2025 m. Ford F-150 Lightning elektrinis pikapas vežamas be didesnių pakeitimų. Bent jau kol kas tai apima kainodarą – puiku, atsižvelgiant į nenuspėjamas „Lightning“ kainodaras nuo sunkvežimio pristatymo.
„Ford“ pakeitė 2024 m. „Avalanche“ dažų spalvą „Space White Metallic“, tačiau pigiausias „Lightning“ vis dar yra į parką orientuotas „Pro“ modelis. prasideda nuo 47 780 USD su privalomu 2095 USD paskirties mokesčiu.
2025 m. Ford F-150 Lightning
Ne autoparko pirkėjams pigiausia Lightning yra XLT, kuri vis dar prasideda nuo 65 090 USD su paskirties vieta. 2024 m. modelio metais pristatyta „Flash“ klasė virš XLT yra 70 090 USD su paskirties vieta, o prabangesnės „Lariat“ ir „Platinum“ klasės išlieka atitinkamai 79 090 ir 87 090 USD.
Visos „Lightning“ versijos vis dar sukonfigūruotos su dviejų variklių visų varančiųjų ratų pavara ir įgulos kabina, kurios ilgis yra toks pat, tačiau su dviem akumuliatoriaus parinktimis ir išėjimais. Versijos su 98 kWh standartinio diapazono bloku sukuria 452 AG, o modeliai su 131 kWh išplėstinio diapazono paketu – 580 AG ir 775 lb-ft sukimo momentu abiem atvejais. EPA diapazonas nesikeičia – maksimalus 240 mylių standartinio diapazono pakete ir 320 mylių išplėstinio diapazono paketui.

2025 m. Ford F-150 Lightning
Nenustebkite, jei dabartinės kainos pasikeis, nes praeityje jos labai svyravo. Vien 2024 m. „Ford“ iš pradžių sumažino aukščiausios komplektacijos versijų kainas, tačiau metų pradžioje padidino kainas likusioms serijos dalims. Po kelių mėnesių ji iš esmės apsivertė kainos sumažintos iki 5500 USD.
Šie sumažinimai įvyko po to, kai didelės kainos sumažino „Lightning“ paklausą – tai „Ford“ iš pradžių bandė išspręsti sulėtėjusi gamyba 2023 m. pabaigoje. Tada gamyba buvo sustabdyta 2024 m. pabaigoje, iš naujo nustatant „Ford“ elektromobilių planus.