AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Be įprastų: pora modifikuotų Novitec N-Largo superautomobilių


Išskirtinumas yra tai, kas šiandien parduodama automobilių pasaulyje. Kai rinkoje yra tiek daug sportinių ir efektyvių automobilių, jūs manote, kad dauguma žmonių bus patenkinti jūsų įprastomis originalios įrangos gamintojų parinktimis. Tačiau tiems, kurie trokšta prestižo, visada yra noras kažko papildomo.

Įveskite Novitec ir jų N-Largo seriją.

Šiuo metu stebime pagal užsakymą pagaminto meistriškumo atgimimą, primenantį XX amžiaus trečiąjį, 40-ąjį ir 5-ąjį dešimtmetį. Tuomet autobusų kūrėjai kruopščiai rankomis formavo aliuminio plokštes iki važiuoklės iš „Ferrari“, „Maserati“, „Aston Martin“ ir daugelio kitų aukščiausios klasės gamintojų. Šiandien mes pasirenkame plataus kėbulo konstrukcijas ir kompozicines medžiagas, kurios pagerina masinės gamybos transporto priemones.

Nuo klestinčios keitimo tendencijos iki superautomobilių pritaikymo, akivaizdu, kad yra pakankamai žmonių, norinčių sumokėti priemoką už privilegiją vairuoti išskirtinę ar tikrai unikalią mašiną.

„SpeedHunter“ KBH-77

Norėdamas ištirti šią tendenciją, lankydamasis Maniloje šių metų pradžioje susitikau su Keithu Haw iš Import Hookup – Novitec automobilių platintoju Filipinuose – ir apžiūrėjau porą plataus kėbulo šedevrų, kuriuos jis atsivežė į šalį ir toliau modifikavo.

„SpeedHunter“ KBH-31

Nedažnai man pavyksta nufilmuoti ką nors tokio reto. Pavyzdžiui, Ferrari 488; Yra tik 11 N-Largo Coupe (greta 11 N-Largo vorų).

„SpeedHunter“ KBH-39
„SpeedHunter“ KBH-29

Keithas patobulino 488 su papildomomis detalėmis, įnešdamas dar daugiau individualumo į tai, kas ir taip yra labai ypatingas automobilis. Mano mėgstamiausia detalė? GT3 anglies pluošto veidrodžiai – nėra nieko panašaus į lenktyninių automobilių dalis gatvės automobilyje, kad būtų galima pasigirti!

„SpeedHunter“ KBH-59

Padidinus plataus kėbulo pertvarą, 488 dabar gali pasigirti 140 mm didesniu pločiu gale. Tam reikėjo šiek tiek galvoti (ir išmatuoti), kai kalbama apie ratus.

„SpeedHunter“ KBH-33

Galiausiai Keithas pasirinko nestandartinius Brixton Forged KB02 3 dalių ratus, kurių priekyje yra 21 colio, o gale – 22 coliai.

„SpeedHunter“ KBH-34

Dėl vizualaus kontrasto ratų centrai yra padengti poliruoto atlaso apdaila, o lūpos turi veidrodinį blizgesį. Ferrari centriniai dangteliai suteikia originalios įrangos gamintoją.

„SpeedHunter“ KBH-41

Paplatinti sparnai užpildyti gražiai, o gale yra masyvūs 335 sekcijų Michelin.

„SpeedHunter“ KBH-57

Našumą ir garsą pagerina visa RYFT titano išmetimo sistema (su lietvamzdžiais), suporuota su McChip ECU melodija, kuri atskleidžia visas Maranello V8 su dviguba turbina potencialą. Dėl šių modifikacijų 488 dabar išvysto 780 AG – daugiau nei 100 AG, palyginti su atsargomis.

„SpeedHunter“ KBH-56

Matant automobilį po moderniausio Manilos miesto rajono šviesomis, išsiskyrė darnus dizainas. Šis organiškas požiūris į automobilio matmenų didinimą yra įgyvendintas stilingai ir skoniu, o tai greičiausiai paaiškina, kodėl „Ferrari“ leidžia „Novitec“ gaminti šiuos ribotus leidimus.

„SpeedHunter“ KBH-49
„SpeedHunter“ KBH-55

Kaip ir bet kurio modernaus Ferrari, salonas yra prabangus ir sportiškas, pagamintas iš geriausių medžiagų, kad keleiviai jaustųsi ypatingi. Kai automobilis buvo užsakytas, buvo pažymėtos kelios papildomos anglies pluošto parinktys, patobulinant interjerą anglies dioksido pailgintomis pavarų perjungimo mentelėmis, anglies slenksčiais, anglies dioksido vairu ir anglies F1 centriniu tilteliu.

„SpeedHunter“ KBH-42

Niekada neturėjęs galimybės apžiūrėti N-Largo iš arti, tikrai įvertinau kokybę ir meistriškumą. Visiems, kurie nori gauti šiek tiek papildomo, Novitec Ferrari 488 puikiai veikia!

„SpeedHunter“ KBH-82

Dabar kalbame apie itališką (bet šiek tiek labiau vokišką) analogą Lamborghini Huracán LP 610-4 N-Largo.

„SpeedHunter“ KBH-1
„SpeedHunter“ KBH-21

Nors dizaino filosofija atspindi 488 N-Largo, Huracán išsiskiria šiek tiek daugiau agresyvumo, suteikdamas beveik lenktyninio automobilio pojūtį kelyje.

„SpeedHunter“ KBH-6

Ir tame nėra nieko blogo! Čia, Speedhunters, mums tai patinka, ypač kai tai atliekama su klase.

„SpeedHunter“ KBH-7

Dar kartą Keithas pasirinko Brixton Forged ratus, pasirinkdamas KB01s su kontrastingais atspalviais centrams ir lūpų dalims. „Novitec“ pakabos spyruoklės užtikrina, kad „Lamborghini“ sėdėtų tinkamai.

„SpeedHunter“ KBH-15

Tai, kas iš tikrųjų išskiria šį Huracán, yra jo naujai atrasta galia, neoficialiai įvardijama an LP800-4. Taip, dėl priverstinės indukcijos dozės V10 variklis dabar išvysto 800 AG.

„SpeedHunter“ KBH-10
„SpeedHunter“ KBH-17

Šis galios padidėjimas pasiekiamas dėl VF Engineering VF800 šaknų tipo pūstuvo, esančio ant 5,2 l variklio, užtikrinančio pastovų 7,5 psi slėgį. Įkrovimo aušintuvai palaiko atšaldytą įsiurbimo srautą, užtikrindami vienodą galią bet kokiomis sąlygomis – tai paprastas sprendimas, kuris žymiai padidina Audi/Lamborghini V10 našumą. The piece de resistance? Capristo anglies/stiklo variklio dangtis, leidžiantis grožėtis kompresoriaus sąranka.

„SpeedHunter“ KBH-20

Dar kartą RYFT titano išmetimas buvo pasirinktas dėl savo veikimo ir garsą gerinančių savybių. Kad priešslėgis būtų dar mažesnis, katalizatoriai buvo pašalinti.

„SpeedHunter“ KBH-27

Nors „Huracáns“ su dviem turbinomis yra labai populiarus, ši sąranka yra protingas ir slaptas pasirinkimas gatvėje.

„SpeedHunter“ KBH-47
„SpeedHunter“ KBH-43

Be anglies pluošto vairo, interjeras lieka nepaliestas, o tai nėra blogai, nes šie automobiliai yra neįtikėtinai gerai įrengti iš gamyklos.

„SpeedHunter“ KBH-76

Taigi jūs turite tai: išskirtinumas ir unikalumas. Šie du automobiliai buvo gerokai patobulinti, palyginti su OEM analogais, todėl išsiskiria savo išvaizda ir našumu.

„SpeedHunter“ KBH-83

Klausimas išlieka: kurį pasirinktumėte jūs?

Dino Dalle Carbonare
Instagram: dino_dalle_carbonare
dino@speedhunters.com

Fotografavo Alekas Penderis
Instagram: noplansco





Source link