„Continental“ sukūrė naują jutiklio technologiją, kuri matuoja temperatūrą visam laikui sužadintam sinchroniniam varikliams EV, tiesiai ant rotoriaus. Bendrovė sako, kad jos e-motorinis rotoriaus temperatūros jutiklis (ERTS) pateikia žymiai tikslesnius matavimo rezultatus nei dabartinis programinės įrangos pagrindu sukurtas temperatūros modeliavimas. Tai turėtų leisti transporto priemonių gamintojams sumažinti retųjų žemės elementų, naudojamų magnetų atsparumui šilumai, kiekį.
ERTS yra du atskiri komponentai: belaidžio žiočių temperatūros jutiklio blokas, esantis netoli magneto, esančio EV variklyje; ir laidinis keitiklio elementas, esantis už EV variklio ribų. Jis yra prijungtas prie keitiklio valdymo.
Rotoriai veikia ekstremaliomis sąlygomis – kartais esant iki 150 ° C temperatūrai, todėl labai svarbu stebėti ir kontroliuoti temperatūros vystymąsi EV varikliuose. Šiuo metu šilumos vystymasis nėra tiesiogiai matuojamas, tačiau apskaičiuojamas remiantis informacija iš statoriaus temperatūros jutiklio, fazių srovės matavimų ir aplinkos kintamųjų. Šis matavimo metodas turi tolerancijos diapazoną iki 15 ° C, kad būtų apsaugotas magnetas nuo demagnetizacijos dėl per didelės temperatūros, brangūs retos žemės elementai naudojami norint padengti visą tolerancijos diapazoną ir užtikrinti, kad magnetas yra atsparaus šilumai. Naujoji „ERTS“ jutiklio technologija leidžia sumažinti tolerancijos diapazoną iki 3 ° C. Tai reiškia, kad automobilių gamintojai galėtų iš esmės sumažinti brangias retųjų žemių medžiagų naudojimą, arba, kaip alternatyviai, pagerinti variklio veikimą, pastumdami tolerancijos diapazono ribas.
„Mūsų el. Mobilumo jutiklių produktų centras siekia padidinti efektyvumą ir tvarumą elektrinėse transporto priemonėse“,-sako Christoph Busch, „Continental“ produktų centro vadovas. „ERTS technologija yra geras to pavyzdys: mažinant retųjų žemių naudojimą, prisideda prie tvaresnės tiekimo grandinės. Kartu su kitomis jutiklių technologijomis, tokiomis kaip elektroninio rotoriaus padėties jutiklis, jis netgi gali veikti kaip sistemos sprendimas, skirtas sukurti sinergiją, galinčią sutaupyti automobilių gamintojų pinigus ir pastangas“.
Šaltinis: Kontinentinis
