AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

„Rad Power Bikes Radexpand 5“ apžvalga


Vienas dalykas, kurio ypač trūksta „Radexpand 5“, kurį matėme „Radmini 4“, yra pakabos šakutė. Ši nauja „Rad“ sulankstomo dviračio versija yra tvirta. Be riebalų padangų, nėra ko nuimti nuo grubių pleistrų.

Išbandęs šį dviratį, manau, kad yra keletas privalumų ir trūkumų, priimant sprendimą nuliūdinti šakę.

Kalbant apie minusus, važiavimas yra šiek tiek sunkesnis. Dėl nemalonaus asfalto ar smogdami guzai, galite jaustis daugiau. Padangų slėgis čia bus svarbus, nes tos riebios padangos gali veikti kaip tam tikra pakaba, kai teisingai pripūsta, tačiau nenustatykite per mažo slėgio arba rizikuojate gauti butą.

Pliuso pusėje jis supaprastina dviratį ir pašalina vieną iš labiausiai gedimo komponentų, ypač tarp pigių el. Dviračių. Pakaba yra sudėtinga ir brangi – patikima pakaba yra dar sudėtingesnė ir brangi. Geriausios priekinės pakabos šakės rinkoje šiuo metu kainuoja beveik tiek pat, kiek visas šis el. Dviratis, o pigūs daiktai kartais gali sugesti. Tai reiškia, kad jums reikia jį pakeisti, arba jūsų dviratis tampa jūsų garažo kampo ornamentu.

Man žvelgia į pastarąją perspektyvą. Aš daug laiko ir daug laiko važinėju daug el. Dviračių, ir aš mačiau, kad kai kurie biudžeto šakės nepavyksta arba blogėja našumas tiek, kad jie tiesiog nieko nebeakuoja-ir kad našumo blogėjimas gali įvykti Daug greičiau, nei tikėtumėtės. Man tai, kad šakutės trūkumas verčia mane galvoti, kad tai yra ilgalaikis, pastatytas elektroninis dviratis (tai taip pat padeda sumažinti išlaidas).

Toliau noriu atkreipti dėmesį į šią dviračio kabiną, kur trūksta dar vieno dalyko, kurio paprastai matote ant elektrinių sulankstomų dviračių. Tačiau šį kartą nėra prasmės kalbėti apie privalumus ir trūkumus. Šį kartą tai neabejotinas profesionalas.

Nėra rankenos stulpo.

Rankenos stulpelis yra šis didelis reguliuojamas kotelio mechanizmas, kurį matome sulankstomuose dviračiuose, leidžiančiuose strypams judėti aukštyn ir žemyn ir būti sulankstyti šalia rėmo. Jie dirba, tačiau jie taip pat gali būti lankstūs, drąsiai ir dažnai naudoja siaurą rankeną, kuri greitėja jau garsiai greitai sulankstomu dviračių tvarkymu.

Vietoj to, „Radexpand“ pritaikė „BMX“ stiliaus pakėlimo juostų rinkinį. Jie vis dar sulankstomi-atrodo, kad RAD sugalvojo rankenos įkvėptą sulankstymo mechanizmą, tačiau jis yra daug geresnis nei rankenos įrašai, kuriuos aš naudojau praeityje.

Dėl to paprasto pakeitimo šis dviratis, mano manymu, buvo geriausias tvarkymo aplankas.

Galiausiai noriu šiek tiek pakalbėti apie tai, kaip šis e-dviratis tvarko visureigį. Jis parduodamas kaip visureigis, galintis elektroninis dviratis, šis aplanko stilius tapo labai populiarus tarp RV ir nacionalinio parko-hopping minios, jis naudoja riebias rankenėles ir aš žinau, kad daugelis iš jūsų, ko gero, įsivaizduojate kažkokį nuotykį Šalyje ant šio daikto.

Taigi ar tai gali vykti bekelėje? Taip, bet, kaip ir beveik kiekvienas kitas el. Dviratis, parduodamas už tokį kainą, yra apribojimų ir kai kurių dalykų, į kuriuos reikia atsižvelgti.

Trumpai tariant, aš įvertinčiau šį el. Dviratį kaip paruoštą sklandžiam purvo keliams ir prižiūrint žvyrkelius. Iš esmės visur, kur galėtumėte paimti standartinį „Subaru Outback“.

Padangos gana gerai sukibsta nešvarumais ir jos padeda su iškilimais, tačiau pakabos trūkumas reiškia, kad šis dviratis tikrai perduoda iškilimus ir vibracijas tiesiai į jūsų kūną. Važiuodami galite daug jaustis.

Nesvarbu, ar tai profesionalas, ar con yra diskusijos. Kai kurie žmonės įvertins galimybę „pajusti“ žemę po jais, kiti – ne.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -