AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Yamaha YDX-MORO 07 apžvalga | 30 metų elektroninio dviračio žinių


Likimo valia, pastaruoju metu išbandėme kai kuriuos kitus eMTB su PW-X3 varikliu ir esame visiškai įsitikinę, kad diskutuojant apie gražesnius vidutinius variklius jis nesulaukia tos meilės, kurios nusipelnė. Jis turi puikų, natūralų pojūtį ir sklandžiai veiks kartu su pedalu.

Jis nėra toks greitas važiuojant ilgais, nuolatiniais pakilimais dvitakiais keliais, tačiau savo žemomis kadencijos galimybėmis jis šviečia unikaliu būdu iš daugelio kitų gerbiamų vidutinių važiavimų. Jei kada nors esate kaltas dėl blogų pavarų perjungimo įpročių ir netinkamai perjungėte pavarų dėžę žemyn, šis variklis jums patiks, nes jis kompensuos šias tendencijas. Taip pat pastebėsite, jei prarasite pagreitį prieš pradėdami kopti; čia tikrai įvertinsite šio variklio galią.

Tai skiriasi nuo kitų variklių, kai atrodo, kad galios lygis didėja ir pasiekia didžiausią dažnį. Tai šiek tiek priešinga lūkesčiams, tačiau suteikia jai unikalią savybę, kuri mums patiko, kai prie jo prisitaikėme.

Variklis turi penkis skirtingus pagalbinius režimus: ECO, Standartinis, High, MTB, Extra-Power ir adaptyvusis režimas, kuris bandys padėti per tris vidurinius PAS lygius.

Asmeniškai aš nelabai sinchronizavau su adaptyviuoju režimu ir dažniausiai naudojau tuos pačius du ar tris nustatymus daugumoje savo važiavimų, tačiau verta pažaisti, kad pamatytumėte, ar jis geriau veikia su jūsų pedalų ritmu.

Kiekvienas pagalbinis lygis jaučiasi išskirtinis, o tai puikiai patobulina. Pats variklis turi šiek tiek keistumo, jis jaučiasi šiek tiek trūkčiojantis važiuojant ant bėgių. Galite pajusti šiokią tokią vibraciją per švaistiklius, kai variklis nori įsijungti. Prie to greitai priprantate, tačiau tai gali jus nustebinti per pirmuosius porą pasivažinėjimų.

Kai kurios vidutinės pavaros šiek tiek barška arba girgžda, tačiau šis variklis ant dviračio sėdi beveik tyliai. Visada vertinama, kad važiuojant yra mažiau priešininkų, nors važiuojant dviračiu, kai įjungtas aukštesnis PAS lygis, bus neišvengiamas variklio sūkurys.

Akumuliatorius yra kuklesnėje pusėje – 500 Wh. Tai padeda išlaikyti šiek tiek mažesnį svorį, tačiau leidžia važiuoti šiek tiek trumpiau nei kiti eMTB (daugiau apie tai bus diapazono skiltyje).

Galiausiai, tai yra labiau rėmelis, o ne akumuliatorius, kadangi akumuliatorius yra apatinėje vamzdyje ir unikalus „Yamaha“ patentas „Dual Twin“ su galvutės vamzdeliu, todėl butelio narveliui nereikia jokių viršūnių, todėl investuojant į Patartina turėti tam tikrą šlapimo pūslės sistemą, kad išliktų hidratuotas!



Source link