Važiavimo kokybė apima daugybę veiksnių, turinčių įtakos dviračio savijautai. Mes suskirstome jį į daugybę elementų, įskaitant dydį / tinkamumą, reguliavimą, važiavimo patogumą, valdymą, variklio aktyvumą, vartotojo sąsają ir kt. Išbandėme vilkiką su krovinio svoriu ir be jo, kad įvertintume jo važiavimo kokybę.
Pradedant nuo dydžio ir tinkamumo, aš pastebėjau, kad vilkikas paprastai yra tinkamo dydžio. Jo vieno rėmo dydis yra skirtas vairuotojams nuo 5’3″ iki 6’6″. Kad atitiktų tokį platų aukščio diapazoną, jame yra reguliuojamas kotas, suporuotas su 790 mm BMX stiliaus pakeliamomis rankenomis, leidžiančiomis vairuotojams pritaikyti vairo aukštį ir tiksliai pasiekti.
Be to, sėdynės atrama iš viso galima reguliuoti balno aukštį aštuoniais coliais, nors mes nustatėme, kad pridėtas bagažinės krepšys neleido balneliui pasiekti žemiausios padėties. Krepšelis neleido išimti ir antrojo akumuliatoriaus, todėl reikėjo išimti krepšį arba įkrauti dviračio akumuliatorių.
Kalbant apie patogumą, „Hauler“ kontaktiniai taškai ir pakaba veikė gerai. Paminėjau storą, nepaprastai laikantį balną, bet įvertinau ir ergonomiškas dirbtinės odos rankenas. Priekinė pakaba sėkmingai sušvelnino nelygumus važiuojant, tačiau jos poveikis dviračio valdymui ne visada buvo teigiamas.
Veždamas krovinį posūkyje patyriau „laisvą“ arba „nirimo“ pojūtį, kuris atrodė kaip rėmo lankstumo ir šakės 70 mm eigos derinys. Man labiau patiko dviračio pojūtis, kai pakaba buvo užrakinta, tačiau rėmo lankstumo problema vis tiek išliko; skatiname Heybike ateityje sutvirtinti rėmą, kad pagerėtų bendras važiavimo jausmas.
Be to, pastebėjau, kad vienas iš dviejų „Hauler“ atramų (tradicinis prie grandinės pritvirtintas vienos kojos ir dviejų kojelių centrinis stovas) dažnai vilkės posūkiuose. Rekomenduojame prekės ženklui įsigyti žemesnio profilio centrinį stovą, kad to išvengtumėte.
Taip pat manome, kad kai kurie nedideli dviračio geometrijos pakeitimai būtų naudingi bendram jo valdymui. Atlaisvinus galvos vamzdžio kampą, važiavimas jaustųsi stabilesnis, o vairavimas būtų laisvesnis. Šis pakeitimas taip pat padėtų dviračiui pasiekti patogesnę starto vietą.
Kitas reikšmingesnis kritikos taškas yra susijęs su vežėjo variklio įsitraukimu, kuris buvo nenuoseklus viso mūsų bandymo metu. Kartais variklis įsijungdavo greitai, o kartais prireikė kelių pilnų alkūninių svirčių sukimosi, kad padidėtų pedalo pagalba. Ypač gabenant krovinius, pirmenybę teikiame greitesniam įsitraukimui.
Teigiamai įvertinome variklio galią ir bendrą pedalo mygimo lengvumą dėl jo kadencijos jutiklio. E-dviračiai su tokio tipo jutikliu nereikalauja daug pastangų; tol, kol sukasi švaistikliai, variklio galia išlieka pastovi. Todėl norint perkelti sunkius krovinius reikia maždaug tokių pat pastangų, kaip ir važiuoti nieko ant stovo.
Be to, nors minėjau kai kurias „Heybike“ programos funkcijas, neaprėpiau visos jos taikymo srities. Be to, kad naudotojai gali tinkinti maksimalų dviračio greitį ir kiekvieno PAS nustatymo ribas, jis leidžia sekti važiavimo duomenis, pasiekti nuoseklią navigaciją naudojant „Apple“ arba „Google“ žemėlapius ir patikrinti esamą akumuliatoriaus įkrovos procentą.
Paskutinis kritikos punktas yra susijęs su dviračio kabinos išdėstymu, kuris jaučiasi ankštas kaip šalutinis jo vairo poveikis. Kai kurie jo moduliai paprastai atrodė per dideli ir sunkiai pasiekiami.
Pakeitėme pavarų perjungiklio ir droselio svirties padėtį, kad netyčia neįjungtume droselio perjungiant pavarą, tačiau tada jo veikimas tapo kiek nepatogus. Nebuvo jokios kitos galimybės, atsižvelgiant į didelį (bet vertinamą) modulį kairėje vairo šviesoms, posūkio signalams ir elektroniniam garso signalui.
Kalbant apie priedus, „Heybike“ siūlo turėklų tvirtinimą vaikams ir keletą papildomų krepšelio ir stovo variantų (rašymo metu). Išbandėme vaikišką „Thule Yepp Maxi“ kėdutę, kuri saugiai užsifiksavo ant „Hauler“ krovinių lentynos, tačiau bent jau dabar „Heybike“ neparduoda sėdimų vietų.
Apskritai „Hauler“ važiavimo kokybė buvo teigiamų ir neigiamų elementų mišinys. Vertinome jo patogumą ir bendrą pedalo patirtį, tačiau buvo daug sričių, kurias reikia tobulinti. Apskritai, tai nebuvo netikėta, nes neretai elektroniniai dviračiai bando pasiūlyti daug funkcijų išlaikant žemą kainą.