Įkrauti EV | NXP pristato itin plačiajuostę belaidę baterijų valdymo sistemą


NXP Semiconductors pristatė naują belaidės baterijos valdymo sistemos (BMS) sprendimą su itin plačiajuosčio ryšio (UWB) galimybėmis.

UWB technologijoje naudojami didelio pločio impulsai, o ne moduliuotas nešlio dažnis (sinusoidinis signalas), kaip naudojamas 2,4 GHz siaurajuosčio ryšio technologijose, pvz., Bluetooth Low Energy. Remiantis NXP, tai užtikrina didesnį atsparumą atspindžiui ir pasirenkamą dažnio išblukimą, kad būtų pagerintas duomenų perdavimas.

„Belaidis ryšys baterijų paketuose leidžia tvirtai ir patikimai perduoti informaciją apie akumuliatoriaus elementus, pvz., įtampos ir temperatūros matavimus, iš vieno modulio į akumuliatoriaus valdymo bloką be laidų“, – aiškina bendrovė. „Pasinaudojus belaidžiais sprendimais sumažinamas sudėtingų laidų jungčių naudojimas akumuliatoriaus pakete ir sumažėja rankų darbo, kuriam būdingos klaidos, poreikis gamybos metu, todėl elektromobilių surinkimas tampa efektyvesnis. Jungčių ir laidų pašalinimas tarp akumuliatoriaus elementų leidžia padidinti energijos tankį.

„Mūsų belaidės baterijos valdymo sistemos sprendimas yra pirmasis pramonėje, apimantis UWB technologiją“, – sakė Naomi Smit, GM ir NXP baterijų valdymo sistemų viceprezidentė. „Trimension UWB užtikrina paprastą, saugų ir patikimą belaidį ryšį BMS, pranokdamas esamus siaurajuosčio ryšio sprendimus.

NXP itin plačiajuostis belaidis BMS bus prieinamas originalios įrangos gamintojams, kad galėtų pradėti vertinimą ir plėtrą 2025 m. II ketvirtį.

Šaltinis: NXP puslaidininkiai





Source link