Daugelis veiksnių turi įtakos elektroninio dviračio komfortui ir važiavimo pojūčiui; diskusijų sumetimais juos sujungiame į skyrių „Važiavimo kokybė“. Apskritai XPress 500 ST važiavimo kokybė buvo puiki, nors vieną nedidelį plotą būtų galima pagerinti.
Dviratis siūlomas vieno rėmo dydžio, nors, kaip minėta aukščiau, jį galima įsigyti ir su aukšto laipsnio rėmu, kurio vairuotojo ūgis šiek tiek skiriasi. Nors ST rėmas tinka vairuotojams nuo 5’2″ iki 6’3″, HS rėmas gali tilpti nuo 5’4″ iki 6’4″
Dviračio aukščio diapazonas buvo prasmingas dėl jo reguliavimo diapazono. Ties 5’11“, aš atsiduriu netoli viršutinio XPress ST aukščio diapazono galo. Dėl reguliuojamo greitai atleidžiamo koto ir pailginto sėdynės stulpelio, kuris siūlo 12 colių balno aukštį, man pavyko rasti patogią važiavimo padėtį, tinkamai ištiesus kojas ir patogų vairo aukštį / pasiekiamumą.
Man pasirodė, kad važiavimas buvo itin patogus dėl dviračio važiavimo padėties ir jo kontaktinių taškų derinio. Sėdėdamas vertikaliai, mėgavausi jo pritaikytu balneliu ir ergonomiškomis vairo/rankenomis, neapkraunant nugaros ar riešų. Olandiško stiliaus vairas atitiko dviračio jausmą ir stilių, o valdymas buvo laisvesnis.
Už maždaug tūkstančio dolerių kainą XPress 500 ST yra funkcionalus, bet tikimasi paprastas. Vieninteliai varpeliai ir švilpukai yra priekiniai žibintai ir galinis / stabdžių žibintas, tačiau „Lectric“ siūlo daugybę naudingų, pasirenkamų priedų už nominalią kainą.
Dviračio santykinai lengvų komponentų paketo pranašumas yra naudojimo paprastumas. Kabinos išdėstymas neperkrautas – centrinis spalvotas ekranas, nedidelis valdymo pultelis ant kairiosios vairo, o dešinėje – droselis ir pavarų perjungiklis. Mes iš esmės vertiname jos paprastą sąsają, nors manėme, kad jai būtų naudingi keli nedideli pakeitimai.
Radau, kad pavarų perjungimas gali būti šiek tiek nepatogus dėl dviračio pavarų perjungiklio ir jo droselio svirties išdėstymo derinio. Vietoj virš strypo esančio nykščio perjungimo svirties ir dešiniojo nykščio droselio, rekomenduojame perjungti Lectric į žemiau strypo paleidimo tipo perjungiklį su kairiuoju nykščiu, kad pavarų perjungimas būtų lengvesnis ir patogesnis.
Priklausomai nuo pedalo pagalbinio nustatymo, XPress 500 pojūtis svyravo nuo natūralaus (kaip neelektrinio dviračio) iki itin galingo. Tai taip pat yra papildomas dviračio sukimo momento jutiklio pranašumas; motociklininkai, norintys greitai ir jaudinančiai važiuoti, gali sunkiai mygti pedalus. Lėtesnis, laisvesnis tempas gali tikti tiems, kurie nori važinėtis laisvalaikiu.
Apskritai, buvome labai sužavėti dviračio pojūčiu, ypač atsižvelgiant į jo kainą.