AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

„Acura TLX“ ir „Lexus ES“: palyginkite automobilius


Priekinės pavaros bazės modelio kainos prasideda nuo maždaug 47 000 USD. Standartinės savybės apima odines apmušalus, 12 krypčių reguliuojamą ir šildomos priekinės sportinės sėdynės, 12,3 colio skaitmeninių prietaisų klasterį, 12,3 colio informacinį pramogų ekraną, naršymą, „WiFi“ interneto prieigos tašką, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, 13 garsiakalbių ELS, 13 garsiakalbių ELS Garso sistema, belaidžio išmaniųjų telefonų įkrovimas, aplinkos interjero apšvietimas, stoglangis, LED priekiniai žibintai ir galiniai žibintai bei 19 colių lengvojo lydinio ratai. Standartinė garantija yra 4 metai arba 50 000 mylių su 2 metus arba 24 000 mylių nuo numatytos priežiūros.

Mes rekomenduojame SH-AWD TLX už maždaug 52 000 USD. Jis tiekiamas su 17 garso elsų garso sistema, „Milano“ oda ir sintetine zomšos apmušalais, aušinamomis priekinėmis sėdynėmis, plokščio dugno vairo, LED rūko žibintais, „Decklid“ spoileriu ir sportinės išvaizdos paketu

Sudėties viršuje yra 59 000 USD S tipo S modelis, ir mes taip pat rekomenduojame. Jis pasireiškia perjungtas žemyn, papildomas važiuoklės pritvirtinimas, „Brembo“ 4 stūmoklių priekiniai stabdžiai, priekinis skirstytuvas ir galinė difuzorius bei „Decklid“ spoilerio ir sportinės išvaizdos paketas.

Kiek kainuoja „Lexus ES“

„Lexus“ savo vidutinio dydžio sedaną siūlo daug platesniame diapazone nei TLX. Tai gali būti „ES 250“, „ES 350“ ir „ES 300H“ modeliuose, turintys turimą bazę, prabangą, ypač prabangą, „F Sport Design“ ir „F Sport“ tvarkymo apdailos lygius. Kiekvienas modelis yra paremtas 4 metų/50 000 mylių pagrindinė garantija su dviem nemokamais numatytais priežiūros vizitais pirmaisiais nuosavybės metais.

„Base ES 250“ su visų ratų pavara ir ES 350 su priekinių ratų pavara kainuoja apie 44 500 USD. Padarykite bet kurį „ES 300H Hybrid“ ir tai kainuos šiek tiek mažiau nei 46 000 USD. Jie yra standartiniai su 10 krypčių reguliuojamomis priekinėmis sėdynėmis, padengtomis sintetine oda, 8,0 colių informacinio pramogų ekranas su navigacija, belaidžiu „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, „WiFi“ viešosios interneto prieigos tašku, 10 garsiakalbių garso sistema, LED priekiniais žibintais ir padalijimais. 17 colių lydinio ratai. „ES 350“ taip pat turi stoglangį, kaip ir „Base ES 300H“.

„ES 250“ jėgos pavara yra mažai jėgos, todėl rekomenduojame persikelti iki ES 350 arba ES 300H ir pasirinkti papildomą prabangių apdailos įrangą, kurioje yra 14 krypčių galios vairuotojo sėdynė, pusiau anilino odos apmušalai, šildoma ir aušinama priekinė priekinė dalis Sėdynės, maitinimo pakreipimo/teleskopinis vairas, vairuotojo sėdynės atmintis, medienos vidaus apdaila, aplinkos apšvietimas, šildomas vairas, belaidžio išmaniųjų telefonų įkroviklis, sportiškesni sklendės ir 18 colių ratai. Tai kainuoja apie 48 500 USD ES 350 ir beveik 50 000 USD už ES 300H.

Mums taip pat vilioja „F Sport“ valdymo versijos, kuriose yra reguliuojami sklendės, sportinė pakaba, sportinės išvaizdos paketas, priekinės sportinės sėdynės, našumo matuokliai, aliuminio pedalai, galinio spoileris, sintetinė odinė apmušalas ir 19- 19- colių ratai. Jie kainuoja beveik 50 000 USD už ES 350 ir apie 51 500 USD už ES 300H.

Sudėtinės viršuje „ES 300H Ultra Luxury“ kainuoja daugiau nei 52 000 USD ir prideda 12,3 colio informacinio pramogų ekraną, laisvų rankų įrangą ir ekraną „Head-Up“.

Privalumas: Lexus es.

2023 m. „Acura TLX“

TLX ir ES našumo ir visų ratų pavaros sistemos

  • TLX 2,0 litro turbo-4 sudaro 272; 3,0 litro V-6 sudaro 355 AG
  • ES turi 203 AG 2,5 litro „Inline-4“, 215 arba 302 AG V-6
  • ES siūlo 215 AG hibridą

Ar „Acura TLX“ AWD? Ar greitai yra „Acura TLX“?

TLX yra standartinis su 2,0 litro turbo-4, kuris sudaro 272 AG. Galia teka per 10 greičių automatinę transmisiją į priekį ar visus keturis ratus.

„Turbo-4“ yra stiprus variklis, kuris per maždaug 5,9 sekundės paleidžia TLX nuo 0 iki 60, o transmisija pasuka, kad būtų galima išlaikyti energiją paruoštu greitkeliui.

„Acura“ SH-AWD sistema ne tik užtikrina saugumo orą. Tai gali ne tik nusiųsti 70% galios iš priekio į užpakalį, bet ir gali pasistatyti sukimo momentą iš kairės į dešinę ant galinės ašies ir netgi perkrauti galią į išorinį ratą 2,9%, kad pasuktumėte, kad automobilis suktųsi suktis .

Greitas, gerai svertinis vairavimas ir tvirtas, bet ne atšiaurus pakabos parametrai suteikia „TLX Agile“ judesius, ypač automobiliui, paremtam priekinių ratų pavaros platforma, ir patogų važiavimą. Jis nėra toks subalansuotas kaip kai kurie konkurentai, pagrįsti galiniais diskais, tačiau tai taip pat kainuoja mažiau.

S tipo modelis pasižymi 3,0 litro V-6 turbokompresoriumi, kuris padidina išvestį iki 355 AG ir numeta 0–60 mylių per valandą laiką iki maždaug 4,9 sekundės.

„Acura“ padidina vairavimo S tipo viršūnę, suteikia didesnius stabdžius ir sutvirtina kūno struktūrą. Jis taip pat pateikiamas su adaptyviomis amortizatoriais ir sportinės pakabos melodija, kuri siekia išlyginti važiavimą ir sukurti greitesnes važiuoklės reakcijas. Nepaisant standartinių 20 colių ratų, S tipo S nevažiuoja per daug tvirtai.

Ar „Lexus ES“ yra AWD? Ar greitai yra „Lexus ES“?

ES galia skiriasi nuo netinkamo iki tinkamo iki gana stiprios.

2,5 litro 4 cilindrų „ES 250“ modeliuose yra labai pėsčiųjų 203 AG. Jo 8,6 sekundės 0–60 mylių per valandą laikas yra lėtas prabangiam automobiliui, o geriausiu atveju-vidutinio vidutinio dydžio sedano. Labai blogai, kad tai yra vienintelis variklis, kuris tiekiamas su visų ratų pavara, nors mums patinka sklandūs jo 8 greičių automatinės transmisijos poslinkiai.

Žingsnis iki ES 300H prideda elektrinį variklį prie 2,5 litro „Inline-4“, kuris padidina bendrą išėjimą iki dar moderniausio 215 AG. Tačiau jis turi daugiau vidutinio nuotolio sukimo momento, o jo 8,1 sekundės 0–60 mylių per valandą laikas yra priimtinesnis, ypač atsižvelgiant į tai, koks jis efektyvus. Tam naudojamas CVT, kuris gali sulėtinti energijos tiekimą ir retkarčiais padaryti variklio droną.

„ES 350“ modeliai turi daugiausia galios. Jų 302 AG V-6 suteikia sklandų, paruoštą galią, švelnų snukį ir stiprų 0–60 mylių per valandą laiką 6,6 sekundės. Tai gerai veikia su savo 8 greičių automatinės versija.

„Lexus“ pagrindinio ES sąranka turi minkštą slopinimą sklandžiai važiuoti ir valdyti, tačiau pavergtas valdymas. Vairavimas turi tinkamų ir natūralių, bet ne greitų atsakymų. „F Sport“ valdymo paketas sugriežtina daiktus tvirtesniu pakabos derinimu ir reguliuojamais amortizatoriais, kurie padeda apriboti kūno liekanas. Tai labiau įsitraukia į šį paketą, tačiau ES niekada nėra toks sportiškas kaip TLX tipo S.

Privalumas: TLX tipas S našumui, ES 300H, skirtas praktiškumui.

TLX ir ES degalų ekonomija

  • TLX viršuje yra 25 mpg kombinuotas
  • Kiekvienas ES yra efektyvesnis nei kiekvienas TLX
  • ES hibridas gauna 44 mpg

Naudojant bazinį variklį, TLX yra įvertintas 22 mpg mieste, 31 greitkelyje, 25 kartu su priekinių ratų pavara arba 21/29/24 MPG su visų ratų pavara. Galingesnis TLX tipo S gauna 19/25/21 mpg.

„Lexus ES“ yra efektyvesnis visame pasaulyje. ES 250 yra įvertintas EPA, esant 25/34/28 mpg. „ES 350“ daugumoje versijų gauna 22/32/26 mpg, tačiau „F Sport“ modeliai gauna 22/31/25 mpg.

Krūvos viršuje yra „ES 300h Hybrid“, kuris nurodo 43/44/44 mpg EPA reitingus, įspūdingas vidutinio dydžio sedanui.

Privalumas: Lexus es.

2025 „Lexus 350“

„TLX“ ir „ES“ erdvė, kroviniai ir matmenys

  • Es yra ilgesnis
  • TLX yra platesnis
  • ES turi daugiau galinių kojų kojų

Koks yra „Lexus ES“?

ES gauna tokią pačią 113,0 colio ratų bazę kaip ir TLX, tačiau ji yra šiek tiek ilgesnė-195,9 colio. Tačiau jis yra šiek tiek lieknas 73,4 colio pločio, taip pat yra penki.

Sintetinės odos apmušalai yra standartiniai, tačiau yra minkšta pusiau anilino oda, o kiekvienoje ES turi 10 krypčių reguliuojamos priekinės sėdynės. Tos sėdynės nėra labai tankiai sustiprintos, išskyrus „F Sport“ modelius, tačiau jos yra gana patogios ir puikios.

Užpakalinė sėdynė turi erdvią 39,2 colio kojų kojų, ir nors trys tilps ten esančioje nugaros dalyje, platesnis TLX korpusas padarytų juos patogesnius. Bagažinės erdvė ES yra šiek tiek geresnė – 13,9 kubinių pėdų, tačiau galinės sėdynės nesulenkia, kad tilptų ilgesni daiktai.

2025 m. „Acura TLX“

Koks yra „Acura TLX“?

TLX paskleidžia savo ilgį virš 194,6 colio ant 113,0 colių ratų bazės. Jis yra 75,2 colio pločio, o sėdynės – penkios.

Priekinės sėdynės keleiviai gauna šildomas sportines sėdynes su labiau sustiprinančiomis nei ES, 12 krypčių galios pakoregavimai ir šildymas. Sintetinės odos apmušalai yra standartiniai, tačiau yra turtinga Milano oda.

Galinės sėdynės keleiviai turi tik tinkamus 34,9 colio kojų kojų, o tai riboja erdvę ištempti.

Bagažinėje yra tinkami 13,5 kubinių pėdų krovinių tūrio, kuris yra naudingesnis sulankstomomis galinėmis sėdynėmis.

Privalumas: tai lygiosios, nes ES turi daugiau kojų, tačiau TLX turi sulankstytą antrąją eilę.

TLX ir ES stilius

  • TLX atrodo sportiškiau
  • Es yra labiau neįvertinta
  • Aukštos kokybės interjerai

„Acura TLX“ sportuoja žemai srudžią kūną, kuris sklinda iš skydo formos grotelės ir daro pareiškimą, kad tai yra sportinis sedanas. Pats grotelės suteikia judesio jausmą su „Acura“ logotipu centre ir tai, kas atrodo kaip aplink jį esančios greičio linijos. Iš grotelių kyla ploni priekiniai žibintai, kurie taip pat atsispindi mažesniame oro įsiurbime, o poveikis yra blogo šypsnio poveikis. Oro įsibrovimai sėdi žemiau priekinių žibintų, kad užbaigtų veidą.

Profilis nėra toks sudėtingas, tačiau kylanti simbolių linija nuo priekinių ratų iki galinių žibintų suteikia automobiliui vizualinį grėblį, o žemesnė simbolių linija prilipo prie klubų, kad pridėtų atletišką poziciją. Pagalbiniai žibintai įvynioja į sparnus ir turi suapvalintus elementus, kurie verčia juos atrodyti kaip glosto akis. APSC ir S tipo modeliuose yra kėbulo rinkinys, kuris tik pabrėžia žemą poziciją.

Viduje TLX pasirodo kaip sportesnis, techninis ir užimtas. Informacinis ekranas iš brūkšnio kyla per stambų centro kaminą, kurį pabrėžia aliuminio pavaros režimo parinkiklis. Informacinei sistemai reikalinga takelio skydelis su susiuvamu turėtoju už jos. Oda, kontrastinis susiuvimas ir metalinė apdaila suteikia aukštesnį vaizdą, o turimos raudonos apmušalai suteikia daugiau vizualinio susidomėjimo ir savitą sportišką nuojautą.

„Lexus ES“ taip pat turi sportišką vibe, tačiau jis yra subtilesnis. Atrodo, kad kėbulas apnuogina per važiuoklę, tampa platesnis viduryje, o stogo linija tęsiasi toli į bagažinę, beveik kaip pakėlimo.

Priekyje žemoje nosyje dominuoja plačioje, bet sklandi „Lexus“ verpstės grotelės versija. Ploni, trikampiai priekiniai žibintai išlenkia groteles, ir jos atsispindi mažesniuose oro įsiurbimuose su chromo apdailos juostelėmis, kurios atrodo kaip ūsai ant šio veido.

Suapvalintos, ekologiškos formos apibūdina šonus paprastu, patraukliu dizainu. Užpakaliniame gale yra daugiau, nes galiniai žibintai ir kėbulo linijos traukiasi į automobilio vidurį. Jis baigtas įmontuotu bagažinės spoileriu, viso pločio chromuotu apdailos viršutine dalimi ir apačia ir užbortiniais išmetimo lizdais.

Salone yra dviejų pakopų brūkšnys, kurio viršuje yra 8,0 colio arba 12,3 colio informacinio informacinio informacinio ekrano ekranas. Dizainas sutelkia valdiklius į vairuotoją, o disko režimo selektorius ištiestas iš prietaisų skydelio gaubto pusės kaip besisukantis ratukas. Aukštos kokybės, minkštos spalvos medžiagos suteikia šilumos pojūtį, kuriai padeda turimos žemės tonų spalvos.

Privalumas: „Acura TLX“.

2023 m. Lexus

TLX ir ES saugumas

  • Nei vienas uždirba „IIHS Top Safety Pick“ apdovanojimą
  • Abu gauna penkias žvaigždes iš NHTSA
  • Abiejose AEB sistemose yra pėsčiųjų aptikimas

Kaip saugu yra „Acura TLX“

Abu automobiliai iš NHTSA uždirba penkias žvaigždes, tačiau TLX nebuvo atliktas naujas vidutinio sunkumo priekinio sutapimo testas.

Abu taip pat turi gerą išorinę viziją. Skirtumas yra standartinėje saugos įrangoje, ir tai yra labai mažai. „TLX“ yra standartinis su automatiniu avariniu stabdymu su pėsčiųjų aptikimu, adaptyviu greičio palaikymo valdymu, aktyvia juostos valdymu, aklųjų taškų monitoriais, priekiniu ir galiniais automobilių stovėjimo aikštelių jutikliais ir automatinėmis didelėmis sijomis. Survoro vaizdo kamerų sistema yra standartinė S tipo S.

Ar saugu yra „Lexus ES“?

„Lexus ES“ praleido griežtesnius kriterijus, susijusius su aukščiausio lygio saugos pasirinkimu šiais metais. Tačiau jis turi automatinį avarinį stabdymą su pėsčiųjų aptikimu, aklųjų taškų monitoriais, galiniais kryžminio srauto perspėjimais, aktyvia juostos valdymu, automatinėmis didelėmis sijomis, eismo ženklų atpažinimu ir adaptyvia greičio palaikymo tarnyba. Taip pat siūlomos erdvės vaizdo kamerų sistema ir automobilių stovėjimo jutikliai.

Privalumas: piešti.

2023 m. „Acura TLX“

Kuris yra geresnis: tlx ar es

Tai yra puikūs kasdieniai vairuotojai, kuriuose gyvena penki prabangos ir komforto keleiviai. „Acura TLX“ gauna našumą ir stiliaus kraštą, kurio TCC įvertinimas yra 7,0 iš 10. „Lexus ES“ uždirba 6,8. (Skaitykite daugiau apie tai, kaip mes vertiname automobilius.)

Pasirinkimas čia yra prioritetų klausimas. „TLX“ linkteli mūsų linktelėjimą kaip geriau atrodantį automobilį, o jo tipas yra smagiau vairuoti modelį šiame palyginime. Tačiau ES yra efektyvesnė ir pigesnė, nors ji turi mažiau įrangos. Kiekvienas, besidomintis šiuo duetu, turėtų nuspręsti, kas jiems svarbiausia, ir pirmiausia vairuoti abu automobilius, kad pamatytų, kas jaučiasi geriausiai. Bet kuriuo atveju jūs gausite nugalėtoją.

Nugalėtojas: piešti.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -