„Ride1up“ svetainėje teigiama, kad „RevV 1“ gali nuvažiuoti nuo 30 iki 60 mylių vienu įkrovimu už savo 52 V, 20 AH „Samsung“ bateriją. Mes atlikome standartinius diapazono bandymus (žr. Aukščiau pateiktą paveikslą) ant dviračio, kad įvertintume šį teiginį.
Turėdami „RevV 1“ PAS 5, mes pasiekėme 36,4 mylios rezultatą, kuris viršijo žemesnį „Ride1up“ reklamuojamo diapazono galą. Mums pavyko pedalą už 52,2 mylios PAS 1, kuris yra šiek tiek po aukščiausio lygio figūra, tačiau vis tiek nemažą atstumą-ir vis tiek pakankamai arti, kad mus patenkintų!
Nemažai veiksnių įtakos diapazonas, įskaitant greitį, orą, reljefą, motociklininko svorį ir kt.; Per daug, kad mūsų testas galėtų atsižvelgti. Dėl šios priežasties mūsų realaus pasaulio testo tikslas yra pasiekti „Balpark“ figūrą, ir mes manome, kad „Ride1up“ teiginiai yra gerai, palyginti su mūsų rezultatais.
Atrodo, kad „RevV 1“ yra gana efektyvus variklio/akumuliatoriaus poravimas. Mes mieliau matome bent 1-1 santykį tarp dviračio vardinės motorinės galios (šiuo atveju 750 W svertas geresne kryptimi). Tai teoriškai reiškia, kad dviratis gali keliauti šiek tiek daugiau nei valandą, kai maksimalia pagalba. Atlikdami bandymus, kurie vėl buvo atlikti 2 klasės režime, mes keliavome šiek tiek daugiau nei dvi valandas.
Pakalbėkime daugiau apie „RevV 1“ variklio/akumuliatorių poravimą. Didžioji dauguma mūsų išbandytų el. Dviračių turi 48 V sistemas, tačiau „RevV 1“ išsiskiria naudojant 52 V variklį ir akumuliatorių. Tai reiškia, kad jo varikliui funkcionuoti reikia daugiau energijos, bet ir tai, kad jo akumuliatoriai saugo ir suteikia daugiau energijos, kad atitiktų šį reikalavimą. Tai taip pat yra reikšminga, nes tai yra elementas, kurį „RevV 1“ dalijasi su „Juiced E-dviračių“, kurie yra žinomi dėl savo galios (ir daug didesnė kaina). Apskritai, 52 V sistemos yra greitesnės, bet ir efektyvesnės. 48 V baterijų tiekiama galia dažniausiai nukrenta, nes jų ląstelės praranda krūvį, tačiau paprastai tai yra daug mažiau ryški su 52 V baterijomis. Visiems, norintiems sužinoti daugiau apie tai, kaip sąveikauja akumuliatoriai ir jų varikliai, mes pradedame daugiau specifikos savo „E-D-Bike“ baterijų vadove.
Atlikdami savo diapazono bandymus, mes turėjome galimybę suvokti dviračio važiavimo pojūtį ir komforto lygį. Vėliau tai išsamiau aptarsiu šioje „Ride1up Revv 1“ apžvalgoje, tačiau apskritai buvome labai patenkinti. Mes pastebėjome, kad „Bafang 750W“ galinio stebulės variklis buvo šiek tiek triukšmingas, tačiau atsižvelgiant į dviračio moto-įkvėpto dizainą, nemanome, kad jis vargins daugumą motociklininkų.
Galų gale mes buvome rimtai sužavėti „RevV 1“ pasirodymu atlikdami diapazono bandymus. Dviratis suteikia tvirtą diapazoną, ypač atsižvelgiant į tai, kad jo variklis yra 95–100% sunkaus kėlimo. Net ir esant maksimaliam nustatymui (2 klasės režime), 30 ir daugiau mylių yra daug žemės, ir ieškantiems didesnio diapazono, „Ride1up“ planuoja pasiūlyti antrosios baterijos variantą, kuris gali pritvirtinti prie metalinio korpuso virš alkūnių . Tai yra galimybė, kurią mes dažniau matome visur esančiuose e-dviračiuose, todėl puiku matyti „Ride1Up“ tęsiant tendenciją!