AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Geriausias automobilis 2025 m


  • Santa Fe įgyja hibridinę galią, 36 mpg kartu
  • Jis lenkia Toyota Highlander Hybrid ir Kia Sorento ir atrodo kaip Land Rover
  • Hibridinis modelis kainuoja tik 500 USD daugiau nei tik dujomis varomas „Santa Fe“.

Trijų eilių krosoveris visureigis su hibridine jėgos pavara gali būti jokia naujiena, tačiau atnaujintas „Land Rover“ išvaizda ir interjeras suteikia visureigio naudingumo. 2025 Hyundai Santa Fe hibridas stovi galva ir pečiais virš kelių dešimčių kitų automobilių, kuriuos laikėme savo Geriausias automobilis 2025 m.

2024-ųjų modelio metų naujiena, ji vos nepraleido praėjusių metų konkurso. Kiekvienais metais „The Car Connection“ vairuojame daugiau nei šimtą naujų transporto priemonių ir nusprendžiame, kurios iš jų nustato naujus etalonus. Mes vertiname patogumą, efektyvumą, rafinuotumą, našumą ir stilių – išrenkame nugalėtojus ir įvardijame taip pat bėgusius. Tai pranoksta kitų keturių mūsų finalininkų, įskaitant Chevy Equinox EV ir Subaru Forester, lūkesčius ir įspūdžius.

Kaip jis pakilo į viršų? Pirma, dramatiškas stilius perėmė vadeles iš paskutinės kartos Santa Fe. Tas automobilis turėjo malonią formą ir keletą neabejotinai prabangių interjero detalių. Šis? Jo gaivus, kampuotas žavesys yra nežymiai panašus su „Land Rover“ ir „Rivian“ transporto priemonėmis, kurių kaina yra dešimtimis tūkstančių dolerių. Tai dėžutė, ilga ir reikalaujanti dėmesio, kur dauguma didelių visureigių atsisako „picos“ vardan naudingumo. Istorija yra dar stipresnė: „Santa Fe Hybrid“ gali pasigirti dviem 12,3 colio ekranais, kurių vienas yra jutiklinis ekranas, užtikrinantis belaidę „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“. Jis guli ant tvirto klimato valdymo elementų, kurie atsisako būti gyvi palaidoti skaitmeninės sąsajos sluoksniuose.

Apvyniojimas džiugina, bet „Santa Fe Hybrid“ jėgos agregatas dar labiau padidina mūsų susidomėjimą. Bazinis 277 AG turbo-4 Santa Fe perleidžia degalų taupymo karus 231 AG hibridas. Jis suporuoja 1,6 litro turbo-4 ir 6 laipsnių automatinę pavarų dėžę su 47,7 kW galios elektros varikliu ir 1,5 kWh akumuliatorių. Simfonijoje jie išleido 231 AG ir 271 lb-ft sukimo momentą, suteikdami trijų eilių visureigis greitesnis atsitraukimas nuo linijos ir didesnė galia, nei turbo-4. Hibridiniai antgaliai sklandžiai koordinuojasi su senomis dujų detalėmis ir netgi gali būti suaktyvinti, kad būtų stipresnis atsakas naudojant sportinį režimą ir svirtimis valdomus pavarų perjungimus. „Santa Fe“ taip pat atgauna kitaip prarastą stabdymo energiją keturiais regeneracinio stabdymo režimais, kurie gali įkrauti akumuliatorių arba leisti važiuoti hibridiniu keliu, o akumuliatoriaus maitinimas užtikrina efektyvų riedėjimą.

2024 Hyundai Santa Fe hibridas

2024 Hyundai Santa Fe hibridas

2024 Hyundai Santa Fe hibridas

2024 Hyundai Santa Fe hibridas

2024 Hyundai Santa Fe hibridas

2024 Hyundai Santa Fe hibridas

2024 Hyundai Santa Fe hibridas

Taip įrengtas Santa Fe hibridas gali pasiekti aukščiausią lygį 36 mpg kartu EPA reitinguose. Tai didelis linktelėjimas jo naudai, bet taip pat ir šviečianti Santa Fė kabina, kurioje telpa iki septynių žmonių, o erdvė ir komfortas yra stulbinamos pirmoje ir antroje eilėse. Vidaus apdaila yra vidutinio lygio baziniame modelyje, tačiau „Calligraphy“ pasižymi išties prabangiu salonu su odiniais apmušalais, ypač gera prisitaikančia pastovaus greičio palaikymo sistema, vairuotojo ir priekinio keleivio šildymu ir vėsinimu.

Kol kas „Santa Fe“ susidūrimo testuose pasirodė gerai. Visuose modeliuose yra automatinis avarinis stabdymas ir aklųjų zonų monitoriai, o viršutiniuose apdailos lygiuose gali būti sumontuota vairuotojo pagalba, kuri padeda dėmesingam vairuotojui stabdyti, vairuoti ir važiuoti dideliais atstumais.

Štai kas mus tikrai džiugina: hibridinis modelis kainuoja tik 500 USD daugiau nei panašiai įrengtas tik dujomis varomas modelis. Rekomenduojamas 38 615 USD Santa Fė hibridas SEL kaina pakyla iki 48 865 USD už kaligrafiją, tačiau bet kokiu atveju dėl papildomos degalų ridos pasiūlymo nė vienas vairuotojas neturėtų atsisakyti. Žinoma, „Hyundai“ turi būsimą elektrinį visureigį „Ioniq 9“, kuris yra „Kia EV9“ giminaitis. Geriausias automobilis 2024 m– tačiau tiems, kurie nėra visiškai pasiruošę žengti elektromobilių šuolį, Santa Fe hibridas yra labai prasmingas.

Skaitykite spektaklį ir žaliuosius nugalėtojus kitose mūsų svetainėse, Automobilių valdyba ir Žaliųjų automobilių ataskaitos.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -