Elektros matavimo technologijų įmonė LEM pristatė naują vieno stebėjimo bloko (SMU) jutiklių diapazoną, kad būtų galima tiksliai įvertinti elektrinių ir hibridinių transporto priemonių technologijas.
SMU nuolat stebi tokius transporto priemonės parametrus kaip akumuliatoriaus veikimas ir saugos sistemos. Jutiklis nustato anomalijas ir palaiko diagnostiką, kad padėtų pagerinti transporto priemonės efektyvumą ir užtikrinti, kad būtų laikomasi taisyklių.
Kompaktiško įrenginio matmenys yra 29,1 mm x 35,5 mm x 49,9 mm, o šynų storis yra 2–3 mm suderinamas, kad būtų padidintas tikslumas ir būtų galima pritaikyti įvairius šynų matmenis.
SMU naudoja naujausią LEM9 taikomosios programos integrinį grandyną (ASIC), kad išmatuotų aplinkos veiksnius, kartu užtikrindamas tikslų jutiklio veikimą akumuliatoriaus atjungimo bloko (BDU) lygiu. Jame yra integruoti programinės įrangos algoritmai, kurie gali ištaisyti arba koreguoti matavimo duomenis, kad būtų atsižvelgta į iškraipymus ar klaidas, atsiradusias dėl mechaninių įtempių, todėl galima pasiekti 1% tikslumą iki 1300 A ir
Kitos funkcijos apima skaitmeninį kalibravimą, kuris užtikrina apsaugą nuo galo iki galo (E2E), patobulintą poslinkio / jautrumo kalibravimą ir diagnostinius įspėjimus, pvz., per mažą įtampą ar viršįtampią.
Specialiuoju saugios būsenos režimu išvengiama gedimų, jei aptinkamos problemos, pvz., jautrumas ir poslinkio poslinkis, temperatūros matavimo klaidos arba atminties klaidos. Jutiklio vidiniame mikrovaldiklyje yra įmontuotas magnetinio poslinkio koregavimo algoritmas, užtikrinantis tikslesnius ir patikimesnius jutiklio rodmenis, pašalinant liekamojo magnetizmo sukeliamas klaidas. Didelis jutiklio izoliacijos lygis leidžia jam atlaikyti didesnius nei 800 V įtampos skirtumus tarp komponentų arba tarp įrenginio ir jo aplinkos, taip išvengiant elektros trikdžių ar žalos.
Naujoji SMU šeima atitinka Automotive Safety Integrity Level (ASIL) reikalavimus, integruotus į ISO 26262 standartą, skirtą transporto priemonių funkcinei saugai.
Šaltinis: LEM