- Plymouth GTX Electromod koncepcija debiutuos 2024 m. SEMA parodoje
- Koncepcija turi elektrinį dėžės variklį, kurio galia siekia 335 AG
- Elektros variklis pasiskolintas iš 2024 metų Dodge Charger Daytona EV
„Stellantis“ „Mopar“ padalinyje siūlomi dėžių varikliai yra vieni geriausių versle, tačiau artimiausiu metu pirkėjai greičiausiai turės papildomą elektrinės jėgos pavaros dėžės formos galimybę.
Stellantis naudos 2024 m. SEMA šou kitą savaitę kad pamatytumėte tą ateitį su 1967 m. Plymouth GTX, maitinamu tik baterijomis.
Plymouth GTX Electromod koncepcija
„Stellantis“ konstrukciją vadina „Plymouth GTX Electromod“, o jo jėgos agregatą, vadinamą „e-Crate“ jėgos agregatu, sudaro vienas elektros variklis, sėdintis priekyje ant specialiai suprojektuotų izoliuotų variklio laikiklių, o galinius ratus varantis 3:1 pavara. reduktorius ir 8,75 colio galinė ašis. Variklis yra pasiskolintas iš naujo 2024 metų Dodge Charger Daytona EV.
Didžiausia galia čia yra maždaug 335 AG. Sąranka sukurta taip, kad ją būtų galima keisti, o tai reiškia, kad galėjo būti įdiegta daugiau galios, nors tam būtų reikėję sustiprinti korpusą ir rėmą. „Stellantis“ atstovas teigė, kad tai nebuvo iš anksto apžvelgta koncepcijoje, nes tai nepatenka į tipiško restomod projekto taikymo sritį.

Plymouth GTX Electromod koncepcija
Keturios atskiros ličio jonų baterijos yra padalytos trimis gale ir viena priekyje, kad svoris būtų paskirstytas idealiai. Kiekvienas iš jų sveria apie 230 svarų ir sujungia 73 kWh talpos arba pakankamai atstumas apie 250 myliųStellantis apskaičiavo. Elektros sistemos vardinė įtampa yra 400 voltų, tačiau „Stellantis“ nepasakė, kokius įkrovimo greičius gali priimti akumuliatoriai.
„Stellantis“ taip pat nepasakė, koks greitas yra „Plymouth GTX Electromod“, tačiau teigė, kad koncepcija buvo išbandyta didesniu nei 100 mylių per valandą greičiu.

Plymouth GTX Electromod koncepcija
Dizainerių komanda taip pat pritaikė likusią transporto priemonės dalį, įskaitant kai kurių anglies pluošto dalių montavimas kad padėtų sutaupyti svorio. Viduje taip pat buvo įrengtas pritaikytas prietaisų skydelis su analoginiais matuokliais, taip pat akumuliatoriaus įkrovos būsenos ir akumuliatoriaus bei variklio temperatūros rodmenys. Pavarų perjungikliui taip pat buvo sumontuota sukamoji perjungimo rankenėlė iš Dodge Durango.
„Stellantis“ nėra vienintelis didelis automobilių gamintojas, siūlantis elektrinius dėžės variklius. „Ford“ ir „General Motors“ taip pat demonstravo savo dizainą, o kiti automobilių gamintojai bendradarbiavo su kai kuriomis antrinės rinkos įmonėmis. „Mini“ taip pat siūlo EV konvertavimo paslaugą originaliam „Issigonis“ suprojektuotam „Mini“ gamykloje JK.