Siekdamas palengvinti dabartinį Europos įkrovimo taškų deficitą ir įkrovimo pajėgumus sunkioms komercinėms transporto priemonėms, „Daimler Truck“ planuoja leisti savo sunkvežimių mokesčių klientams atidaryti įkrovimo infrastruktūrą išoriniam, mokamam naudojimui, pradedant nuo trečiojo 2025 m. Ketvirčio.
Planai apima planavimo, užsakymo ir rezervavimo sistemos pasiūlymą, papildomą išlaidų išmokas ir supaprastintą mokėjimą.

Prognozuojama, kad Europa turi mažiau nei 1000 įkrovimo taškų už sunkias komercines transporto priemones, tačiau naujame „Daimler“ tinkle iki 2030 m. Įtraukite daugiau nei 3000 greito įkrovimo taškų, todėl jis yra didžiausias žemyno. Pusiau viešas tinklas yra skirtas papildyti esamus Europos viešus įkrovimo tinklus, tokius kaip „Milence“, bendra „Daimler“ sunkvežimio, „Traton“ ir „Volvo“ įmonė, kuri iki 2027 m. Siekia nustatyti 1700 didelės talpos viešųjų įkrovimo taškų.
„Turėdami sunkvežimių įkrovimo koncepciją, mes siekiame panaikinti didelę spragą sunkvežimių įkrovimo infrastruktūrai“,-sakė Martinas Hink’as, „Mercedes-Benz“ sunkvežimių emobilumo verslo sprendimų vadovas. „Viena vertus, idėja yra padėti mūsų klientams patys padaryti savo įkrovimo infrastruktūrą pelningesnę. Kita vertus, mes norime pasiūlyti elektrinių sunkvežimių operatoriams papildomų, patrauklių variantų, skirtų apmokestinti savo transporto priemones.“
Šaltinis: „Daimler“ sunkvežimis