Išsklaidyta visoje Japonijoje yra mitinė parduotuvių tinklas, sukeliantis nuostabą ir jaudulį visiems, kurie lankosi.
„Up Garage“ drąsiai skaito mėlynai ir raudonos spalvos virš geltonos spalvos-pavadinimas, gerai žinomas JDM entuziastams. Bet tiems, kurie galvoja manga yra kažkoks naujas Amerikos politinis terminas, apsilankymas „UP Garage“ jaučiasi kaip apsilankymas „eBay“ varikliai realiame pasaulyje.
Pagalvokite apie tai kaip ebay Circa 2008 m., Kai vis dar buvo galima rasti tikrų sandorių. Taip yra todėl, kad „UP Garage“ nėra jūsų vidutinių dalių parduotuvė. Viskas čia naudojama – ratai, buferiai, priekiniai žibintai, išmetimas ir dar daugiau. Geriausia, kad ne du garažai nėra vienodi. Taigi, jei norite praleisti dieną šokdami iš šakos į filialą, būtinai rasite daug įdomių dalių už jų pradinę kainą.

Apsipirkimas „UP Garage“ yra paprastas būdas modifikuoti savo japonišką automobilį pagal biudžetą, ypač jei vairuojate ką nors populiaraus, pavyzdžiui, „Toyota 86“ ar „Honda Civic“. Tačiau ne visi nori tokio lengvo pasirinkimo, nesvarbu, koks jis viliojantis. Paimkite, pavyzdžiui, Kazuma Hara. Lankydamasi savo vietiniame garaže gali būti daug paprastesnis jo gyvenimas, Hara-San teikia pirmenybę iššūkiui.

„Kai gausite savo pirmąjį automobilį, viskas, ką norite padaryti, tai nuvažiuoti į garažą ir pradėti pirkti derinimo dalis“. Hara-san sako. „Bet jei norite išsiskirti, negalite naudoti to paties automobilio ar tų pačių dalių kaip ir visi kiti. Kartais geriau pasirinkti sunkesnį kelią. “

Taigi, jis pasirinko kažką toli nuo pagrindinės – „JW3 Honda“ šiandien.
Jei dar niekada nematėte, šiandien atrodo šiek tiek kaip susitraukęs, pvz., „Civic“. Tai nėra atsitiktinumas; modelis buvo vienas iš „Honda“ at Automobilių aukos per devintajame ir devintajame dešimtmečiuose, laikantis griežtų Japonijos mini automobilių taisyklių: 660 cc variklis ir ilgis iki 11,2 pėdų (kartu su pločio ir aukščio apribojimais).

„Hara-San“ meilė „Today“ nepradėjo nuo automobilio, kurį matote čia. Penkeriais metais anksčiau, kai Hara-san buvo vos 15 metų ir vis dar mokykloje, jis pradėjo lenktyniauti su kita JW3 važiuokle.
Tai gali atrodyti neaiškus pasirinkimas, tačiau šie automobiliai yra pigūs, lengvi (tik 650 kg) ir puikiai tinka pagerbti jūsų lenktynių amatą. Tiesą sakant, jie netgi yra geras pasirinkimas „Time Attack Racing“, kaip Dino atrado 2023 m.

Keletą metų lenktyniaudamas prieš pelnydamas vairuotojo pažymėjimą, Hara-san dabar reikėjo kasdienio vairuotojo. Ir tikrai, dar vienas JW3 šiandien – šis – netrukus prisijungė prie savo stabilumo.
„Aš labai gerai žinau šiuos automobilius nuo lenktynių, todėl atrodė akivaizdus pasirinkimas, kai turėjau vairuotojo pažymėjimą“. Jis paaiškina. „Problema ta, kad yra daug mažiau dalių nei„ Civic “ar„ Integra “, taigi, jei norite sukurti ką nors išskirtinio, dažnai reikia tai padaryti patys“.

„Hara-san“ atrado kalbėdamas su kitais JW3 savininkais, kad kai kurios dalys, pavyzdžiui, variklis, yra dalijamasi su „Honda Beat“. Šios žinios sudarė kelią Hara-san, kad pridėtų daugiau į našumą orientuotos dalys, įskaitant E07A (MTREC) įveikimo variklį, kuris, nors ir likęs 656cc, turi didesnę ribą ir didesnę galią, nei panašus variantas, pritaikytas šiandien.

Variklio poslinkį padidėjo šnabždesys iki 700 cm3, o kartu su „JB1 Honda Life“ 4 greičių mechanine pavarų dėže su trumpesniais pavarų santykiais. Tada Hara-san atkreipė dėmesį į suvartojimą ir išmetimą.

Trys „Keihin Flat CR“ (FCR) karbiuratoriai su lydinio suvartojimo trimitais yra maitinami dabar pašalinti keleivio priekiniai žibintai, o „SS Works“ išmetimo sistema buvo viena iš nedaugelio „Hara-San“ lentynų dalių.

Viduje Hara-san pasirinko panašų kelią į savo seną lenktynių automobilį, nuimdamas interjerą ir pastatydamas pasirinktinį ritinio narvą gale. Jis taip pat suvirino korpusą, kad gautų papildomą stiprumą, ir sustiprino variklio laikiklius.


O kas nemėgsta didelio oliko kamino matuoklio brūkšnio centre? Interjero užbaigimas yra „Ciena Bucket“ sėdynė su „Sabelt“ diržų diržu, „Momo“ vairas ir viso dydžio atsarginis ratas gale.

Kalbant apie ratus, „Hara-San“ veikia kelis komplektus, įskaitant 14 colių „Mugen MR5“, suvyniotus į „Dunlop Direzza“ pusiau slides.

„Išorei aš labai konkrečiai atrodžiau, ko norėjau pasiekti“ Hara-san sako. „Aš visada mylėjau Japonijos turistinių automobilių čempionatą (JTCC) ir nuo ankstyvo amžiaus, kol lenktyniauju visada norėjau, kad mano automobilis atrodytų ir jaustųsi kaip lenktynių versija. Panašiai yra daug „Integra“ ir „Civics“, modifikuotų jau Japonijoje, todėl nenorėjau tiesiog nukopijuoti šios išvaizdos ir būti kaip kiti. Štai kodėl šiandien norėjau tai padaryti JW3. “

Jo mėgstamiausias JTCC eros automobilis, 1997 m. „Kool Jaccs Honda Accord“, įkvėptų jo šiandienos liverį. Bet tai nėra vinilo įvyniojimas-Hara-san nutapė žalią, auksą ir baltąjį, o draugas padarė lipdukus, kad užbaigtų JTCC išvaizdą „mikro“ pavidalu.

„Šiandien aš myliu JW3, kad jis parduodamas tik Japonijoje, todėl jis jau yra labai unikalus prieš pradedant jį pritaikyti“. Hara-san paaiškina. „Aš būčiau galėjęs nusipirkti„ Civic “, nuėmiau daugybę dalių nuo lentynos ir labai greitai pastatė automobilį. Bet tai man nebūtų suteikęs tokio paties jausmo, ypač matydamas panašius automobilius, kurie nebeveikia jūsų jaustis unikaliems. Visi mano JW3 darbai šiandien padarė aš pats ir laisvalaikiu. Važiuoti man primena lenktynes, kai buvau jaunesnė, ir tikiuosi, kad jausmas niekada neišnyks “.
Markas Riccionas
„Instagram“: „Mark_Scenemedia“
„Twitter“: Markas4 žinomas
mark@speedhunters.com