- „ES90 Electric Sedan“ debiutuos galingiausius skaičiavimo pajėgumus, visų laikų „Volvo“
- „Ex90 Electric“ visureigis gaus tą patį apdorojimo atnaujinimą, bus atnaujintas kaip modifikuotas
- Palaikys AI pagrįstas funkcijas, efektyvesnį akumuliatoriaus valdymą
Kita „Volvo“ elektromobilė bus sukurta ant neseniai įvestos technologijos kamino su dar galingesne skaičiavimo aparatine įranga, trečiadienį atskleidė bendrovė.
„Volvo ES90“ sedanas pirmą kartą buvo erzinamas praėjusį rudenį ir bus visiškai atskleistas kovo 5 d. Prieš tai atskleidus, jis pateikė tam tikrą detalę apie pagrindinę „ES90“ technologiją, kurią automobilių gamintojas žada būti žingsnis nuo to, kas jau yra įdiegta dabartiniuose modeliuose.
„ES90“ bus „NVIDIA Drive Agx Orin Computing“ platforma, kurios galimybė bus maždaug 508 trilijonų viršūnių, kurios suteiks sedanui galingiausią bet kurio „Volvo“ pagrindinę skaičiavimo talpą. „Volvo“ teigia, kad ši skaičiavimo galia reikalinga palaikant AI pagrįstos funkcijossudėtingesnės saugos technologijos, laive esantys jutikliai ir a Efektyvesnis akumuliatorių valdymas sistema.
Ši nauja skaičiavimo aparatinė įranga padidins „Volvo“ „Superset Tech Stack“, kuris buvo pristatytas „EX90 Electric“ visureigyje, nors, kaip „Volvo“ patvirtino „Green Car Reports“, „EX90“ taip pat bus modifikuotas, naudojant laiką ir išsamią informaciją apie dar nepatvirtintą informaciją. Ši supaprastinta aparatinės ir programinės įrangos kolekcija yra „Volvo“ bandymas realizuoti programinės įrangos apibrėžtos transporto priemonės ateitį, leidžiančią daugiau programinės įrangos pagrįstų funkcijų, pastumtų per greitesnius (OTA) atnaujinimus.
2025 m. „Volvo Ex90“
„ES90“ taip pat dalinsis „Volvo“ SPA2 platforma su EX90 ir 3 „Polestar“o ne naujos kartos SPA3 keičiama architektūra, atvykstanti 2026 m. Dėl elektrinės alternatyvos dabartiniam „Volvo XC60“. Tačiau automobilių gamintojas teigia labiau domisi programine įranga, kuri, jos teigimu, „dabar pakeičia aparatinę įrangą kaip pagrindinį mūsų klientų inovacijų ir vertės kūrimo variklį“.
Atsižvelgiant į tradicinį „Volvo“ akcentavimą į saugą, „ES90“ bus jutiklių masyvas, kurį sudarys vienas lidaro blokas, penki radaro blokai, aštuonios kameros ir 12 ultragarsinių jutiklių, taip pat „pažengusios vairuotojų supratimo sistemos“, žiūrinčią į vidų. Tai leis vėliau išspręsti vairuotojo ir saugos funkcijas.
„Volvo“ pasukimas Programinės įrangos apibrėžtos transporto priemonės nepradėjo stipriai. Po vėlavimų dėl šios svarbios programinės įrangos, „EX90“ pradėjo gaminti praėjusių metų birželį, tačiau pirmieji klientų automobiliai atvyko su akumuliatoriaus nutekėjimo problema ir be kai kurių pažadėtų funkcijų. „Volvo“ taip pat nebuvo pasirengęs naudoti „Ex90“ „Lidar“ įrenginiui, tačiau galbūt jis ras jį iki to laiko, kai „ES90“ ateis sportuojantis tą patį jutiklį.