AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Įkrauti EV | 2025 Volkswagen ID.Buzz: pagaliau atvyksta elektrinis mikroautobusas


Jis akimirksniu atpažįstamas kaip VW autobusas, bet su kuo jis konkuruoja? Ir ar jo žavesys išliks?

2025 m. Volkswagen ID.Buzz, elektrinis septintojo dešimtmečio VW mikroautobuso išradimas, pagaliau čia. Po septynerių metų laukimo aukšto stiliaus 3 eilių dėžė ant ratų prekybos centruose pasirodys lapkritį ir gruodį – pirmenybė bus teikiama tiems pardavėjams, kurie pardavė daugiau VW ID.4 kompaktiškų elektrinių krosoverių.

„Buzz“ mažmeninė prekyba kainuoja nuo 61 500 iki 71 500 USD, o EPA įvertintas bendras atstumas yra 234 mylios su galinių ratų pavara arba 231 mylia su pasirenkama 4Motion visų varančiųjų ratų pavara. Šiaurės Amerika gauna ilgesnės važiuoklės bazės „Buzz“ versiją, parduodamą Europoje, su šešiomis ar septyniomis sėdynėmis, priklausomai nuo apdailos, ir, atsakydami į įprastą klausimą, ten negausime komercinės furgono versijos. (Norėdami sužinoti, kodėl, ieškokite „vištienos mokesčio“.)

Žiniasklaidos akcija spalio viduryje buvo surengta San Francisko įlankos rajone, kur jau dabar vienam gyventojui tenka daugiau elektromobilių nei bet kurioje kitoje JAV dalyje, išskyrus Los Andželą. Paleidimo renginys prasidėjo daugiau nei tuzinu „Buzzes“ važiavimu garsiuoju Lombardo gatvės jungtuvu, kad padarytumėte grupinę nuotrauką. Tada patraukėme į šiaurę, fotografuodami po Golden Gate tiltu, palei vandenyną ir įvairiuose vaizdinguose Marino apygardos taškuose.

Nuotraukos Johno Voelckerio.

Ikoniška forma, dviejų atspalvių signalinė lemputė

„ID.Buzz“ vis dar sulaukia tiek daug pašalinių žvilgsnių, nuotraukų ir klausimų, kaip ir tada, kai 2017 m. rugpjūčio mėn. buvo paskelbta apie gamybą. Iškart atpažįstamas didelis, apšviestas VW ženklelis priekyje, taip pat vienas iš aštuonių dvispalvių. dažymo darbai. Visiems, išskyrus vieną, viršutinė kūno dalis yra balta, o ne oranžinė, geltona, žalia, mėlyna, „mėlyna anglis“, sidabrinė arba pilka. Mano akimis, sidabro ir vyšnių raudonumo derinys buvo mažiau sėkmingas. Išorę papildo trys vienodos spalvos – juoda, balta ir sidabrinė. Viduje Šiaurės Amerikos pirkėjai gali rinktis iš trijų „spalvų pasaulių“, kurie nėra siūlomi kitose rinkose interjerui: varis, kopa (dramblio kaulo spalva) arba mėnulio šviesa (giliai ruda). „The Buzz“ tai daro ne siūlo, kaip aiškiai pažymėjo VW, stereotipinį visiškai juodą vokišką interjerą. Ir skubėk už tai.

„Buzz“ yra neabejotinai aukštas, vertikalus ir plokščių šonų. Trumpa priekinė nosis ir fiksuotas langas tarp priekinio stiklo statramsčio ir durų rėmo priekio puikiai užmaskuoja didelį atstumą tarp priekinio stiklo pagrindo ir vairuotojo + priekinio keleivio viduje. Tai suteikia tokią saugos gniuždymo zoną, kurios nebuvo originaliame 2 tipo modelyje, kuris tęsėsi keletą dešimtmečių po jo paleidimo 1950 m., kai vairuotojo pėdos buvo maždaug 18 colių nuo avarijos.

Ikoniniai dizaino elementai – tai labai trumpos iškyšos, puikus matomumas į išorę dėl vertikalių sėdynių ir daugybės langų, didžiulis salono tūris ir galinių ratų pavara. Dabar jį aprūpina elektros variklis, o ne oru aušinamas plokščias 4 degimo variklis, bet vis tiek.

Vaizdai priekyje ir šonuose yra patrauklūs, tačiau vertikali, peiliu nusmailinta galinė dalis man atrodo mažiausiai sėkmingas automobilio kampas. Vis dėlto jis atsidaro 18,6 kub. pėdos krovinių erdvės už trečiosios eilės, kuri išsiplečia iki 75,5 kub. pėd., jei visiškai pašalinsite trečią eilę, ir nepaprastas 145,5 kub. pėd., kai antra eilė yra sulankstyta (ji nepašalinama).

Nuotraukos Johno Voelckerio.

Mažas apsisukimo ratas, nuspėjamas veikimas

Visos JAV parduodamos ID.Buzz versijos maitinamos 91 kilovatvalandės (bruto) akumuliatoriaus paketu. Standartiniame modelyje yra 210 kilovatų (282 arklio galių) variklis, varantis galinius ratus, kurio sukimo momentas yra 413 svarų pėdų. Pasirenkama visų varančiųjų ratų sistema 4Motion prideda 40 kW (53 AG) variklį priekiniams kėbulams, kurio vardinė galia yra 99 lb-ft. Dviejų versijų atstumas yra nepaprastai artimas: 234 mylios RWD ir tik 3 myliomis mažiau su AWD variantu – 231 mylia.

Už vairo mūsų pasivaikščiojimas Lombard gatve iškart parodė, kad nors tai yra didelė transporto priemonė – ji turi VW Atlas Cross Sport vidutinės klasės dviejų eilių visureigio pėdsaką – dėl 37,4 pėdų apsisukimo rato ji labai manevringa (42,7 pėdos). 4Motion AWD modelis). Tai yra ID.4 savybė, todėl mes giriame VW už tai, kad pasinaudojo EV pakuotėmis.

Įsibėgėjimas toli gražu nėra Tesla stiliaus smūgis į mažą nugarą, tačiau išmatuotas tempas tikrai pagerina pradinį mikroautobusą, kuris buvo labai lėtas, kartais pavojingas. „Volkswagen“ nurodo, kad nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėja maždaug per 6,0 sekundės, nors negalėjome atlikti jokių instrumentinių bandymų.

Regeneracinis stabdymas nėra pats stipriausias, galbūt dėl ​​galios ir svorio santykio. Troškome važiuoti vienu pedalu iki 0 mylių per valandą, bet tai nėra numatyta. AWD versijoje su papildomu varikliu „Regen“ jautėsi stipriau, nors šio modelio vairas taip pat buvo sunkesnis.

Žodžiu, valdymas ir laikymas kelyje yra niekuo neišsiskiriantis. Jis yra nuspėjamas, patikimas ir saugus, nors net ir ant 20 colių ratų galite jausti, kaip padangos sunkiai valdo 3 tonas sveriančios transporto priemonės apkrovą, jei važiuojate nors kiek energingai. Greičiausiai tai neturės reikšmės prekybos centruose ar mokykliniam transportui.

Įvairios VW vartotojo sąsajos problemos ir trūkumai buvo plačiai aptarti kitose prekybos vietose, todėl čia jų nedetalizuosime. Užtenka dviejų pavyzdžių. Pirma, kai kuriuose ekranuose yra grįžimo mygtukai, bet kituose jų nėra. Antra, transporto priemonės piktograma 12,9 colio centrinio ekrano antraštės juostoje pateikia vieną nustatymų rinkinį, tačiau identiška piktograma pagrindiniame šaškių lentos funkcijų ekrane pateikia visiškai skirtingas parinktis. Tai neturi prasmės.

„Volkswagen“ įmontuoto 2 lygio įkroviklio galia yra 11 kilovatų, darant prielaidą, kad įkrovimo stotis ir grandinė gali tai užtikrinti. DC greitas įkrovimas nurodomas iki 200 kilovatų; kaip įprasta, idealiomis aplinkybėmis. Negalėjome įkrauti „Buzz“ per trumpą laiką naudodami bandomąsias transporto priemones, bet nekantraujame tai padaryti, kai gausime jį ilgesniam bandymui.

Sam Dobbinso nuotraukos, „Volkswagen of America, Inc.“ sutikimas.

Septynios sėdimos vietos, puikus matomumas

Žemesnio ūgio vairuotojams gali tekti išmokti geriausio būdo pakilti aukštyn ir įlipti į „Buzz“, nes gali būti naudojamas plokščias apatinis slenksčio laiptelis, o ne dabartinis nuožulnus metalinis slenkstis. Vairuotojas vairą naudoja kaip griebimo rankeną, o tikroji griebimo rankena virš durų jaučiasi labai menka, kai sveria du vidutinio amžiaus bandytojai vyrai.

Patekus į vidų, odinės sėdynės yra patogios, vaizdas į priekį yra puikus, o visas salonas atrodo lengvas ir erdvus. Taip yra dėl didžiausio kada nors pasiūlyto VW stiklo stogo – standartinės funkcijos su elektrochrominiu „išmaniuoju stiklu“, kuris vienu mygtuko paspaudimu akimirksniu pasikeičia iš permatomo į stipriai tamsuotą.

Antroje eilėje yra 3 vietų suolas arba pora kapitono kėdžių, tačiau stumdomų durų gale vis dar yra daug vietos, kad būtų galima lengvai patekti į trečią eilę. „Volkswagen“ tvirtina, kad „ID.Buzz“ trečioje eilėje yra geriausia vieta kojoms iš visų šiandien Šiaurės Amerikoje parduodamų automobilių. Nors negalėjome jos palyginti su „Chrysler Pacifica“, „Honda Odyssey“ ar „Toyota Sienna“, trečioji eilė atrodė tokia pat didelė, kaip ir talpi „Pacifica“, šiuo metu mūsų aukso standartas trečiosioms eilėms.

Dėl lankstumo „Buzz Box“ centrinę konsolę galima perkelti arba visiškai išimti. „Buzz“ vis dar neturi tiek daug naudingų saugyklų ir kubelių, kiek jūsų vidutinis „Hyundai“. Pavyzdžiui, nors konsolėje yra pora puodelių laikiklių, durelių kišenėse nėra butelių laikiklių, todėl vandens butelis tiesiog slysta. Kita vertus, daugelio daiktadėžių apačioje yra guminės pagalvėlės, skirtos mažiems, lengviems daiktams laikyti.

Visų pirma Šiaurės Amerikoje parduodamų „Volkswagen“ modelių kai kuriose „ID.Buzz“ versijose yra ištraukiamas priekabos kablys. Vilkimo galia yra 2 600 svarų su standartine galinių ratų pavara ir 3 500 svarų su AWD – ir neabejotinai tai atitinka realaus pasaulio asortimentą. Deja, mūsų ankstyvuosiuose bandomuosiuose automobiliuose nebuvo kablio, todėl negalime įvertinti, kaip jis veikia.

Kas tai yra ir kas to nori?

Vienas didžiausių klausimų, susijusių su ID.Buzz, yra tai, su kuo jis konkuruoja. VW griežtai laikosi toli nuo žodžio mikroautobusas, sakydamas, kad tik 3 procentai „Buzz“ ranką keliančių žmonių yra mikroautobusų savininkai. Didžiausias skaičius gaunamas iš vidutinio dydžio visureigių (57 proc.) arba viso dydžio visureigių (28 proc.).

Tai paskatino VW į palyginimo skaidrę, kurioje parodyta tikrai nepaprasta transporto priemonių įvairovė: Chevrolet Suburban, Chrysler Pacifica (įkraunamas) hibridas, Kia EV9 (EV), Rivian R1S (EV), Toyota Sienna ir nuosavas VW Atlas. Taip pat galime pridėti būsimą „Lucid Gravity“. „ID.Buzz“ yra trumpesnis už visus, tačiau turi geriausią aukštį antroje ir trečioje eilėse ir didžiausią krovinio kiekį: 1 kubine pėda daugiau nei net masyvus „Chevy Suburban“.

Bet ar palūkanos išliks? Pačios VW patirtis su dviejų kartų „New Beetle“ parodė, kad retro dizainai iš pradžių dažnai yra didžiuliai pardavėjai, tačiau greitai nukrinta. Ar „Buzz“ gali ištverti? Sekite naujienas.

Kainos ir savybės

2025 m. Volkswagen ID.Buzz asortimentas prasideda nuo Pro S modelio nuo 61 545 USD, kurį galima įsigyti tik su galiniais ratais. Standartinės funkcijos apima elektra valdomas stumdomas šonines duris ir bagažinės dangtį, 12 krypčių reguliuojamas šildomas ir ventiliuojamas priekines sėdynes, šildomas sėdynes dviem išorinėms antros eilės pozicijoms, trijų zonų klimato kontrolę, ne mažiau kaip aštuonis USB-C prievadus, 12 voltų lizdas krovinių skyriuje ir 120 voltų lizdas priekinėje eilėje.

Perėjus prie „Pro S Plus“, pridedama dar 2500 USD mainais už tą ištraukiamą vilkimo kablį, ekraną vairuotojui, o 4Motion AWD versijoje – šildomą priekinį stiklą ir porą kapitono kėdžių, pakeisiančių antrąją eilę. suoliukas. RWD Pro S versijoje kapitono kėdės kainuoja 695 USD. Kitos visų „Pro S Plus“ versijų parinktys apima dviejų tonų išorės dažus (995 USD) ir panoraminį stiklinį stogą (1 495 USD).

Galiausiai, ribotas pirmojo leidimo paketas prideda dar 2 000 USD, iš viso 67 045 USD. Tai iš tikrųjų yra „Pro S Plus“ su dviejų atspalvių dažais, panoraminiu stiklo stogu ir elektra varomomis durimis, taip pat 20 colių ratais, „Heritage“ grindų kilimėliais ir specialiu ženkleliu.

„Pro S Plus“ ir „First Edition“ 4Motion visų varančiųjų ratų kaina prideda 4500 USD. Į visas nurodytas kainas įskaičiuotas privalomas 1 550 USD paskirties mokestis.

„Volkswagen“ parūpino lėktuvų bilietus, apgyvendinimą ir maitinimą, kad „Charged“ galėtų pateikti jums šią pirmojo asmens vairavimo ataskaitą.





Source link