Mes nuolat buvome sužavėti „Velotric“ dviračių patogumu, ir ši tendencija tęsiasi čia. Rėmas susimaišo su priemiesčio, miesto ir kreiserio stiliaus elementais, todėl važiavimas sklandžiai ir patogiai.
Žingsnio rėmelis palengvina bet kokio amžiaus ir dydžio motociklininkams, o tai ypač naudinga trumpesniems ir vyresniems motociklininkams. Kaip ir daugumoje „žingsnių“ dizainų, yra keletas lanksčių, tačiau greičiausiai tai nerimauja, nebent jūs agresyviai imate kampus dideliu greičiu.
Dviračio geometrija skatina važiuoti vertikalia padėtimi, iš dalies dėl reguliuojamo stiebo ir nuvalytos rankenos. Ši sąranka leidžia atsipalaidavusi, tiesiąją laikyseną, kuri sumažina ilgesnį važiavimų įtampą.
Kai kurie motociklininkai gali dvejoti dėl griežtos šakutės, tačiau, sąžiningai, aš nejaučiau, kad vėjui reikia pakabos. Atsižvelgiant į dviračio vertikalią laikyseną, aš iš tikrųjų pirmenybę teikiau tvirtesniam priekiniam galui, kad būtų patobulintas tvarkymas.
Visi kontaktiniai taškai prisideda prie malonaus važiavimo. Balnas yra dosniai paminkštintas nepersistengiant, o ergonomiškos guminės rankenos yra minkštos ir lipnios, užtikrinančios saugų laikymą.
Dviejų rėmų dydžiai, apimantys motociklininkus nuo 4’11 ”iki 6’4”, dauguma žmonių turėtų būti tinkami. Esant 6’1 “su 32 colių intelektu, aš turėjau daugiau nei pakankamai kojų pratęsimo ant didelio rėmo.
Naujokai e-dviračiams gali nustebinti, kad 50 svarų 50 svarų yra laikomas lengvu, tačiau patyrę motociklininkai žino, kad daugelis „E-dviračių“ svarstyk svarstykles yra 60–80 svarų ar daugiau. Šis svorio skirtumas reiškia, kad pastebimai geresnis tvarkymas – vėjas jaučiasi veržlus ir reaguoja, ir daug lengviau pakelti ant dviračių stovo ar manevro garaže.
Estetiškai velotric jį prikalė. „Breeze“ yra keletas akį traukiančių spalvų variantų, o kabelio maršrutas yra įspūdingai tvarkingas. Grandinėse yra tam tikros ekspozicijos, tačiau pynimo rankenos kabeliai yra švaresni nei tai, ką matome daugumoje el. Dviračių, kad būtų išvaizda, kad viskas būtų švari ir tvarkinga.
Spalvų ekranas yra ryškus, lengvai skaitomas ir apgalvotai suprojektuotas. Tai apima visą įprastą metriką (odometrą, spidometrą ir kt.), Tačiau taip pat gražūs prisilietimai, tokie kaip spalvų koduoti PAS lygiai ir galios matuoklis, parodantis, kiek variklio naudojate. Išskirtinė funkcija yra variklio ir valdiklio temperatūros rodmuo – retas, bet sveikintinas papildymas. Kur aš gyvenu, vasaros tempai gali pataikyti į 110 ° F+, todėl galimybė stebėti šilumos lygį padeda išvengti dviračio pertekliaus.
„Velotric“ taip pat siūlo vieną iš geresnių „E-Bike“ programų patirties. Galite nepriklausomai pritaikyti pedalo pagalbinį ir droselio greitį, perjungti sukimo momentą ir kadencijos jutiklius, perjungti tris važiavimo režimus ir net naudotis greičio palaikymo valdymu. „Apple“ vartotojai taip pat gauna „Apple“ „Find My ™“ integraciją, skirtą stebėti kovos su vagyste.
Vienas iš nedaugelio trūkumų? Vairuotojas jaučiasi šiek tiek netvarkingas. Valdymo trinkelė yra didesnė nei dauguma, o šoninis nykščio droselis padidina perpildytą pojūtį. Tai galima valdyti, tačiau sritis, kurioje „Velotric“ galėtų patikslinti dizainą.
Saugumas ir patvarumas taip pat išsiskiria. „Velotric“ buvo ankstyvas UL sertifikavimo priėmimas, kurį jie turi šiame dviratyje, o „Breeze“ trigubai pritvirtintas kadras atitinka ISO 4210 standartus. Be to, su „IPX7“ įvertinta akumuliatoriumi ir IPX6 įvertintais komponentais, šis dviratis yra sukurtas elementams valdyti ir laikui bėgant.