Ar matėte tai? Pirmasis pasaulyje prailginamas krovininis dviratis


Kai kurios nuorodos gali būti filialų nuorodos. Mums gali būti sumokėta, jei ką nors nusipirksite arba spustelėję vieną iš šių veiksmų imsitės veiksmų.

Olandų prekės ženklas CYCLR pristatė išplečiamo krovininio dviračio dizainą. Raiteliai gali reguliuoti saugyklos ilgį pagal savo poreikius.

Šiuo metu Friedrichschafen mieste, Vokietijoje, vyksta didžiausia pasaulyje dviračių paroda „Eurobike“. Tiems, kurie ieško naujausių naujų dviračių ar elektroninių dviračių idėjų, „Eurobike“ yra vieta, o viena iš naujausių debiutuojančių idėjų yra pailginamo krovininio e-dviračio dizaino koncepcija.

Dizaineris Nikolaï Carelsas iš Olandijos prekės ženklo CYCLR šešerius metus dirbo kurdamas kintamo ilgio krovininio dviračio dizainą. Olandai šį krovininių dviračių stilių vadina bakfietais ir yra vertinami už gebėjimą vežti didelius krovinius. Keli vaikai ir bakalėjos? Jokių problemų.

Iššūkis su bakfietais yra tas, kad jie yra ilgi, kaip iki mokyklinio autobuso. Dėl to jie yra nepaprastai stabilūs važiuojant mažu greičiu, tačiau juos sunku manevruoti ankštose vietose, nes turi visureigio posūkio spindulį. CYCLR konstrukcija leidžia vairuotojui pakeisti konteinerio ilgį, o tai keičia bendrą dviračio ilgį.

CYCLR dirbo su VROEGH Design, kad sukurtų patentuotą sistemą ir sukurtų prototipą CYCLR-FLEX. Nors jie tiksliai nepaaiškina, kaip tai padarė, jie sako, kad konstrukcijoje naudojami pritaikyti guoliai ir slydikliai, kurie veikia su vairo trosais, einančiomis nuo vairo iki šakės, ir kurie, kaip teigiama, yra pakankamai standūs, kad galėtų vairuoti ir apkrauti. pakankamai atramos, kad būtų užtikrintas stabilus važiavimas. CYCLR-FLEX gali atlaikyti iki 175 kg (386 svarų) krovinį, įskaitant vairuotoją. Kadangi CYCLR-FLEX bus e-dviratis, skirtas rinkai Nyderlanduose, jo maksimalus pagalbinis greitis bus 25 km/h (15,5 mph). Tikimasi, kad jis pasirodys rinkoje 2025 m. trečiąjį ketvirtį, o jo mažmeninė prekyba kainuos apie 7500 eurų.

CYCLR tikisi licencijuoti dizainą kitiems dviračių prekių ženklams.

Idėja, kad galėtumėte turėti krovininį e-dviratį, kuris ne visada yra baidarės ilgio, yra akivaizdžiai patrauklus; nereikia jokio tikro pardavimo pasiūlymo. Tačiau tai, ar sistema iš tikrųjų išlaiko reikiamą standumą, kad būtų galima važiuoti, yra kitas klausimas. Kietumo trūkumas yra dviračio ar e-dviračio trūkumas, kurio daugelis atsitiktinių motociklininkų gali nesugebėti išreikšti žodžiu, tačiau jie tai pajus ir tai sumažins jų pasitikėjimo jausmą, nes jie nebus tikri, kur. krovininis e-dviratis važiuoja.

Išplečiamas dizainas taip pat bus naudingas visiems, kuriems gali trūkti vietos saugykloje.

Skaitytojo sąveika




Source link