei kažkas patraukia jūsų dėmesį dėl galimos funkcijos, parašykite man žinutę komentarų skiltyje.
Jun grupės A įkvėptas, REINIK varomas R32 Skyline GT-R įrodo, kad stovėsenos ir lenktynių modifikacijos gali sėkmingai egzistuoti konstrukcijoje.
„StanceNation Japan 2024“ taip pat buvo mano pirmoji patirtis KIBERJAPANĖJE, ir turiu pasakyti, kad šioms merginoms sekasi sunkiai! Jie išmetė keletą gerų kūrinių, o garso sistema buvo mega.
Pirmoji diena baigta. Susitikime rytoj?
Pasiruošę antrai dienai? Mano nuostabai, buvo rodoma nemažai naujų automobilių.
100% kasdien naudočiau šį Ford zondą.
Ar jau radote tobulą poziciją? Ne, aš nenoriu girdėti apie jūsų automobilius nedaryk patinka.
Nors man nelabai patinka pozicijų scena, mano patirtis „StanceNation Japan 2024“ buvo stebėtinai gera. Atmosfera buvo nepaprastai vėsi, oras buvo švelnesnis po tvankios vasaros, o tiek daug skirtingų pozicijų stilių, kuriuos reikia tyrinėti, kiekviename buvo kažkas, kas tinka viename geriausių bet kokio renginio fonų.
Tai tiesa, ką sako: vieną kartą turėtumėte išbandyti bet ką.
Tobis Thier
Instagram _tobinsta_
tobythyer.co.uk