Pirmą kartą išleista 2019 m., naujausia „RadRunner“ elektrinio dviračio versija – „RadRunner 3 Plus“ – yra tarsi obelis, penktus metus vedanti geriausius vaisius. Tačiau ten, kur obuoliai turi ribotą vietą meniu, šis vidutinio rėmo padangos universalus elektroninis dviratis gali būti koks tik norite: universalus dviratis, skirtas važinėti po miestą, krovininis dviratis, skirtas pasiimti bakalėjos, startinis elektroninis dviratis jūsų paaugliui. , ir net linksmas pasivaikščiojimas stovyklavietėje.
Šis dviratis, puikiai tobulėjantis iš savo brolių ir seserų RadRunner 2 ir RadRunner Plus, išlaikė kai kurias tas pačias pagrindines ankstesnių versijų ypatybes, kaip laipsniškas rėmas, 750 vatų variklis, 20 colių x 3,3 colio padangos, BMX vairas. už stačią jojimo laikyseną ir „aš galiu“ dvasią.
„RadRunner Plus“ pasirinkus tą patį „Shimano Altus“ 7 greičių pavarų dėžę, pasiekiamas tinkamas pavarų diapazonas, o taip pat lengva perjungti ir važiuoti pedalu esant bet kokiam greičiui. Tai taip pat suteikia platesnę variklio galios juostą. 11-34T kasetė yra tinkamo dydžio lipant į kalnus ir visiškai pašalinant pedalus, išskyrus didžiausią variklio palaikomą 20 mylių per valandą greitį (kur jis vos pastebimas).
Šio modelio išskirtinumas yra naujai suprojektuotas rėmas, pridėjęs vamzdelį tarp apatinio vamzdžio, iki sėdynės vamzdžio ir baigiant sėdynės atrama. Dėl to „RadRunner 3 Plus“ rankena yra geresnė, o taip pat daug tvirtesnė keleiviams ir kroviniams. „RadRunner 3 Plus“ dabar talpina iki 350 svarų naudingąją apkrovą.
Rad taip pat patobulino pakabos šakę, sutrumpindamas jos eigą nuo 80 mm iki 60 mm, kad būtų lengviau minėti pedalus važiuojant į kalną ir neštis gėrybes ant galinio stovo. Šakės sutrumpinimas nuo 80 mm iki 60 mm gali atrodyti prieštaringas, tačiau šis dviratis nėra skirtas rimtam važiavimui bekelėje, todėl jam nereikia ilgesnės kelionės, kad sugertų didelius nelygumus. Sutrumpinus eigą ant šakių, tai užtikrina labiau kontroliuojamą važiavimą, ypač sunkesniems motociklininkams.
Trumpesnės šakės vis tiek puikiai išlygina kelius, nes jos pašalina kraštą, o dėl geometrijos raitelį išlaiko gana vertikaliai, bet kokiu atveju per daug nesiremsite į delnus, o tai reiškia, kad jūsų rankos ir riešai lengvai pavargsta. Jei norite, taip pat galite užrakinti šakę.
Perjungus nuo siauresnės ir aukštesnės vairo (680 mm pločio, 10 colių aukščio) prie platesnės ir trumpesnės (710 mm pločio ir 8,7 colio aukščio) vairas suteikia didesnį valdymą, o taip pat suteikia šiek tiek žemesnį profilį, todėl posūkis yra geresnis. Pasiekimas yra šiek tiek trumpas, tačiau galite reguliuoti vairo pakreipimą iš priekio į galą, kad galėtumėte jį pasiekti.
Radas padarė puikų pasirinkimą atnaujindamas stabdžius iš mechaninių diskinių į hidraulinius diskinius stabdžius. Kai kurie pastebimi pranašumai yra didesnė stabdymo galia (smulkesnė informacija pateikiama mūsų stabdžių bandymo metu), geresni stabdžiai yra saugesni sunkesnėms naudingosioms apkrovoms ir geresnis stabdžių veikimas posūkiuose ir laikinai sulėtėjus, pvz., vengiant pėsčiųjų, šunų ir lėtesnių dviračių.
Nors „Rad Power Bikes“ nėra išskirtinis „RadRunner 3 Plus“, jis taip pat pristatė pasirenkamą 25 svarų „Rad Trailer“ su 16 colių ratais, tinkantį vežti sunkesnius krovinius (iki 100 svarų), kurie turi būti arčiau žemės, pavyzdžiui, 50 svarų. lb trąšų arba pūkuotas, keturkojis draugas su naminių gyvūnėlių priekabos įdėklu.