Atlikdami bandymus įkalnėje gavome įvairių Cafe Cruiser rezultatų, tačiau prieš pasinerdami į detales, paaiškinkime vieną dalyką: tai elektrinis kreiserinis dviratis, skirtas važiuoti dviračių takais, lentų takais ir atsitiktiniam pasivažinėjimui mieste.
Tai nėra grynaveislis alpinistas, todėl nenuostabu, kad mūsų bandomasis kalnas Hell Hole sukėlė Cafe Cruiser problemų. Pragaro skylė, atsižvelgiant į kontekstą, yra trečdalio mylios ilgio dviračių tako atkarpa, kurios vidutinis nuolydis yra 12 proc. Tai yra šiek tiek statesnis nei vidutinė kalva, jau nekalbant apie vidutinę kalvą šio dviračio natūralioje buveinėje.
Bet užtenka, kai kalbėsiu apie rezultatus, štai kaip sekėsi dviračiui:
Atlikome du laiko nustatytus „Cafe Cruiser“ bandymus iki pragaro skylės. Pirmasis naudojamas tik droseliu, o antrasis – PAS 5.
Tik droselio bandymo metu dviratis turėjo problemų. Pasikliaudamas vien variklio galia, „Cafe Cruiser“ įveikė maždaug trečdalį kelio, kol užgeso variklis.
Tačiau PAS 5, pridėjus tik nominalią pastangą naudojant mano kojas, dviratis pragaro skylę įveikė per garbingą 1:26,00, o vidutinis greitis buvo 12,6 mylios per valandą.
Visiškai neįprasta, kad „Hell Hole“ įgyja geriausią elektroninį dviratį. Tiesą sakant, „Cafe Cruiser“ yra vienas iš kelių tik šį mėnesį, kuriam ypač sunku atlikti tik droselio testą. Tačiau tai, kas daro šį nebaigtą svarbą nei įprasta, yra tai, kad „Cafe Cruiser“ naudoja 750 W stebulės variklį, kurio variklio dydis beveik visada yra pakankamai galingas, kad būtų galima įveikti kalną.
Tačiau, kaip matyti iš Cafe Cruiser rezultato, vien variklio galia nepasako visos istorijos apie tai, kaip gerai veikia variklis, ypač įkalnėje. Sukimo momentas yra svarbesnis, o sukimo momento kaip tik ir trūksta Cafe Cruiser. „Cafe Cruiser“ variklis, kurio sukimo momentas yra tik 60 Nm, turi žymiai mažesnį sukimo momentą nei daugelis mūsų bandytų 750 W variklių, o tai greičiausiai paaiškina, kodėl jis neįveikė nuo kalno vien dėl variklio galios.
Be to, pridėkite tik šiek tiek papildomo sukimo momento, mygdami pedalus, ir „Cafe Cruiser“ greičiausiai pašalins bet kokią pagrįstą (ir asfaltuotą) įkalnę, prieš kurią jį pastatysite.