AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Specializuota „Turbo Tero X“ apžvalga


Specializuotas „Turbo Tero X 5.0“ yra neįprastas tarp elektroninių dviračių, nes jis pasižymi dviem dalykais, o ne vienu. Kaip priemiestis, jos 3 klasės pasirodymas padarys trumpą važiavimo į darbą darbus. Ir kadangi jis tuo pačiu metu tarnauja pajėgiam EMTB, 130 mm kelionių šakutė ir 120 mm kelionių galinė pakaba ir 200 mm lašintuvas-diapazonas, kuris tvirtai įtraukia į „tako“ kategoriją-reiškia, kad jis sugeria uolienas ir iškilimus, kaip ir bet kuris bet kuris, kaip ir bet kuris bet kuris, kaip bet kuris kitas. pajėgus EMTB turėtų. Ši kelionė taip pat reiškia, kad į darbą ir atgal į darbą ir atgal bus patogiau nei dauguma kitų 3 klasės priemiesčių. Palyginti su kitais specializuotais el. Dviračiais, kuriuos peržiūrėjome 60 svarų, „Turbo Tero X 5.0“ yra gana sunkus, tačiau tinkamai nustatyta pakaba, o 2.0 variklio pagalba, motociklininkas tikrai nebus Pajuskite tą svorį, išskyrus griežtus posūkius. Dalis šio papildomo svorio yra priedų, kuriuos motociklininkas, sutelktas į visureigio naudojimą, gali pašalinti prireikus: sparnai, galinė stovė ir kikbalas.

Tai, kad „Turbo Tero X 5.0“ pasižymi dviem skirtingais ratų dydžiais, gali tai stebinti, tačiau tam yra priežastis. Sąranka, apimanti 29 colių. ratas priekyje ir 27,5 colio. Ratas gale, kuris vadinamas kuojos. Ši sąranka suteikia motociklininkams pranašumą, kuris suteikia 29 colių. Ratai mėgsta važiuoti kliūtimis, tuo pačiu metu paaukodami visus manevringumus, kurie ateina su 27,5 colio. ratas.

Paaiškinti skirtumą tarp „Turbo Tero X 5.0“ tvarkymo, palyginti su „Fat Tire E-dviračių“, kurie paprastai padalijo skirtumą tarp važiavimo į darbą ir visureigį, yra tarsi bandymas paaiškinti žalią spalvą. „Specialized“ jau seniai išlaikė kalnų dviračių ir EMTB reputaciją, kuri tvarko taip, kad mašina jaustųsi kaip motociklininko pratęsimas. Jie atitraukė tą sunkiausių triukų-sukdami elektroninį dviratį, kuris yra veržlus, nervinant. „Turbo Tero X“ gana gerai tvarko daugiau techninio reljefo, nors ir ne toje pačioje lygoje kaip ir jos brolio ir seserys „Turbo Levo“.

Nors „Specialized“ nesiūlo „Turbo Tero X 5.0“ iš šešių dydžių .

„Turbo Tero X 5.0“ yra spec. Su lydinio strypu-ne anglies pluoštas, rastas ant kai kurių jų aukščiausios klasės EMTB. Tai prideda papildomą svorį ir ilgaamžiškumą, tuo pačiu padeda užkirsti kelią šiam el. Dviračiui augti per brangiai. Užrakinamos rankenos yra puikios kokybės ir pakankamai patogios, kad galėtų važiuoti be pirštinių. „Turbo Connect“ ekrane yra spalvotas skystųjų kristalų ekranas, pritvirtintas prie stiebo. Skaičiai yra pakankamai dideli, kad juos būtų lengva perskaityti, net ir žmonėms, kuriems reikia akinių.

Specializuotas „Bridge Sport“ balnelis gali atrodyti gana minimaliai motociklininkams, įpratusiems prie didesnių vietų, rastų daugelyje e-dviračių, tačiau specializuotasis balno dizainas tapo prioritetu daugiau nei 20 metų. Tai balnelis, siūlantis siaubingą palaikymą, tuo pačiu neribojant motociklininko pedalo smūgio. Priemiestininkams „Dropper“ sėdynės stulpui bus stebėtina nauda. Pasisukę iki šviesos, tiesiog nuleiskite balną, o motociklininkas gali abi kojas pastatyti ant žemės ir tada pakelti balną, kai jie pedalą nuo signalo.

Fenderiai nepasiūlo daug klirenso virš padangų. Sausomis ar drėgnomis sąlygomis tai nebus problema, tačiau važinėjant visureigiu purve, mes tikimės, kad šie sparnai skubiai supakuos su purvu-ir jei yra kažkas specializuoto, kad jie būtų greitesni ir padarytų juos greitesnius ir Lengviau apsivilkti ir išjungti mus būtų ekstazės.

Užpakalinis stovas yra idealus, norint pridėti panantinį (balno krepšį), kad būtų galima dėvėti kuprinę, kad būtų galima važiuoti į darbą. Arba už tai, kad galima apsigyventi daugiau nei vien kuprinė.

Mes nustatėme, kad pedalai puikiai tinka važiuoti mieste, kur tvarkymas nėra kritinis, tačiau važiuoti bekelėje mes nemanėme, kad jie pasiūlė pakankamai sukibimo, ir pakeitė juos kitokiu rinkiniu mūsų ekskursijoms takuose.

Vienas specializuoto el. Dviračio pirkimo pranašumas yra jų išmaniųjų telefonų programa „Mission Control“. MC leidžia motociklininkams pakoreguoti daugybę variklio našumo parametrų, suteikiant motociklininkams el. Dviratį, kuris geriau reaguoja į jų važiavimo stilių, tačiau didžiausia programos stiprumas yra tas saugumas, kurį ji siūlo motociklininkams. Tai leidžia GPS sekti „e-dviračio“ vietą, o „e-dviračio“ savininkas netgi gali išjungti variklį, jei vagys daro neįsivaizduojamą. Nes „Turbo Tero X 5.0“ turi vidutinio pavaros variklį, išjungdamas variklį išjungiant e-dviratį; Pedalai sukasi, tačiau jie nesuks grandinės, pašalindami galimybę greitai pabėgti.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -