Startuolis, pavadintas Donut Lab, pasinaudojo šios savaitės 2025 m. CES renginiu Las Vegase, kad pristatė savo modulinę ratų elektros variklio technologiją.
Vadinamas Donut Motorelektros variklių šeima buvo sukurta veikti įvairių tipų transporto priemonėse, įskaitant orlaivius ir laivus, ir teigiama, kad ji yra galingiausia galia 845 AG.
Taip pat įspūdinga galia yra variklių svoris. 845 AG versija yra 21 colio skersmens ir, kaip teigiama, sveria tik 88 svarus, o tai svarbu automobilių našumo rodikliams, ypač nespyruokliniam svoriui.
Dėl ratų konstrukcijos galima papildomai sutaupyti svorio, nes nebereikės tokių komponentų kaip kardaniniai velenai automobiliuose, o variklio projektavimo priemonių dalių skaičius yra mažas. išlaidas galima sumažinti „Donut Lab“ duomenimis, palyginti su įprastais elektros varikliais, kai gamyba padidės.
„Verge“ motociklas su „Donut Motor“ įmontuotu elektriniu varikliu
Mažesnės, mažiau galingos „Donut Motor“ versijos sveria dar mažiau. Taip pat buvo parodyta 17 colių versija, kurios galia siekia 201 AG. Jis skirtas motociklams ir sveria tik 37 svarus. „Donut Lab“ teigė, kad dirba su dar mažesne versija, kurios matmenys yra 12 colių ir sverianti tik aštuonis svarus.
Bendrovė taip pat aprašė planai apie mini versiją kurių skersmuo bus mažesnis nei penki coliai ir išvys apie keturias arklio galias. Šios versijos svoris turėtų siekti tik 3,3 svaro, todėl ji idealiai tinka naudoti dronuose, pranešė bendrovė.
„Donut Lab“ nepaskelbė jokių planų tiekti savo „Donut Motor“ pagrindiniam automobilių gamintojui, bet Verge motociklaiSuomijos įmonė, susijusi su Donut Lab, jau siūlo elektrinį motociklą, varomą Donut Motor. „Verge Motorcycles“, turinti parduotuves Los Andžele ir Santa Klaroje, naudoja 17 colių variklį ir savo motociklui „TS Ultra“ žada 0–60 mylių per valandą įsibėgėjimą per maždaug 2,5 sekundės.