„Duok žmogui kūno rinkinį, ir jis dieną atrodys šauniai. Duokite jam neapdoroto anglies pluošto lapą ir jis visą gyvenimą atrodys šauniai. “
Masato Nitta gyvena pagal šią filosofiją ir, norėdamas tai įrodyti, pastatė vientisą anglies priekinį kardą savo „Ek9 Honda Civic Type R“. Žinoma, nors ši senovės japonų patarlė naudoja žmogų žmonijos kontekste; Kiekvienas gali gyventi pagal šią filosofiją.
Naujausioje savo kelionėje į pietus iki Japonijos Kansai regiono planavau vykti ir apžiūrėti vietinę pilietinę sceną NARA, būtent tuningo parduotuvę, vadinamą „Real Company“. Deja, dieną prieš šaudymą, kelių darbuotojų įgula nusileido gatvėje už parduotuvės ribų ir riboja prieigą, todėl turėsime bandyti dar kartą kitą kartą.

Nenorėdamas grįžti namo tik su viena funkcija, aš pradėjau pranešti savo vietinius kontaktus, klausdamas, ar kas nors žino apie įdomų automobilį, kurį galiu šaudyti iškart. Mano geras draugas Park-san atėjo į gelbėjimą. Jis dirba „Tommykaira“, valdo du piliečius ir žino beveik kiekvieną modifikuotą „Honda“ Kanai regione, kurį verta žinoti.

Po kelių „Atsiprašau, aš negaliu to padaryti“ Įvairių savininkų pranešimai Masato-san susisiekė su manimi ir pasakė, kad jis drąsiai drąsiai ir važiuos per kalnus nuo Nara iki Mie prefektūros ir mano buvimo vietos netoli Suzuka trasos. Iki to laiko aš jau buvau sušalęs, o ilgas važiavimas namo visai neatrodė linksmas, todėl šildžiau savo nuomojamą automobilį su šildytuvu ir laukiau, kol atvyks Masato-san.

Aš per daugelį metų nušovė keletą pilietiškų, pradedant nuo pandemo surinktų automobilių iki liuko kebliųjų sedanų, bet niekas nepralenkia a „Kanjo Racer“-Spec EF, pvz., arba ekt.
„Real Company“ nesukūrė Masato-Sano „Civic“, tačiau jie yra geri draugai. Nara yra tik akmens metimas nuo Osakos ir legendinės „Kanjo Loop“, kur dešimtmečius „Civics“ nuožmiai lenktyniavo greitkelyje, aplenkdamas ir peržengdamas policiją. Bet mes pateksime į turtingą tos subkultūros istoriją kitą kartą-kol kas peržiūrėkime Masato-San pastatymą …

„Livery“, be abejo, įkvėpė „Scuderia Alphatauri F1“, kuris 2018 m. Naudojo „Honda“ variklius (kaip Toro Rosso), nepaisant to, kad buvo Italijos komanda. „Honda“, kaip variklio tiekėjas, yra F1 sinonimas, todėl F1 tematikos išorė yra labai šauni.

Tačiau vakarėlio kūrinys yra genialus anglies pluošto priekinis galas. Užuot pakeitę sparnus, variklio dangtį ir buferį ne lentynomis, Masato-San nuėjo „pasidaryk pats“ maršrutu ir savo namų garaže padarė vientisą anglies priekinį gaubtą.
Pirmiausia „Masato-San“ paruošė paviršių, užklijuodamas skydelio tarpus, prieš tai padėdamas stiklo pluoštą, kad pagamintų formą. Tuomet ta forma buvo naudojama norint sukurti vieno anglies pluošto gabalą. Nereikia vyrio; Tai pakankamai lengva, kad Masato-san galėtų tiesiog atsikelti ir pastatyti šalia automobilio. Aš tikiu, kad tai sukels normalų žmogų išprotėjęs, bet kai „lenktyninis automobilis yra gyvenimas“, greičiausiai jis niekada nepasensta.

Po anglies gaubtu yra originalus „EK9“ 1,6L DOHC VTEC B16B, dabar sėdintis ant standesnių „Cusco“ variklių laikiklių ir pasinaudojant „J“ lenktynių „Tsuchinoko“ kameros įsiurbimu ir ROM suderintu ECU.

Interjeras yra gryna „Civic Street Fighter Spec“, šešių taškų ritinio narvas, veikiantis kaip važiuoklės armatūra ir kiekviena pašalinta nereikalingo svorio uncija. Tai reiškia, kad nėra oro kondicionieriaus, jokių puodelių laikiklių ir tikrai nėra garso sistemos.

Galinis galas buvo sutvirtintas vamzdžio rėmu, esančiu žemiau grindų keptuvės, visa tai suvirinta Masato-San. Vilkimo virvė išdidžiai kabo ne tik kaip neišvengiamo suskirstymo priėmimas, bet kaip pasirengimo išvalyti greitkelį, jei dėl bet kokių nesėkmių. Tai sako, „Jei kas nors nutiks, aš pasiruošęs pabėgti nuo policijos, net jei mano variklis yra išpūstas“. Gyvenkite pagal kodą, suskaidykite pagal kodą.

„BuddyClub P1 Racing Wheels“ yra visuose keturiuose kampuose, suvyniotuose į „Dunlop Direzza V01 ZIII 190/600R15“ puspriekabę, specialiai pagamintą Japonijos „Zeta Kit“ vieno modelio lenktynių serijai.
Patobulinta sustabdymo galia gaunama iš „NSX“ priekinių stabdžių kalperių rinkinio. Atrodo, kad „Honda“ dalys yra dar labiau panašios į „Lego“ nei „Subaru“.

Linkiu, kad turėčiau daugiau laiko su Masato-san ir jo pilietiniu, tačiau aš turėjau jį palikti 10:00 val. Su keturių valandų kelio automobiliu priešais mane. Galbūt vieną dieną aš galėsiu vairuoti tokią „Rad Little Honda“ aplink tą trasą ar pačią „Kanjo“ kilpą, tačiau aš buvau labai džiaugiuosi, kad važiavau namo skaniai nuomojamame automobilyje šia šalta proga.
Toby sulaužytas
„Instagram“ _TOBINSTA_
Tobythyer.co.uk