The paskutinis pagamintas Mercedes-Benz 300SL Gullwing bus tarp mažo, bet išskirtinio RM Sotheby’s aukciono Las Vegase dalių.
Suplanuota iki kirsti kvartalą lapkričio 22 d. šis Gullwing yra paskutinis iš 1400, pastatytų 1954–1957 m. Tai pagrįsta jo važiuoklės numeris (7500079) ir užbaigimo data (1957 m. gegužės 15 d.), pagal aukciono sąrašą.
Galutinis „Mercedes-Benz 300SL Gullwing“ (vaizdas per „RM Sotheby’s“)
Pagaminta ugniagesių mašina raudona su Créme odiniu salonu, šis Gullwing buvo parodytas Mercedes stende Poznanės tarptautinėje prekybos mugėje 1957 m. birželio mėn. Po to 1957 m. rugsėjo 27 d. jis buvo išsiųstas į JAV, kad būtų parduotas.
Automobilis buvo ką tik keturi savininkai nuo naujoo dabartinis savininkas automobilį išlaikė daugiau nei 25 metus, pažymi RM Sotheby’s. Jis dažniausiai išlieka originalus mechaniškai su numerius atitinkančiu varikliu, transmisija, kėbulu ir priekine ašimi. Manoma, kad galinė ašis taip pat yra originali, nors to negalima patvirtinti gamykline duomenų kortele.
Galutinis „Mercedes-Benz 300SL Gullwing“ (vaizdas per „RM Sotheby’s“)
Sukurtas kaip lenktyninis automobilis, 300SL Gullwing buvo pagamintas su vamzdinio rėmo važiuokle, užtikrinančiu maksimalų standumą ir išlaikant minimalų svorį. Dėl to prireikė to paties automobilio durų, nes storos važiuoklės slenksčiai nepaliko vietos pakankamai didelei angai su įprastomis durimis. Ankstyvieji pavyzdžiai buvo gryni lenktyniniai automobiliaitačiau Mercedes pamažu pritaikė SL Gullwing į kelių automobilį po lobizmo iš Amerikos importuotojo Maxo Hoffmano.
RM Sotheby’s tikisi, kad galutinis Gullwing parduoti už 2,5–3,5 mln– atitinkantis automobilį, kuris nėra vienas iš retesnių aliuminio kėbulo lydinio Gullwings. Vienas iš šių nerestauruoto automobilio buvo parduotas už 9,35 mln.