Įkrauti EVS | Naujasis „Terminal“ JFK oro uoste, skirtas dislokuoti visos elektros antžeminės paslaugos įrangos parką


Kas bus vienas iš ekologiškiausių pasaulyje oro linijų terminalų, kai jis atidaromas 2026 m., Ar netrukus taps šiek tiek ekologiškesnis. Naujasis „Terminal One“ Niujorke esančiame John F. Kennedy tarptautiniame oro uoste pasirinko antžeminės paramos įrangos tiekėją TCR, kad būtų galima aprūpinti naują terminalą su visų elektrinių antžeminių paslaugų laivynu.

Visa terminalo antžeminių paslaugų įranga, įskaitant orlaivių vilkimo transporto priemones, keleivių įlaipinimo laiptus, orlaivių degalų papildymo sunkvežimius, krovinių tvarkymo įrangą ir bagažo krautuvus, maitins elektra.

Bendras GSE laivynas palaikys Uosto direkcijos tikslą iki 2050 m. Iš regiono oro uostų išmetimo iš regiono oro uostų išmetimo iš regiono oro uostų, sakė naujojo terminalo atstovas.

John F. Kennedy tarptautinis oro uostas yra judriausias oro uostas tarptautiniam srautui Šiaurės Amerikoje. Naujasis „Terminal One“ yra kuriamas kaip nuolatinio 19 milijardų dolerių pertvarkymo projekto dalis, apimanti 2,4 milijono kvadratinių pėdų (226 967 kvadratinių metrų), 23 vartų terminalą. Kai atsidarys naujas terminalas, jis bus daugiau nei dvigubai didesnis už dabartinio 1 terminalo dydį, kuris atidarytas 1998 m.

Naujasis terminalas užims ne tik dabartinę 1 terminalo vietą, bet ir buvusių 2 ir 3 terminalų vietas, įtvirtindami oro uosto pietinę sieną.

Herbertas Muschampas, „The New York Times“ architektūros kritikas, vadinamas 1 terminalu „Spiffy“, kai jis atidarė, ir pažymėjo, kad jis pasiūlė „stilių ir komfortą jadedo keleiviams“. Savo apžvalgoje jis garsiai susimąstė: „Kodėl Kennedy kada nors leido pablogėti dėl tokios skandalingai nykstančios būsenos?“ Jis taip pat davė A+ kelią į kelią: „Aiškumas yra puiki naujojo terminalo dorybė. Jūs visada žinote, kur esate ir kur einate. “

Tuo tarpu naujasis terminalas – tinkamai – turės, ką jos kūrėjai teigė, yra didžiausias oro uosto saulės kolektorių bet kuriame JAV oro uoste, kuris suteiks 50% terminalo elektros energijos.

„Tai žymi pirmą kartą, kai bet kuris oro uosto terminalas pasaulyje įsigijo centralizuotą visos elektros GSE laivyną“,-teigė oro uosto atstovas. „Šis bendras modelis sumažina poveikį aplinkai, pagerina sąnaudas ir optimizuoja įrangos naudojimą, priešingai nei įprastas modelis, kai antžeminiai prižiūrėtojai individualiai priklauso ar nuomojasi savo įrangą.“

Šaltinis: TCR





Source link