Atrodo, kad 2020-ieji tapo „Resto-Mods“ dešimtmečiu; Bet su EV tai ir hibridas taiatkurti didvyrius, kurie privertė daugybę iš mūsų įsimylėti automobilius, tiesiog prasminga.
Ne taip seniai „Restomods“ buvo beveik skirtos tik „Big Dollar Classics“ ir „Vintage“ superautomobiliams. Bet ne daugiau, nei per pastaruosius porą metų mes matėme JDM kosmoso daigą keletą savo resto-modų; „Legends GT-RS“ ir Tomo „Supra“ pastatė tik keletą.

Štai kur atsiranda „ProDrive P25“. Tačiau yra didelis skirtumas tarp P25 ir kitų esamų restomodų, tai yra gamybos numeriai. Automobiliai, tokie kaip „Legends GT-R“, yra specialūs, pritaikomi, vienkartiniai konstrukcijos klientui; Vienas iš vieno, kur nė vienas nėra tas pats. Tačiau „Prodrive P25“ yra sunumeruota važiuoklė, kiekvienas automobilis 1 iš 25 pastatytas.
Taigi, kai „Renncurator“, šio konkretaus P25 savininkas, susisiekė su manimi ir pranešė, kad jis drebės automobilį Magarigawa klubo trasoje čia, Japonijoje, turėjau eiti ir pamatyti, ką 552 000 svarų sterlingų jums padės už „Subaru“.
„Renncurator“ kelionė į Magarigawa buvo ne tik nusikratyti savo „P25“, bet ir per kelias dienas išvežti keletą kitų savo automobilių, bet mes paliesime tai kitoje istorijoje.


Atvykęs į „Magarigawa“ klubą, „P25“ patyrė keletą pakeitimų. Perjungiant nuo gatvės nustatymo į į grandinę orientuotus nustatymus, nuleidžiant automobilį 5 mm aplinkui ir atitinkamai sureguliuodami rankas. Be to, 0,5 laipsnio neigiamo kampo buvo pridėta prie automobilio priekio ir galo, pakaba sustingusi ir gatvių pagalvėlės buvo išjungtos agresyvesnėms lenktynių trinkelėms.


Tai man suteikė gerą galimybę pažvelgti į tai, kas vyko už „Prodrive“ pagamintų ratų. Priekyje AP lenktyniauja 380 mm ventiliacijos diskais su 6 stūmokliniais kalperiais, o gale – 4 stūmoklio ir 350 mm ventiliacijos diskas.

Po geros reguliavimo dienos 2 diena susuko ir atėjo laikas pirmą kartą trasoje ištempti P25 kojas. Prieš šią išvyką „Renncurator“ mėgavosi P25 tik kai kuriuose vietiniuose Honkongo keliuose, prieš tai greitai išsiunčiant į Japoniją.
Bet prieš eidami į kelią, atidžiau pažvelgsime į tai, kas daro šį „Resto-Mod“ tokį ypatingą-pradedant nuo važiuoklės.

Pradinis gyvenimas kaip standartinis „Impreza WRX STI“, variklio dangtis, bagažinė, priekiniai ir galiniai ketvirčiai, stogas, taip pat priekiniai ir galiniai buferiai yra nuplėšti ir pakeisti anglies pluošto reprodukcijomis. Taip pat pastebimai padidėjo kelio pločio važiuoklės plotis su šiuo apsikeitimu, suteikiant jam neabejotiną 22B išvaizdą.
Bet apie tai nėra daug 22b. Įsigijęs „WRX“ važiuoklę, automobilis yra susprogdintas su pliku metaliniu apvalkalu, tada sustiprintas ir sustingęs visame pasaulyje, tik tada, kad būtų pritvirtinti anglies plokštės.
Sumažinus visą tą anglies svorį, mums liko 1200 kg automobilio, kuris yra puikus balansas iki 450 AG variklio apačioje.

Remiantis EJ25, surinktas „Prodrive“ pastatytas variklis. Kiekvienas iš šių variklių yra pastatytas ir antspauduotas Tony Hawtino, Colino McRae inžinieriaus inžinieriaus savo WRC dienomis. Tai apima tikėtinus suklastotus stūmoklius, plieninius conrodus ir perkeltas galvutes. Be to, į šoną pririštas „Garret Turbo“, suporuotas su priekiniu tarpšlaukio, anglies suvartojimu ir Akrapovic titano išmetimu.
Galbūt galvojate, kad dėl kainos žymos 450 AG neatrodo tiek daug, ypač pasaulyje, kuriame naujasis normalus turi 1000 AG etaloną. Tačiau tai, ko šiam automobiliui trūksta dideliam skaičiui, jis kompensuoja pusiausvyrą. 457LP pėdų sukimo momentas stumia nuo P25 iki 100 km/h vos per 2,8 sekundės – visai neblogai.
Tačiau toks pagreitis nėra sudedamas su standartiniu 6SP. Vietoj to, buvo pridėta „X-Shift 6SP“ nuosekli pavarų dėžė su spiralinėmis pavaromis, suporuotas su aktyviu ir elektra reguliuojamu centru.

P25 buvo pažymėtas kaip „be gniuždymo“ požiūris į resto modelį. Tai reiškia, kad nėra abs, jokio traukos valdymo, hidraulinio rankinio stabdžio ir visi tinkami triukšmai, kuriuos reikia suderinti.


Tačiau šokinėjant p25 viduje, nebuvo jokios žalos paguodoje. Interjeras yra „Alcantara“ nuo grindų iki stogo, suporuotas su anglies pluošto papildymais. Automobilis vis dar išlaiko visą pramogų sistemą, kintamąjį, šildymą, stumiamus paleidimą, garsiakalbius ir visus standartinius jūsų vidutinio dienos vairuotojo patogumus.
„Renncurator“ pavyzdys yra tas, kuris, jo manymu, yra vienintelis, turintis mėlynus įdėklus ant sėdynių ir durų, su visais kitais 24 pavyzdžiais. Už sėdynių, ratuką suderintas ritininis narvas ir diržai.


Aukštyn priekyje – visas pasirinktinis sukurtas ekranas, leidžiantis daugybę skirtingų orientacijų, režimų ir duomenų registravimo parinkčių, kurias maitina „Motec ECU“. Ir, žinoma, anti-lag sistema.



Šokinėjantis į kelią, „Renncurator“ iškart pažymėjo, kad automobiliai pagerino kampo stabilumą, kai pasikeitė. Stebėdamas, kaip automobilis skraido per įtemptus trasos lenkimus, automobilis sėdėjo stebėtinai plokščiai, palaikomas Bilsteino slopintuvų.

Apvyniodamas dieną atgal į kelią, turėjau šiek tiek laiko šaudyti į P25, kai saulė paniro už grandinės kalvų. „Subarus“ visada paslydo mano suvokime, tačiau „P25“ sukėlė norą, kad būtų sukuriamas žarnas ir pagreitis, kurį visada buvo sunku suderinti su jokia kita konfigūracija.
Nuo P25 pradžios praėjo geri metai ir dar nebuvo dar vieno JDM Resto-Mod, kuris pasirodė naujienas; Aš labai lauksiu kito.
Alecas Penderis
„Instagram“: „Noplansco“
„Renncurator“ – automobilio savininkas
„Instagram“: „Renncurator“
Su „Subaru“ susijusios istorijos apie „Speedhunters“