„Tsukuba“ trasa yra šventinė „Time Attack World“ žemė, tačiau daugumai entuziastų už Japonijos ribų svajonė pasiekti šį ikoninį takelį realiame gyvenime išlieka būtent tai – svajonė.
„Jacky Tse of Jtune“, Naujojoje Zelandijoje įsikūrusiame imtuve ir „Die Time Attack“ gerbėje, ši svajonė nebuvo kažkas, ką tiesiog žiūrėti iš už ekrano. Tai buvo kažkas, ką reikia įgyvendinti.

Jacky svarsto save a – Įprastas vairuotojas. Nors jis yra atsitiktinis trasos instruktorius, Jacky nėra profesionalus lenktynininkas. Jo tikslas buvo paprastas, bet ambicingas: įrodyti, kad bet kas gali pirmą kartą pasirodyti iki Tsukubos gatvės automobilyje ir palikti rato laiką, kuris gali atrodyti neįmanomas pradedantiesiems entuziastams.

Žinoma, šiam galvosūkiui buvo vienas esminis kūrinys – pats automobilis.

Automobilio gabenimas iš Japonijos į Naująją Zelandiją yra prieinamas, atsižvelgiant į didžiulį naudotų JDM transporto priemonių skaičių, eksportuojamą kiekvieną savaitę. Bet siunčiate automobilį priešinga kryptimi? Tai kitokia istorija. Aš papasakojau panašią istoriją, kai keturi australai mėnesiui drifto automobilius išsiuntė į Japoniją. Nuo Australijos ar Naujosios Zelandijos iki Japonijos automobilių gabenimo išlaidos yra tik labai brangios ledkalnio viršūnė – ir tai yra prieš tai, kai jūs atsižvelgiate į grįžimo kelionę.

Jacky siųsti automobilį iš Naujosios Zelandijos neturėjo finansinės prasmės. Daug geresnė idėja kilo per Tokijo automobilių saloną 2024 m.

Prieš metus Makuhari Messe HKS pristatė plataus kūno GR86, kad parodytų naują įmonės iniciatyvą: HK. Remiantis daugiau nei 50 metų derinimo patirtimi, šis padalinys buvo sukurtas taip, kad būtų sukurtas visiškai pastatytas gatvės automobilius klientams – nuo švelnaus iki laukinio. Žinodamas, kad HKS jau sėkmingai patyrė „Time Attack Gr86“ savo tyrimų ir plėtros laivyną, Jacky paklausė, ar jis galėtų įsigyti ekrane esantį automobilį, ketindamas nuvežti jį į Tsukuba. Atsakymas nebuvo visiškai paprastas.

Iš pradžių Jacky buvo pasakyta, kad jis gali nusipirkti prototipą „HKS“ GR86, tačiau, kai jis paaiškėjo, automobilis jau buvo parduotas – kitam Jacky, kuris gali paaiškinti dalį painiavos. Vis dėlto viskas nebuvo prarasta. Jei jis norėjo laukti, HKS galėtų pastatyti kitą automobilį – „HKS“ GR86 kliento važiuoklę Nr. 1 – ir tada paleisti jį su juo „Tsukuba Time Attack“ renginyje.

Ši parinktis pasirodė dar geresnė. Jacky galėjo tiksliai nustatyti automobilį, kaip jis norėjo per ribas, kurias HKS apibrėžė kaip „gatvės automobilį“, ir turėti laiko tinkamai pasiruošti vairavimo iššūkiui. Po kelių mėnesių buvo pasirašyta sutartis, sumokėtas užstatas, o birželio mėn. „HKS“ skyrius pradėjo dirbti su nauju „Toyota Gr86 RZ“ „Crystal White Pearl“.

Iki rugpjūčio mėn. Buvo baigta pastatymo šerdis. Iki gruodžio mėn. Jis buvo visiškai baigtas – tik laiku ir 2024 m. „Hks Tsukuba Hiper Challenge“. Tai yra tada, kai aš prisijungiau prie Jacky ir daugiau nei 40 jo draugų ir šeimos narių.

Prieš pasinerdami į tai, kaip atsiskleidė diena, pažvelkime į mašiną …


Iš pirmo žvilgsnio akivaizdu, kad tai nėra įprastas GR86. Gatvės legali? Taip. Subtilus? Net ne arti. Automobilis sportuoja visą „Hks Type-R“ kėbulo rinkinį, praplečiantį priekį 55 mm, o užpakalinė-65 mm (iš kiekvienos pusės). Tai dar labiau sustiprina „HKS SPL CRFP“ (anglies pluošto sustiprinto plastiko) skardinės, sūkuriniai generatoriai ir povandeninis skydelis, kartu su pasirinktiniu HKS SPL CRFP gulbės kaklo GT sparnu-visa tai buvo patikrinta CFD, siekiant pagerinti greitą greitį. stabilumas.

„GR86“ valdo du 18 × 11 colių +30 „Yokohama“ ratų rinkinius-„Advan GT Beyond“ ir „Advan Racing TC4“, kurie buvo suvynioti į „Yokohama Advan A050 295/30R18“ pusiau slides Tsukuba. „HKS HiPermax R Coilovers“ padidina automobilio valdymą, o begaliniai 6 puodų priekiniai ir 4 puodiniai galiniai stabdžiai užtikrina, kad jis gali sustoti.

Viduje, The pilnas HKS katalogas buvo paleistas.

Yra HKS 50-osios (jubiliejaus) nuotakos „Zeta IV“ priekinės sėdynės, HKS 50-osios TRS 6 taškų diržų diržai ir HKS 50-asis „Nardi Sports 34S“ vairas. Nepamirškite savo gatvės automobilio įgaliojimų, HKS grindų kilimėlių ir bagažinės kilimėlio bagažinėje užbaigia išvaizdą. Dieną trasoje keleivio nuotakos sėdynė ir kilimėliai buvo pašalinti, tačiau visa kita liko.

Galiausiai jėgainė ir HKS duona ir pastatymo sviestas – variklis. Iš savo originalios 2.4L natūraliai išsiurbtos specifikacijos HKS glostė „Gr86“-nuo keturių iki 2,5 l, naudodamas jų trumpą bloko 2 žingsnio rinkinį, į kurį įeina kaltiniai stūmokliai, „I-Beam“ jungiamieji strypai ir suklastotas alkūninis velenas su alkūniniu raktu.

Norėdami suteikti galią, buvo pridėtas HKS GTIIII-RS turbo rinkinys, kuriame buvo su turbokompresoriumi, išmetimo kolektoriumi, 113 mm pakabintu vamzdžiu, tarpšakiniu aušintuvu ir super maitinimo srauto oro filtru. Atnaujinimų palaikymas yra įvairios HKS dalys, įskaitant įvorės tipo galvutės tarpiklį, „Fine Tune V-Belt“, „Hi-Power Spec-L II“ išmetimo sistemą ir S tipo alyvos aušintuvo rinkinį. Apsirengimo dalys, tokios kaip „HKS“ sauso anglies pluošto variklio dangtis (pašalintos šiose nuotraukose) ir saugiklių dėžutės dangtis bei „Hks“ alyvos užpildo dangtelis, užbaikite variklio skyrių.

„GR86“ gamyklos ECU išlieka, tačiau dabar jame yra „HKS F-Con Sub-ECU“, „HKS EVC 7 Boost“ valdiklis, HKS ATK A/F Knock AMP ir HKS VAC II (greičio ribotuvų pašalinimas). Galia? Su rinkinėjama 0,7 baro (10,3psi), surinkta konservatyviu 350 AG.

Tai buvo „Full HKS“ katalogo kūrimas, be supjaustytų kampų. Tačiau „Jacky“ turėjo papildomą prašymą, viršijantį „Triveline“ atnaujinimo sritį, kuri iš pradžių tik pridėjo HKS LA (lengvo veiksmo) sankabą: pritaikant lenktynių riboto slydimo diferencialą, ir „Quaife 69G“ 6 greičių nuoseklios transmisijos iš nuoseklios transmisijos iš „Momentum Motorsport“ Jungtinėje Karalystėje, vienas iš ilgalaikių Jacky partnerių.
Iš pradžių HKS nebuvo visiškai laive su šiuo nukrypimu. Bet kai Jacky pasirodė „Fuji“ būstinėje, kurdamas „Cusco Rs“ 1,5 krypčių LSD savo nešiojamame bagaže ir žinia, kad „Quaife“ pavarų dėžė buvo pakeliui, komanda atėjo. Galų gale, net HKS susidūrė su problemomis, susijusiomis su „GR86“ transmisijomis, nepavykusiomis pakelti į kelią, o sulaužyta dėžutė buvo paskutinis dalykas, kurį Jacky norėjo per anksti sutrumpinti savo dieną Tsukuboje.

Iš pradžių Jacky turėjo gauti keletą bandymų ratų prieš „Hiper Challenge“, tačiau, kaip dažnai nutinka su šiais projektais, pastatymas nusileido prie vielos. Pirmasis kartas už vairo vyks pačiame renginyje. Ir tik su trimis trumpomis 15 minučių sesijomis, su kuriomis reikia dirbti, nustatydami garbingą rato laiką-Jacky tikslas, kuris yra sub-1 minutė, bus ne kas kita, o lengva.

Diena prasidėjo nuo aukštos nuotaikos, tačiau viskas greitai pasisuko. Jacky net nebuvo išėjęs iš duobės juostos, kai variklis sustojo ir negalėjo būti paleistas iš naujo. Po to, kai automobilis buvo nustumtas atgal į HKS duobę, problema buvo atsekta iki laisvo švaistiklio kampo jutiklio. Pirma sesija: padaryta.
Norint tinkamai išspręsti jutiklio problemą, transmisijai reikės išeiti iš automobilio, kad būtų galima visapusiškai jį pasiekti. Tam nebuvo laiko, todėl buvo naudojamas kelyje pataisymas, leidžiantis Jacky išvykti į antrąją sesiją.

Jacky ruošėsi šiai dienai šešiems mėnesiams, savo treniruoklyje važiavo šimtais, jei ne tūkstančiais ratų. Tačiau „Tsukuba“ realaus pasaulio pakilimo pokyčiai, kampinis kampinis ir trasos siauras buvo viskas, prie ko jis turėjo greitai prisitaikyti. Antros sesijos metu jis buvo suprantamai atsargus, žinodamas, kad alkūninio kampo jutiklio gedimas greičiu gali baigtis nelaime. Be to, automobilis buvo nepakankamas, o stabdžiai nebuvo veikiami taip, kaip turėtų, daugiausia dėl to, kad trinkelės nebuvo patalptos, o pakabos parametrai reikėjo keitimo. „Big Aero“ taip pat kliudė tiesioginį greitį. Vis dėlto Jacky apvyniojo 1:03, tvirtą pradžią.

Po tam tikrų patarimų ir užtikrintai, kad „Crank Angle“ jutiklio problema neatsiras, Jacky ruošėsi trečią ir paskutinę sesiją. Jis turėjo strategiją: sušilkite ant vieno rato, tada stumkite laiką ant antrojo rato ir, jei reikia, trečiąjį ratą.

Pirmasis ratas buvo nedelsiant patobulintas 1:01. Tačiau antrame raunde variklis pradėjo perkaisti, iš pradžių sukeldamas galios praradimą, o paskui – netinkamą gaisrą. Jacky grįžo į duobes, kad atvėstų, tačiau grįžęs į trasą, kurios gaisras išliko. Nenorėdamas rizikuoti varikliu, sesija buvo iškviesta.

Nors dantų kaupimo problemos neleido Jacky pataikyti į jo laiko laiko tikslą, „Gr86“ pasirodymas buvo įspūdingas pirmajam sukrėtimui.
https://www.youtube.com/watch?v=krapikeep-q
Paspauskite aukščiau, kad važiuotumėte kartu su Jacky keliais ratais aplink Tsukubą.

Dienos pabaigoje pažymėjo Jacky, „Šis projektas nebuvo susijęs tik su pastatymo ar ratų laiku. Tai buvo apie tai, kaip įgyvendinti visą gyvenimą trunkančią svajonę su savo draugais ir šeima, ir švęsti automobilių kultūrą Tsukuboje – ikoniškiausiame pasaulyje laiko atakos takelyje. “
Nors tai turėjo būti „Tsukuba“ sandoris, kai HKS grąžino „GR86“ į savo būstinę po renginio ir iškart paruošė jį eksportui į Naująją Zelandiją, yra tikimybė, kad Jacky gaus antrą smūgį į tą 59 sekundžių ratą prieš tai Japonijos 2024/2025 laiko atakos sezonas baigėsi. HKS išsprendė „Crank“ kampo jutiklio problemą ir šiuo metu pateikia sąranką, todėl pamatysime.
Tuo tarpu jūs būtinai turėtumėte patikrinti Jacky „YouTube“ kanalą, Sėdynės laikaskur jo „kelias į Tsukuba“ buvo išsamiai užfiksuotas.
Alecas Penderis
„Instagram“: „Noplansco“