Lemond Prolog apžvalga | Lengvas „Carbon City“ e-dviratis


„LeMond Prolog“ yra 1 klasės elektroninis dviratis, neturintis droselio, o greitis su pedalais ribojamas iki 20 mylių per valandą. Jame yra 11 greičių Shimano GRX pavara su 11-40T kasete ir 40T žvaigždute, o dviratis taip pat naudoja kai kurias labai šaunias technologijas – Mahle X35 pavaros sistemą.

Dviračio variklis, akumuliatorius, valdiklis ir sąsaja yra integruoti ir sujungti viduje per jo rėmą. Sistemos gamintojas Mahle yra Ispanijos konglomeratas, kuris kuria ir gamina automobilių ir aukščiausios klasės elektroninių dviračių komponentus. Prieš pradėdamas važiuoti „Prolog“, buvau skaitęs tik apie sistemą, todėl labai nekantrauju pamatyti, ką ji gali padaryti.

Mūsų grandinės testas, kuris paaiškintas aukščiau esančiame paveikslėlyje, suteikė man galimybę pajusti mažą, lengvą 250 W galinės stebulės variklį, naudojamą X35 sistemoje, taip pat jo tris pedalų pagalbinės sistemos (PAS) nustatymus. Tačiau prieš pradėdamas naudotis varikliu, vieną ratą apvažiavau mūsų bandymų trasoje be variklio pagalbos.

13,3 mylios per valandą greitis, kurį sugebėjau pasiekti be variklio pagalbos, daug pasako apie „Prolog“. Tai žymiai greičiau nei bet kurio kito e-dviračio pedalas, kurį aš minėjau per vieną iš mūsų grandinės testų, ir tai visiškai dėka dviračio 26 svarų anglies pluošto rėmo. Tiesą sakant, didžioji dalis dviračio yra iš anglies pluošto; rėmas, šakė, vienatūris kotas ir vairas – net sėdynės atrama ir sparnai. Dėl to Prolog yra ypač lengvas ir visiškai natūralu, kad pedalus galima mylėti atskirai.

Noriu tai sustiprinti: man buvo malonu važinėti daugybe elektroninių dviračių, kurie jautėsi gana artimi neelektriniam dviračiui be variklio pagalbos, tačiau nepaisant to, kaip gerai jie galėtų judėti vien žmogaus jėga, jų svoris vis tiek buvo akivaizdus. „LeMond Prolog“ yra pirmasis, kuris tikrai pajuto, kad galiu ir kartais norėčiau jį naudoti be variklio. Tai buvo fantastiška!

Beje, Mahle X35 sistemos suteikta pagalba padarė tik tobulesnį Prologą. 250 vatų variklio galia yra santykinai minimali e-dviračių pasaulyje, kur dažnai matomi agresyvūs 750 W galios įrenginiai, tačiau tame ir slypi jo grožis.

„Prolog“ variklis teikia pagalbą, kuri yra aiškiai išmatuojama ir akivaizdžiai jaučiama, tačiau niekada neatrodo, kad jis perima viršų. Tai vis dar yra galinės stebulės variklis, kuriam būdingas stumiamas iš užpakalio jausmas, nors tai ir menka. Variklis taip pat aiškiai naudoja kadencijos jutiklį, o tai šiek tiek nustebino, atsižvelgiant į „Prolog“ dėmesį į našumą. Remiantis mūsų patirtimi, tai reiškia, kad dviračio variklio įjungimas nėra toks jautrus, kaip būtų su sukimo momento jutikliu, tačiau X35 sistemos ritmo jutiklis yra pakankamai jautrus, kad veiktų gerai.

ECO režimu Prolog pasiūlė tylų ir subtilų galios padidėjimą, kuris buvo labiausiai pastebimas paleidžiant, nors mūsų duomenys aiškiai rodo jo poveikį greičiui viso bandymo metu. TOUR režimas suteikė daug labiau pastebimą padidėjimą, kurį aš asmeniškai maniau kaip naudingiausią dviračio nustatymą. TURBO režimas per daug nesiskyrė nuo TOUR režimo, kuris atsispindi duomenyse, nors jis padarė skirtumą kalvotose vietose – daugiau apie tai vėliau.

Apibendrinant šio testo išvadas: silpnos ir subtilios iš tikrųjų yra pagrindinės Prolog savybės, net ir esant aukštoms PAS nustatymams. LeMond aiškiai priėmė sąmoningą sprendimą naudodamas X35 sistemą; tai suteikia važiavimo pojūtį, kuris labai pastebimai paremtas tradiciniu važiavimu dviračiu. Esame tvirtai įsitikinę, kad motociklininkai, norintys išlaikyti klasikinį jausmą ir išplėsti savo galimybes, įvertins tai, ką gali padaryti LeMond Prolog ir jo Mahle pavaros sistema.



Source link