Šios savaitės „E-Bike News“ antraštės
NYC iki mažesnio e-dviračio ir e-scooter greičio apribojimo iki 15 mylių per valandą greičiu
Niujorko meras Ericas Adamsas paskelbė, kad e-dviračių ir e-scooters greičio apribojimas bus sumažintas iki 15 mylių per valandą greičiu-nuo ankstesnių 25 mylių per valandą greičio-On City Streets ir Bike juostose. Pasak jo, sprendimas yra atsakas į didėjantį visuomenės susirūpinimą dėl pėsčiųjų saugumo.
„Aš vėl ir vėl girdėjau iš niujorkiečių apie tai, kaip jų saugumas ir jų saugumas buvo rizikuojamas dėl greičio viršijimo e-dviračių ir e-scooters“,-teigė Adamsas.
Įprasti dviračiai vis tiek bus leidžiama pasiekti greitį iki 25 mylių per valandą greičiu, jei nurodyta kitaip, jei motociklininkai gali tai padaryti savo jėgomis.
Mūsų imtis: Mes visi esame už saugumą, tačiau šis žingsnis jaučiasi prieštaringas ir šiek tiek prieštarauja platesni miesto transporto tikslai.
Neseniai NYC pristatė automobilių, patenkančių į tam tikras Manheteno dalis, spūsčių kainodarą-žingsnį, skirtą sumažinti transporto priemonių srautą, ir įtraukė alternatyvaus transporto, įskaitant el. Dviračius, skatinimo naudą. Tačiau, padarydamas el. Dviračius lėtesnius ir potencialiai mažiau praktiškus įvažiavimui į darbą ir atgal, šis pakeitimas galėtų sušvelninti entuziazmą dėl vienos perspektyviausių automobilių alternatyvų tankioje miesto aplinkoje.
Miestas taip pat skatino akumuliatorių keitimo stotis, kad paremtų kurjerius ir pristatymo darbuotojus, kurie, norėdami pragyventi, pasikliauja greičiu ir efektyvumu. Jų sulėtėjimas gali paveikti jų produktyvumą ir uždarbį.
Net „Citibike“, kurį valdė Lyft ir sudarė miestas, paveikė. Jų bendri e-dviračiai yra uždengti 18 mylių per valandą greičiu, kuris jau buvo laikomas „saugesniu“ greičiu. Pagal naująją limitą jie techniškai viršija teisinę veiklą, ir, kaip pažymėjo „NY Daily News“, bendrovė pasirodė akliau.
Taip pat kyla vykdymo ir efektyvumo klausimas. Ar ši politika iš tikrųjų atgrasys neapgalvotus motociklininkus? O gal tai tiesiog nubaus tuos, kurie jau bando laikytis taisyklių? Saugos problemos yra pagrįstos, tačiau tokie sprendimai, kaip patobulinta infrastruktūra arba į automobilių sukeltų sužalojimų ir mirtingumo lygis, gali turėti prasmingesnį poveikį.
Tiesą sakant, daugiau su eismu susijusių incidentų, susijusių su automobiliais, įvyksta per vieną mėnesį nei su dviračiais susiję incidentai per visus metus.
Specializuotos problemos Prisiminkite „Globe Haul St“ ir „LT“ modelius


„Specialized“ po pranešimų apie saugos postas, kuris gali nutrūkti, kai visiškai pratęstas, paskelbia daugiau nei 11 000 dviračių. Bendrovė bendradarbiauja su JAV vartotojų produktų saugos komisija (CPSC), kad išspręstų šią problemą.
Norėdami nustatyti, ar paveiktas jūsų dviratis, patikrinkite, ar sėdynės stulpe nėra antspauduoto ilgio. Jei jis skaito 13 colių, tai yra atšaukimo dalis ir jis turėtų būti nuvežtas pas specializuotą prekiautoją, kad būtų galima nemokamai pakeisti. Dviračiai su 15 colių sėdynių stulpais neturi įtakos.
Iki šiol buvo pranešta apie 13 incidentų, įskaitant du nedidelius sužalojimus, susijusius su įbrėžimais ir mėlynėmis. Pažeistiems motociklininkams patariama nustoti važiuoti ir susisiekti su artimiausiu specializuotu pardavėju arba susisiekti su oficialios atšaukimo nuoroda, pateiktoje aprašyme.
Vanmoofas atskleidžia pirmąjį naują modelį po 2023 m. Bankroto
Olandijos el. Dviračių prekės ženklas „VanMoof“ oficialiai pradėjo savo pirmąjį naują modelį nuo tada, kai 2023 m. Buvo pakeistas iš bankroto. Kadaise laikomas futuristiniu pramonės lyderiu, „VanMoof“ dailus dizainas ir aukštųjų technologijų ypatybės buvo ir jos požymis, ir dėl jos nuosmukio, nes bendrovė buvo uždaryta per savo finansinę žlugimą.
Bendrovė paskelbė bankrotą 20123 m. Viduryje, tačiau vėliau ją įsigijo „Lavoie“, „McLaren Group“ priklausantis elektroninio mobilumo prekės ženklas. Po ribotos savo S5 ir A5 dviračių atnaujinimo, „VanMoof“ dabar pristatė du naujus modelius: „S6“ ir „S6 Open“. „S6“ riedėja ant 27,5 colio ratų, o „Mid-Step S6 Open“ turi mažesnius 24 colių ratus, kad būtų galima labiau pritaikyti.
Nauji S6 modeliai palaiko „VanMoof“ parašo minimalistinę estetiką ir aprūpinti 250 W priekinio stebulės varikliu, sukuriančiu 68 nm sukimo momentą, suporuotą su 487Wh baterija, siūlančia praneštą diapazoną nuo 37 iki 93 mylių. Kitos funkcijos apima:
- Integruotas apšvietimas su priekiniais žibintais, galiniais žibintais ir ant rankenos montuojamos indikatoriaus lemputė
- 3 greičių automatinis perjungimo vidinis centras
- Pakabos sėdynės stulpas, kad būtų papildomas komfortas
- GPS ir ląstelių ryšys stebėjimo ir nuotolinėms funkcijoms
- „VanMoof“ parašo galinio rato užrakto sistema su įmontuotu aliarmo ir motociklininko aptikimu
Kiekvienas dviratis sveria maždaug 51 svarą ir mažmeninę prekybą už 3 298 EUR (apie 3 750 USD), o išankstiniai užsakymai yra už 150 eurų. Tikimasi, kad pristatymai prasidės rugpjūtį
Mūsų imtis: Tai žymi naują prekės ženklo skyrių, vadovaujamą „Lavoie’s“, tikimasi atgauti vartotojų pasitikėjimą ir įrodyti, kad „VanMoof“ gali įvykdyti savo futuristinį pažadą – šį kartą geriau palaikant ir stabilumą.